Citat:
Ursprungligen postat av
Lamento
Beklagar din sorg. Att du inte kände igen henne 2 år efter vaccineringen gör att jag undrar om hon höll sig undan pga pandemin, annars skulle du ju ha sett henne under de 2 åren. Hon kanske hade mått bra av att gå till läkare långt innan, en del lät bli att gå till läkaren under pandemin av rädsla för Covid och cancer kan sprida sig snabbt, så det var nog många som dog pga att de inte gick till läkaren. Om det skulle visa sig att vaccinet ger cancer så är det många som skulle bli upprörda, men det har inte visats än, trots att en del har gjort allt för att bevisa det:
https://en.wikipedia.org/wiki/Turbo_cancer
Klart att jag såg henne under de två åren. Hon frågade till och med om jag tycker att hon såg bra ut då runt 1 år efter injicering .. mitt svar var att hon såg ut som Gunilla Persson lol men det var sant dock att hon blev helt grå typ i hyn och såg plastikopererad ut (troligen av alla växande nano-biokorona under hyn).
Hon visste iaf att hennes utseende var extremt förändrat på kort tid.. och det var svårt att greppa för henne som sminkade sig för att gå ut med hunden för man vet aldrig om man möter nån.
Hon visste inte varför men var ledsen över att hennes kvinnliga skönhet raderades på ett års tid.
Biokoronan som nanopartiklar skapar är väl egentligen varken blodpropp eller tumörer av cancer liksom.. men dom ser ju ut som vanliga proppar och tumörer på röntgen så läkare kallar det blodproppar och cancertumörer fast dom borde säga biokorona, som både Läkartidningen och Regeringens hemsidor beskriver vad det är.. men läkare var inte så informerade om just att folk har injicerat nano som resulterar i biokorona på under 30 sekunder dvs ganska direkt.
Ja fyfan min mor ramla ju ihop berättade hon och hon kände att slutet var nära i typ 1 år innan hon dog.
Hon ville att jag skulle hjälpa henne men det var lite sent då att börja med magnet terapi vilket löser upp nanopropparna enligt vetenskapliga tester. Jag försökte men det var på tok för sent att lösa upp biokorona överallt i en kropp.
Hon hade blåmärken av "blodproppar" överallt medans jag satt där med ett extra starkt magnetiskt armband som jag borde ha gett henne tidigare fast hon ville inte testa magnetism som vården inte har erkänt som fungerade då dom inte kan tjäna på fungerande grejer som ingen kan ta patent på.
Hittade mitt magnetiska armband i handskfacket i hennes bil efter att hon dog.. där låg mitt försök att rädda min mor från hennes ignorans.. helt oanvänt.