2023-06-22, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
”Hade försökt ett tag och det här var första gången han inte”

Innan du blev av med oskulden hade ni alltså ”försökt ett tag” med att ha sex och det här var första gången som…
Skriver jag så dåligt 😅
Förlåt 😅

Första gången som han kom in innan han kom då 😅
Citera
2024-01-03, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thereshegoez
Jag var 16 år hade rökt holk för första gången,hade sex med killen som bjöd han trodde att jag var erfaren och allt vara bara pinsamt,yrt och skabbigt..Fattade först efteråt att han jämt bjuder unga tjejer på röka och sen sätter på dom.Mår illa bara jag ser honom.

Citat:
Ursprungligen postat av tasse
Var på någon fest, var väl 13 år, drack alldeles för mycket och hade sex med någon äcklig 22-årig kille. På en diskbänk. Slutade med att min tjejpolare släpade med mig därifrån efter att ha skällt ut honom efter noter. Lagom kul sådär.

Citat:
Ursprungligen postat av Avon
17 år, november, Skåne. Underlig kille, kände honom inte. Ville bara bli av med oskulden. Frågade honom under akten vad han skulle säga om jag sa: är oskuld. Han svarade: Jag gillar inte oskulder. Fick klamydia. Såg honom ett par månader senare, han sa: tycker jag känner igen dig... (vilket intryck man måste ha gjort!) Med andra killen sa jag att jag var oskuld... Sorgligt på många sätt.

Helvete alltså, om man någonsin känner att man behöver lite mer kvinnoförakt i sitt liv så är det bara att besöka den här tråden. De flesta kvinnorna här verkar ha förlorat oskulden runt 13-års ålder till en pundare i 20-årsåldern för att ”få det gjort” eller ”för att han bjöd på knark/sprit”.

Hade min flickvän berättat att hon gjort något liknande så hade hon åkt ut fortare än hon hunnit säga ”sprutluder”
Inte konstigt att blattarna kallar er för horor.

On topic: Jag förlorade oskulden när jag var 14 till en holländsk hora som min polare köpte till mig i födelsedagspresent när vi var där på semester med min familj.
Vi smet iväg till horhuset när mina föräldrar åt på en restaurang, och han satt med i lobbyn och hjälpte mig välja.
Valet föll på hon med störst pattar och röv, som påstod sig vara 22 men som nog i egentligen var närmare 30.

Hon var lite mullig, och så här i efterhand vet jag att hon var ganska slapp också, men hon var ett helt okej knull som gärna lät mig pröva på alla möjliga positioner, för att avsluta med att komma på hennes pattar, porrskadad som jag var.
Jag hade svårt att komma, men hon verkade inte bry sig om att jag höll på 10 minuter mer än tiden jag (polaren) hade betalat för.

Jag vet inte vad de har för byxmyndighetsålder där, men så här i efterhand tycker jag att det kanske är lite märkligt att horor får sälja sig till uppenbart minderåriga. Men jag klagar inte.

Därefter knullade jag igen med en brud på en fest bara några månader senare. Det var dock värdelöst för att kombinationen alkohol och att hennes polare bankade på sovrumsdörren gjorde att jag hade smärre erektionsproblem. Så fort jag blev någorlunda hård så kom jag i henne, hon gick direkt ut till sina kompisar, och jag såg aldrig röken av henne igen.
Citera
2024-01-03, 12:17
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogiltig.narvaro
Helvete alltså, om man någonsin känner att man behöver lite mer kvinnoförakt i sitt liv så är det bara att besöka den här tråden. De flesta kvinnorna här verkar ha förlorat oskulden runt 13-års ålder till en pundare i 20-årsåldern för att ”få det gjort” eller ”för att han bjöd på knark/sprit”.

