Citat:
Jag har sett hela videon nu och jsc är mållös.Nu har han ballat ur totalt. Diskuterar feminism och graviditeter bla bla
Anjo svarar på om vem som skall betala restaurangnotan - kolla nedan. Tacka fan för att Lisen vill att Anjo skall betala för hon har ju bara skulder och inga inkomster
Det är många feminister som ser på de exakt som Lisen och därför kan jag inte ta feminism på allvar 😂
Anjo svarar på om vem som skall betala restaurangnotan - kolla nedan. Tacka fan för att Lisen vill att Anjo skall betala för hon har ju bara skulder och inga inkomster
Det är många feminister som ser på de exakt som Lisen och därför kan jag inte ta feminism på allvar 😂
Fy fan, rent ut sagt vilket narcissistsvin Pontus är.
Han kränker och förminskar Lisen och kvinnor gång på gång.
Han höjer rösten och blir aggressiv och nästintill kräver att Lisen ska hålla med.
Man får reda på otroligt mycket om snål-Pontus och jag undrar om Lisen ångrar sitt liv med honom.
Vid deras första dejt, ber Pontus Lisen att tanka upp hans bil. Lisen visste inte hur man gör, hon hade inget körkort, då går Pontus loss och snackar manligt och kvinnligt, varför ska mannen göra det?
Eh, saken Lisen ville få fram, var vad samtalet började med, om vem som ska betala notan vid en dejt...vilket Lisen ansåg att den som bjuder ut på dejt, betalar, inga konstigheter..
Pontus är obehaglig.
Det är flera utbrott som visar på hur osäker och butthurt Anjo är, ständigt återkommande till hur orättvist samhället ser på manligt och kvinnligt, drar upp studier som slagit fast att kvinnor gör mer i hemmet, sk gratisarbete/hushållssysslor, HUR VET DOM DET?! Har dom frågat mig?! Gar dom frågat Radk, som är hemma och sköter städ, tvätt, disk, barn?
Det roliga är ju att det Rask påstår sig sköta har motbevisats gång på gång på gång.
Anjo som hänvisar till amerikastudier och förslag till riksdagen- som om det är antaget och beslutat?!🤯🤡
Snacket om farsdsg och presenter, förväntningar och besvikelser...Anjo är en hycklare och mansgris.
Patetisk och snål.
#freelisen