Varför ska alltid såna här kulturmänniskor eller "SVT personer" hålla på med massa PK trams? Ser sista delen av dokumentären nu och när det ska granska sin "toxiska maskulinitet" och börjar ifrågasätta varför ingen kvinnlig komiker är med. Fan jag som trodde i min naivitet att jag skulle slippa sånt trams!
Gällandes kvinnlig komiker i Killinggänget: Jo det är för att det knappt finns några genuint roliga kvinnliga komiker (självklart finns det, men fruktansvärt få enligt mig) samt för att när en kvinna kommer in i en grupp män, så blir allt tillknäppt, tystare, tråkigare och mindre roligt. Det finns väl inget grabbgäng i världshistorien som har fest eller liknade och sagt " Vet ni vad grabbar, vi ringer hit våra flickvänner för att göra festen ännu roligare!"
Han trans estländaren var kritisk till män i gruppen och den andra homo estländare svamlade om genus och bla bla bla - ovanligt att "männen" med lägst testosteron i gänget hyser sådana åsikter. "Gubbar ska inte styra världen för det slutar alltid med våld" samt att Herrön var ett rop ifrån Killinggänget på mer mångfald och inkludering.
Det hade varit härligt om Jonas Inde fick vara med och säg sitt gällande detta. Jonas om du läser här! Du är bäst i Killinggänget och bli aldrig en mesig, ängslig, "jag måste passa in i PK SVT:s lilla bubbla", gråhårig östrogen man med Woke åsikter som resten av Killinggänget!
Vilket jävla offer Schyffert är eller försöker utmåla sig som. Åhh jag bokade hotellrum och smsade alla och ingen tackade mig och jag fick en panikattack för jag är så dåligt på allt snyft, snyft. Han känns så jävla ogenuin och substanslös Schyffert. Vet du vad Skyffeln? Alla människor tvivlar på sig själva och tycker de är värdelösa då och då - det hör till den mänskliga upplevelsen!
Du är en rik man som levt på att stå på en scen i 30 år i ett av världens rikaste länder. Du är inget offer och det är inte synd om dig bara för du har fått en panikattack i ditt liv, är osäker på dig själv eller för att du upplevt andra människors otacksamhet. Det finns människor som bor i soptunnor, fått stryk dagligen under sin uppväxt, ligger döendes i cancer och så vidare.....
Det två fjoll estländarna är i alla fall genuina och sig själva - vilket är 100 gånger bättre än någon ängslig fjant som försöker passa in i alla sammanhang han ställs i. Om Schyffert hade levt i 1940 talets Tyskland så hade han varit rå nazist och suttit och heilat och älskat Hitler för att få klättra på status stegen. Jag uppfattar han som en man med 0 integritet och ryggrad.
Med detta sagt önskar jag inte Henrik något ont - jag är en fridens man och jag hoppas han lever sin gyllene medelålder i frid.