Hade min flickvän berättat att hon gjort något liknande så hade hon åkt ut fortare än hon hunnit säga ”sprutluder”

On topic: Jag förlorade oskulden när jag var 14 till en holländsk hora som min polare köpte till mig i födelsedagspresent när vi var där på semester med min familj.
Vi smet iväg till horhuset när mina föräldrar åt på en restaurang, och han satt med i lobbyn och hjälpte mig välja.
Valet föll på hon med störst pattar och röv, som påstod sig vara 22 men som nog i egentligen var närmare 30.

Hon var lite mullig, och så här i efterhand vet jag att hon var ganska slapp också, men hon var ett helt okej knull som gärna lät mig pröva på alla möjliga positioner, för att avsluta med att komma på hennes pattar, porrskadad som jag var.
Jag hade svårt att komma, men hon verkade inte bry sig om att jag höll på 10 minuter mer än tiden jag (polaren) hade betalat för.

Jag vet inte vad de har för byxmyndighetsålder där, men så här i efterhand tycker jag att det kanske är lite märkligt att horor får sälja sig till uppenbart minderåriga. Men jag klagar inte.

Därefter knullade jag igen med en brud på en fest bara några månader senare. Det var dock värdelöst för att kombinationen alkohol och att hennes polare bankade på sovrumsdörren gjorde att jag hade smärre erektionsproblem. Så fort jag blev någorlunda hård så kom jag i henne, hon gick direkt ut till sina kompisar, och jag såg aldrig röken av henne igen.
Om man någonsin känner att man behöver mansförakt .... Men jag gissar att du bara försöker provocera.
Citera
2024-01-03, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Om man någonsin känner att man behöver mansförakt .... Men jag gissar att du bara försöker provocera.

Provocera? Läs själv inläggen från kvinnor här.
Citera
2024-01-04, 15:07
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Provocera? Läs själv inläggen från kvinnor här.
Och männen? Inte minst ditt eget inlägg....
Citera
2024-01-04, 17:07
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:

Jag skulle tolka ditt inlägg som satir, men när jag läser dina kommentarer så blir jag osäker.

Det där med tjejer och deras sorliga historier ska man nog sätta i ljuset av att det inte är vilka tjejer som helst som skriver på Flashback, och framför allt inte vilka tjejer som helst som berättar om hur de förlorade oskulden.

Inga som skriver om hur de var olyckligt kära under hela gymnasiet, och inte låg förrän de började på universitetet, med snubben som de var tillsammans med i tre år, och som var "ok" i sängen. Men det är nog den sortens historier som är vanligare än man tror i verkligheten.
Citera
2024-01-04, 17:19
Medlem
Citat:

Så du får kvinnoförakt, när du läser om hur två kvinnor blev av med oskulden vid 16 och 13 års ålder i något som närmast låter som övergrepp/utnyttjande. 13-åringen var så full att det utnyttjades och det var fan i mig våldtäkt mot barn. Och 17-åringen blev smittad av klamydia. Är det inte snarare manshat du borde få av de historierna? Inte för att jag tycker att du ska få det heller, men ditt resonemang är riktigt märkligt...

I övrigt låter din egen historia riktigt solkig, när du som 14-åring blev av med oskulden med en prostituerad. Du är liksom i gott sällskap av de tre kvinnornas historier som du dissade. Lika dekadent.
Citera
2024-01-04, 22:13
Medlem
BorduriskOfficers avatar
Haha... jag minns det som igår. Andra ring på gymnasiet, såhär i efterhand var det ett smärre under att jag "fick till det" med tanke på hur jäkla autistisk och asocial jag var då

