Citat:
Ursprungligen postat av
thereshegoez
Jag var 16 år hade rökt holk för första gången,hade sex med killen som bjöd han trodde att jag var erfaren och allt vara bara pinsamt,yrt och skabbigt..Fattade först efteråt att han jämt bjuder unga tjejer på röka och sen sätter på dom.Mår illa bara jag ser honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
tasse
Var på någon fest, var väl 13 år, drack alldeles för mycket och hade sex med någon äcklig 22-årig kille. På en diskbänk. Slutade med att min tjejpolare släpade med mig därifrån efter att ha skällt ut honom efter noter. Lagom kul sådär.
Citat:
Ursprungligen postat av
Avon
17 år, november, Skåne. Underlig kille, kände honom inte. Ville bara bli av med oskulden. Frågade honom under akten vad han skulle säga om jag sa: är oskuld. Han svarade: Jag gillar inte oskulder. Fick klamydia. Såg honom ett par månader senare, han sa: tycker jag känner igen dig... (vilket intryck man måste ha gjort!) Med andra killen sa jag att jag var oskuld... Sorgligt på många sätt.
Helvete alltså, om man någonsin känner att man behöver lite mer kvinnoförakt i sitt liv så är det bara att besöka den här tråden. De flesta kvinnorna här verkar ha förlorat oskulden runt 13-års ålder till en pundare i 20-årsåldern för att ”få det gjort” eller ”för att han bjöd på knark/sprit”.
Hade min flickvän berättat att hon gjort något liknande så hade hon åkt ut fortare än hon hunnit säga ”sprutluder”

Inte konstigt att blattarna kallar er för horor.
On topic: Jag förlorade oskulden när jag var 14 till en holländsk hora som min polare köpte till mig i födelsedagspresent när vi var där på semester med min familj.
Vi smet iväg till horhuset när mina föräldrar åt på en restaurang, och han satt med i lobbyn och hjälpte mig välja.
Valet föll på hon med störst pattar och röv, som påstod sig vara 22 men som nog i egentligen var närmare 30.
Hon var lite mullig, och så här i efterhand vet jag att hon var ganska slapp också, men hon var ett helt okej knull som gärna lät mig pröva på alla möjliga positioner, för att avsluta med att komma på hennes pattar, porrskadad som jag var.
Jag hade svårt att komma, men hon verkade inte bry sig om att jag höll på 10 minuter mer än tiden jag (polaren) hade betalat för.
Jag vet inte vad de har för byxmyndighetsålder där, men så här i efterhand tycker jag att det kanske är lite märkligt att horor får sälja sig till uppenbart minderåriga. Men jag klagar inte.
Därefter knullade jag igen med en brud på en fest bara några månader senare. Det var dock värdelöst för att kombinationen alkohol och att hennes polare bankade på sovrumsdörren gjorde att jag hade smärre erektionsproblem. Så fort jag blev någorlunda hård så kom jag i henne, hon gick direkt ut till sina kompisar, och jag såg aldrig röken av henne igen.