2024-01-06, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Att ifrågasätta osakliga påståenden och be om källa alternativt bevis för påståenden är inte att välja sida eller att tillhöra en lunchmobb.

Det finns bevis, men de är inte bevis för er för att det kommer inte från den sidan ni hoppats på.

När allt klarnar, håller du käften då eller ska du fortsätta greppa efter halmstrå och skydda borderline horor? Jävla simp!
Citera
2024-01-06, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jo fast detta har vi ju kritiserat tidigare, föräldraskap osv. Alla korten ligger inte på bordet än, men av de man fått tagit del av så skulle givetvis inte barnet vara i en sådan miljö.

Fast nu är det inte föräldraskapet i sig jag menar, inte Chrippas iaf - jag kan tycka vad jag vill om hur han har skött det men det är inte honom jag ifrågasätter just nu ju utan det är de personer som ingår i gruppen som är runt honom och som just nu påstår att de känt till situationen så länge, i flera månader , men ändå inte gjort något för att faktiskt steppa in då. Att de trots det satt sina egna barn i hennes närhet och att de låtit Chloe bo i samma lägenhet som henne där hon dessutom kunde vara alldeles själv med Linnea.
Att de då kunde ta Chloe ifrån den miljön och på så sätt verkligen kunde visa kärlek och ansvar gentemot personen de nu, när det redan är för sent, gör världens drama runt och istället bara gör hela situationen till en sjuk cirkus..
Citera
2024-01-06, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Börjar bli riktigt jävla lynchmobb nu. De fyller min inkorg medvetet för vi inte ska kunna skriva pm till varandra några användare. Helt oacceptabelt!

Ja det är så de opererar, de vill ge sken av att Jocke gör det, fast det egentligen är de själva som sysslar med grooming.

Går det inte att blocka packet? Kontakta annars en mod så kan vi få ordning på tråden som den var innan detta hände!
Citera
2024-01-06, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Polisen kanske ska ha det som en stående inslag i deras arbete att förbjuda "influencers" starta drev

Det hade varit det bästa, men det här är en god början.

Citat:
Det får vi verkligen hoppas.

Vore ju för jävligt om det är lugnet före stormen istället.
Det finns risk för det, det är trots allt en grupp som inte klarar av att vara bakbundna och inte kunna styra och ställa i den offentliga debatten. De har ju dock lite springpojkar i tråden…men det är ju begränsat.

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kan oxå va jocke som e sne på anjo o julia för att dom drar in oskyldiga barn i detta. Chrippa är förloraren hära.
Jocke är ju den som har startat drevet, så det tror jag inte. Jag tror helt klart att det är efter kontakten med polisen de har blivit helt nedtystade.
Citera
2024-01-06, 00:16
Avstängd
Citat:
Det finns bevis, men de är inte bevis för er för att det kommer inte från den sidan ni hoppats på.

När allt klarnar, håller du käften då eller ska du fortsätta greppa efter halmstrå och skydda borderline horor? Jävla simp!

Det är sjukt hur de blundar för visa saker.

Dopy har bråkat med 100 st om den är grov eller ej. Detta 4 nätter på rak 😆 Suck.

Dopy kallar mig besatt men kolla signaturen och massa om nya Ben. Håll bara käften Dopy.
Citera
2024-01-06, 00:17
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Börjar bli riktigt jävla lynchmobb nu. De fyller min inkorg medvetet för vi inte ska kunna skriva pm till varandra några användare. Helt oacceptabelt!

Det är surt.. väntar fortfarande svar från dig och jag får väl vänta ett tag om du har problem med att alla skickar onödiga PM som fyller din inkorg.
Citera
2024-01-06, 00:21
Medlem
En fråga till alla, va tror ni händer den 15e kl 11? Jag tror tyvärr på fri fot tills rättegång, men hoppas innerligt på förlängning
Citera
2024-01-06, 00:23
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
En fråga till alla, va tror ni händer den 15e kl 11? Jag tror tyvärr på fri fot tills rättegång, men hoppas innerligt på förlängning

Det beror väl på brottets art och grad samt utredningsläget.
Citera
2024-01-06, 00:24
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Han blir fri och hon dömd.

Den 15 januari kl 11?
Citera
2024-01-06, 00:29
Medlem
Helvete vad ett fåtal är aktiva här, det snackas mycket om att vissa ska tillhöra jockes krets men det verkar fan vara från bägge håll om det inte är linnea/hennes morsa samt jockes familj så behöver ni fan se över era liv

Ska bli spännande att se vad Chrippa har att säga när han släpps dock! Hoppas ej häktningstiden förlängs, skyldig eller ej!
Citera
2024-01-06, 00:29
Avstängd
Citat:
GROV MISSHANDEL

LÄS UNDER -> SAKEN <- PÅ FÖRSTA SIDAN AV HÄKTNINGSPROTOKOLLET.

DET ÄR DET SOM GÄLLER.

Åklagaren yrkade på det ja.
Citera
2024-01-06, 00:30
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Åklagaren yrkade på det ja.

Nej det är vad han är häktad för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera