2024-01-05, 21:21
Medlem
Linnea sitter och planerar hon ska lura nästa grabb. Kan ju hoppas hon träffar en muslim istället, som har lite bollar att nita fanskapet.
Citera
2024-01-05, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Så nu plötsligt har du inga bevis längre?

Förövrigt redan sett Anjos videos

Jo men en del kom ut på Anjos. Annat är hos polis. Sedan finns mer men när ska jag hinna?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nej till och med kameran har kommit före henne sorgligt nog. Och under en period kom festandet före också. Sen har du ju gymmet som även det var mer prioriterat. Känns även som att flashbacktråden också egentligen låg före i den listan med tanke på den tid han ägnade på den.
Han är 34 och gör som han vill!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Menar du det hon skrev till C News att hon gjorde slut? 😁

Ja det är väl lika trovärdigt som klipp och klistra fejk-sms. Rätt ointressant egentligen men det förklarar mycket för mig. Du får tro på vad du vill, kan inte bry mig mindre
Citera
2024-01-05, 21:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Menar du det hon skrev till C News att hon gjorde slut? 😁
ja, det var länge sen Cluee la ut att Linnea var den som gjorde slut med Chrippa.
Citera
2024-01-05, 21:25
Avslutad
Citat:
Jo men en del kom ut på Anjos. Annat är hos polis. Sedan finns mer men när ska jag hinna?

Jaha så nu har du plötsligt bevis men du har inte tid att lägga ut det här i tråden men har tid för chattande?
haha jösses
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Ja det är väl lika trovärdigt som klipp och klistra fejk-sms. Rätt ointressant egentligen men det förklarar mycket för mig. Du får tro på vad du vill, kan inte bry mig mindre

Så Linneas bevis är hennes ord 😄

Smsen är tagna på skärm.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Åh, där har vi en ny poäng.
Chrippa tappade för hon lämnade just innan alla räkningar skulle betalas, och hon sa att hon bara tänkte betala hälften, och han fick lösa resten, och då tappade han det eftersom han inte har några pengar att betala hälften av alla räkningar. Och vem skulle då betala för hans nyligen leasade bil?

Ska bli jätte intressant när FUPen kommer ut så vi får veta sanningen.

Bilen som lämnades tillbaka till leasingföretaget har Chrippa haft i typ 2 år. Audin han flashade med tillsammans med Linnea varken köpte eller leasade dem. Den var bara ännu en lögn
Citera
2024-01-05, 21:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Linnea sitter och planerar hon ska lura nästa grabb. Kan ju hoppas hon träffar en muslim istället, som har lite bollar att nita fanskapet.
Chrippa har ju redan nitat henne. Varför skulle det bli annorlunda ifall en muslim nitade henne?
Citera
2024-01-05, 21:26
Medlem
Citat:
ja, det var länge sen Cluee la ut att Linnea var den som gjorde slut med Chrippa.

Enligt Linnea ja

Ni är helt tappade.
Citera
2024-01-05, 21:27
Medlem
Citat:
Chrippa har ju redan nitat henne. Varför skulle det bli annorlunda ifall en muslim nitade henne?

Låt utredningen ha sin gång men nu är han skyldig 😆
Citera
2024-01-05, 21:28
Medlem
Citat:
Glöm inte att enligt Anjo har lilla C blivit misshandlad i sitt eget hem.
Chrippa visste att Linnea var våldsam, galen, psyksjuk, bipolär, osv (enligt förtals gänget)
Men ändå lämnade han lilla C ensam med Linnea flera gånger.
Vilken förälder gör så?

Vilken förälder lämnar sitt barn ensam med en våldsam, psyksjuk, bipolär galning?
Vad kan vara viktigare än att skydda sitt barn?

Det är först nu jag förstår varför så många människor soc anmälde Chrippa.

Om det stämmer att de i närheten var medvetna om att barnet for illa men valde aktivt att inte ingripa, då är det jävligt jävligt illa och bevisar hur mycket de faktiskt bryr sig om barnet.
Hittills har denna skara bevisat att views är viktigare än barnet, så det ska bli intressant och se vilken information som kryper fram sen vad som egentligen har hänt.

Finns bara ett offer i den här soppan och det är lilla barnet som blir hanterad som en accessoar som man tar fram när det passar sig.
Så sjukt vidrigt så att jag kräks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in