2024-01-05, 19:38
Medlem
kanblikuls avatar
söker du på "chrippa" på youtube dyker inte anjos videos upp alls, även fast han e #1 på trending... demonitajzad? sluta upp o anmäl videon!
Citera
2024-01-05, 19:42
Medlem
vem är ens denna tjomme?
Citera
2024-01-05, 19:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag tvivlar inte en sekund på att Jocke står bakom varenda drag de andra har gjort. De har helt klart sprungit Jockes ärenden, men han kommer aldrig att stå för det.

Sant. Allt blir ju så mycket bättre om andra får ta hans skit
Citera
2024-01-05, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Något jag undrar över, om nu L skulle vara så jävla psyk ostabil och ha så många killar som blivit utsatta för samma sak. Varför kommet allt detta upp nu och inte innan och när dom blev tillsammans 😅. Men när crippa blev häktad då kom allt fram. Tycker de värkar vara väldigt märkligt 🧐

Tycker du? Jag tycker drevet kom som förväntat. Dem gör allt dem kan för att få Linnea att framstå som en dålig människa för att Chrippa inte bara skall ha rätt att dänga på henne, utan dessutom framstå som en mycket bättre människa. 90% av alla som varit med i CHrippa-tråden från början diskuterade hans negativa sidor, men nu har många vänt kappan efter vinden.
Det tycker jag är väldigt märkligt
Senast redigerad av Goldentie 2024-01-05 kl. 20:07.
Citera
2024-01-05, 20:32
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Tycker du? Jag tycker drevet kom som förväntat. Dem gör allt dem kan för att få Linnea att framstå som en dålig människa för att Chrippa inte bara skall ha rätt att dänga på henne, utan dessutom framstå som en mycket bättre människa. 90% av alla som varit med i CHrippa-tråden från början diskuterade hans negativa sidor, men nu har många vänt kappan efter vinden.
Det tycker jag är väldigt märkligt

Tror inte du fattar vad jag skrev
Citera
2024-01-05, 20:36
Medlem
Anjo, snacka om lirare som livnär sig på annans tragedi med sina videos. Vissa saker gör han bra men han fan inga gränser ibland. Hans videos där han slickar jocke-klanen är nästintill pinsamma framför allt de senaste när han outade Chrippas barn som bevittnar misshandel.... Detta för fler hundra tusen att se. Ingen skam i kroppen.
Citera
2024-01-05, 20:37
Avslutad
Citat:
Tror inte du fattar vad jag skrev

Jodå, du tycker det är konstigt att ingen sagt eller gjort något innan. Grejen är att den person som drevet beskriver inte är Linnea, det är en fiktion som dem skapat för att framställa att det är Chrippa som är offret
Flashbackarna har glömt att vara källkritisk för vem är det som målat upp bilden på Linnea. Det enda fakta i vad som hänt är fortfarande att han häktats för misshandel
Citera
2024-01-05, 20:44
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolong
Anjo, snacka om lirare som livnär sig på annans tragedi med sina videos. Vissa saker gör han bra men han fan inga gränser ibland. Hans videos där han slickar jocke-klanen är nästintill pinsamma framför allt de senaste när han outade Chrippas barn som bevittnar misshandel.... Detta för fler hundra tusen att se. Ingen skam i kroppen.

Han vet att han som människa är nått som folk inte blir underhållna av att se.. eftersom han är en psykopat precis som jockiboi som ingen heller vill se på om han inte visar sin brist på empati och skamkänslor genom draman eller att smeta in sig i bajs utan att visa minsta tecken på skamkänslor.

Dom vet sin plats och att dom måste hålla på med drama för att folk ska bli arga i grupp vilket genererar visningarna som dom tror bevisar deras popularitet.
Citera
2024-01-05, 20:46
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jodå, du tycker det är konstigt att ingen sagt eller gjort något innan. Grejen är att den person som drevet beskriver inte är Linnea, det är en fiktion som dem skapat för att framställa att det är Chrippa som är offret
Flashbackarna har glömt att vara källkritisk för vem är det som målat upp bilden på Linnea. Det enda fakta i vad som hänt är fortfarande att han häktats för misshandel

De som är konstigt, är att ingen innan prata om hur farlig hon är om nu allt är sant. När dom träffades och blev par så var de gulligt fint och allt.

När hans bror fick den dära bruden, var de direkt om hur farlig och alla ex på en gång.

Nu behövdes de en häktning och sen kom de fram vilken brud hon var.

De är märkligt att inget kom fram innan. Varför nu ??? De jag vill få fram är att de känns en smula lägligt att de dök upp nu
Citera
2024-01-05, 20:49
Avslutad
Citat:

De är märkligt att inget kom fram innan. Varför nu ??? De jag vill få fram är att de känns en smula lägligt att de dök upp nu

Du har helt rätt
Citera
2024-01-05, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Han vet att han som människa är nått som folk inte blir underhållna av att se.. eftersom han är en psykopat precis som jockiboi som ingen heller vill se på om han inte visar sin brist på empati och skamkänslor genom draman eller att smeta in sig i bajs utan att visa minsta tecken på skamkänslor.

Dom vet sin plats och att dom måste hålla på med drama för att folk ska bli arga i grupp vilket genererar visningarna som dom tror bevisar deras popularitet.
Den här beskrivningen ligger nog väldigt nära sanningen.
Citera
2024-01-05, 21:13
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Den här beskrivningen ligger nog väldigt nära sanningen.

Anjo försökte väldigt länge att komma över 10k prenumeranter.
Han är en loser som märkte att drama var enda gången han fick visningar och prenumeranter.
Han gick all-in då i dramaträsket som jockiboi har förädlat till drev-inkomster åt sina spelpjäser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in