Men till ämnet. Hängde lite med en nördig goth/emo-tjej (aldrig riktigt fattat om det är nån skillnad...) i plugget, jag var hos henne för att kolla film och plugga en kväll och vi hamnade i hennes säng. Det var fumligt och gick alldeles för fort, men kände verkligen efteråt att jag kunde göra ett ordentligt kryss på min bucket list. Vi hade en relation under ett halvår efter det och sedan dröjde det typ 2 år innan jag fick ligga igen. Jag var helt socialt lost på den tiden, ett riktigt UFO, men nu funkar det lite bättre med tjejer tack och lov.
Citera
2024-01-04, 22:16
Medlem
Sjukt nog var det i en trekant, första sommaren på gymnasiet. Alltså mellan 1an och 2an. Fick ett sms av en tjej jag sommarjobbat med och hånglat med på en fest. Jag var såklart riktigt dålig och de blev nog lite besvikna. Men jag är glad att jag ändå tog chansen, har inte haft en trekant sen dess och lär inte ha igen heller. De hade båda varit med förr.
Citera
2024-01-05, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Jag skulle tolka ditt inlägg som satir, men när jag läser dina kommentarer så blir jag osäker.

Det där med tjejer och deras sorliga historier ska man nog sätta i ljuset av att det inte är vilka tjejer som helst som skriver på Flashback, och framför allt inte vilka tjejer som helst som berättar om hur de förlorade oskulden.

Inga som skriver om hur de var olyckligt kära under hela gymnasiet, och inte låg förrän de började på universitetet, med snubben som de var tillsammans med i tre år, och som var "ok" i sängen. Men det är nog den sortens historier som är vanligare än man tror i verkligheten.

Vadå satir?

Ja det är ju bara sådana historier jag har hört i verkligheten, men efter att ha läst 50 sidor i den här tråden där nästan alla kvinnor kommer med historier som de jag citerade så blir jag ju orolig över att de kvinnor jag träffat har ljugit, för att de visste att jag skulle kasta dem åt helvete om de berättade att de i själva verket gav sin oskuld till en 22-årig pundare för ett sexpack folköl när de var 13.

Men jag hoppas att det är som du skriver och att det bara är kvinnorna på flashback som är ovanligt sunkiga.
Citera
2024-01-05, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Och männen? Inte minst ditt eget inlägg....

Mitt inlägg? Vad menar du? Min polare köpte en holländsk hora åt mig på semestern, vi körde på i en halvtimme och alla var glada. Det är 1000 gånger fräschare än att ge sin oskuld till en luffare man inte ens känner och få klamydia ”bara för att bli av med oskulden”.

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Så du får kvinnoförakt, när du läser om hur två kvinnor blev av med oskulden vid 16 och 13 års ålder i något som närmast låter som övergrepp/utnyttjande. 13-åringen var så full att det utnyttjades och det var fan i mig våldtäkt mot barn. Och 17-åringen blev smittad av klamydia. Är det inte snarare manshat du borde få av de historierna? Inte för att jag tycker att du ska få det heller, men ditt resonemang är riktigt märkligt...

I övrigt låter din egen historia riktigt solkig, när du som 14-åring blev av med oskulden med en prostituerad. Du är liksom i gott sällskap av de tre kvinnornas historier som du dissade. Lika dekadent.

Juridiskt är det våldtäkt mot barn pga åldern ja, men de blev ju inte våldtagna.

Och 17-åringen som fick klamydia skrev:
Citat:
Underlig kille, kände honom inte. Ville bara bli av med oskulden

Är det fräscht beteende tycker du? Är det en historia du skulle vilja höra från din fru?
Eller att hon som 16-åring blev tryckt av en 22-åring luffare på en diskbänk?

Att som man köpa en hora är oerhört mycket mindre dekadent än de historierna. Horor har funnits i alla tider, men att 13-åriga flickor ger sin oskuld till vilken luffare som helst bara för att ”få det gjort” är ett nyare fenomen. Förut vårdade kvinnor sin oskuld. Det gör de fortfarande i nästan alla andra kulturer, men inte här tydligen.
Citera
2024-01-05, 08:34
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Vadå satir?

Jag menade förstås att du avslutade med att skriva en likadan historia om dig själv, där du är fjorton år och går till horor. Detta efter att just ha skrivit en lång drapa om hur sorgliga de här tjejernas sexdebut är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in