2024-01-05, 17:41
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Stackars chrippa, vilket totalt jävla psykfall han träffat på. Svenska rättsväsendet är ju ett skämt. Fel person grips i vanlig ordning i feminismens Nordkorea.
Citera
2024-01-05, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Linnea polissnmäldes idag för misshandel och dataintrång.

Jag hinner inte svara pga tidsbrist och att visa svar då leder till varning pga trams och off topic. Så ingen ide att svara på detta inlägg. Hade nivån i tråden varit högre hade man hunnit med mer och ni hade haft fått mer information. Det är destruktivt på alla sätt.

Iaf ringde inte Linnea polis 29e. Hon blev galen på Chrippa när han pratade i telefon med Julia och skrev då saker till en vän som ringde polis. När polis kom några min senare visste inte de två att polis var på väg och det polis kom för kunde direkt dementeras pågick. Det verkar skett fysiskt mellan de 29e men inte på den nivån att vi pratar flera års fängelse. Chrippa är misstänkt för fler brott efter husis men har inget med Linnea att göra och är en skitsak i sammanhanget.

Och nej min PM är full och orkar inte rensa mer. Skulle vilja skriva till några men hinner ej nu.

Linneas skador är "små". Han sitter häktad då polis vill utreda ifred. Tror han är ute i Januari nån gång. Jag försvarar inte våld, det Julia läckt och Anjos video med mera. Ta inga ord ur min mun. Det är oerhört tröttsamt. Jag kan inte svara på om polis imorgon griper Linnea eller lägger ner polissnmälan från idag.

Jag är inte köpt av Jocke och med i nåt drev. Hade han velat hade han kunnat lagt ut mycket mer. Han vill mer få rättvisa för sin bror. Det är Julia och Gustav som läcker.

Har sista dygnen inte ens läst 20 % av inläggen här så vet inte vad som diskuteras och kommit fram. Jag kollar inte storys på IG.

Jag har mina åsikter om Chrippa hur han varit men sanningen hösten 2023 verkar ingen ha misstänkt här. När han kommer ut måste han börja prioritera annorlunda och lägga fokus på rätt saker. Chloe är nummer 1. Linnea skiter jag fullständigt i vad som händer med sen men hon borde straffas för det hon gjort och få hjälp så andra slipper detta.

Kolla vloggar från Fjällen med Jocke hur passiv Linnea är och självmant håller sej i bakgrunden. Olivia vägrar träffa Linnea efter Cypern. Jonna satte ner foten efter Fjällen och vägrade träffa Linnea mer. Då bestämde sej Chrippa att göra slut och gå tillbaka till Julia. Han sänkte garden för första gången mot Julia. Då hackade Linnea sociala medier och sen bröt helvetet löst utåt.

Linnea skickade ett messenger till en polare, detta lede till en urspårad situation med polis kom, gripande, häktning och att massa information kommit fram om Linnea. Linnea räknade inte med detta och tar hos sig ur detta är hon väldigt skicklig.

Nu ska jag gå och fortsätta suga av Jocke och försvara en kvinnoboxare 🙂 Jag har nämnt väldigt lite om Linnea innan så har verkligen inte hatat henne från dag 1.

Har massa mer men det får räcka 🙂

Tack för uppdateringen!

Blir hon inte häktad nu för detta så är det återigen ett kvitto på att vi inte lever i ett jämställt samhälle och då borde media rapportera om detta samt bli en manifestation. Helt vansinnigt att Chrippa sitter häktad och Linnea rör sig fritt ute.
Citera
2024-01-05, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Nej. Det står fortfarande i häktningsprotokollet från den 1/1 2024 att Christofer häktas på sannolika skäl misstänkt för misshandel.

Skulle han vara misstänkt för grov misshandel hade det stått just grov misshandel.

Åklagaren har yrkat på att han ska häktas för grov misshandel men tingsrätten har beslutat att han ska häktas för misshandel.

Detta bevisar ju hur tappade Linneas hardcore fans är. Kan inte skillnad på anhållen och häktad men är självutnämnda experter.

Angående mitt ändrade språk beror det på att jag inte längre hinner med att läsa alla inlägg och slarvar med språket. Aktiviteten i tråden har ju exploderat. Att man inte kan göra den koppling. Men visst då får ni se mindre av mej nu
Senast redigerad av 400Ben 2024-01-05 kl. 17:47.
Citera
2024-01-05, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Stackars chrippa, vilket totalt jävla psykfall han träffat på. Svenska rättsväsendet är ju ett skämt. Fel person grips i vanlig ordning i feminismens Nordkorea.

Helt enig!!! Det är ett rejält skämt.

Dom har Kim i Nordkorea och Sverige har kvinnor på maktpositioner som är den största faran i vårt samhälle.
Citera
2024-01-05, 17:48
Medlem
Kattknullarns avatar
Kan Chrippa anlita samma advokat som Jonny Depp hade??
Citera
2024-01-05, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Helt ärligt. Båda sidorna har fuskat upp. Men lämna dottern utanför det här. Lär ju regna soc anmälningar efter detta och det här blir ju garanterat svårt att snacka bort. Men jag är så jävla less på Ninetone showen... för det är bara stålar och drama som funkar i deras värld.

I meddelandet du citerade nämnde jag inte Chloe överhuvudtaget
Citera
2024-01-05, 17:52
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Innan ogillade du chrippa o nu har du helt vänt, du försvar honom nu, och skriver till o med ”vi” haha vilka vi? Du och dom inblandade?
Varför skulle man inte försvara chrippa nu?
Citera
2024-01-05, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Hur efterblivna är folk i den här tråden?

Om Chrippa väljer att anmäla Linnea, håller käften och låter polisen sköta sitt jobb så finns inget förtal att bli anmäld för.

Anledningen att kvinnor under MeToo blev anmälda för förtal var att dom gick ut offentligt och namngav samt anklagade sina påstådda gärningsmän..

Det är så tappat att Chrippa skulle dömas för förtal då han sitter häktad. Men säger väl det mesta om dessa personer.
Citera
2024-01-05, 17:56
Medlem
GerardDepardieus avatar
Vad vet vi konkret om vad som hänt ??

Kan någon summera kort?

Chrippa är alltså häktad för misshandel ?

Resten av denna tråd är skärmytslingar mellan olika falanger som antigen är för eller emot honom ??
Citera
2024-01-05, 17:59
Medlem
HubertOlssons avatar
För att begäras häktad så ska det väl finnas rätt mycket som talar för att den häktade är skyldig eller kan jag bli häktad om någon påstår jag har våldtagit någon utan att det finns någon som helst teknisk bevisning?

Vad är grundkraven som måste vara uppfyllda för att bli häktad i Sverige? Det måste ju finnas vissa tydliga juridiska villkor som ska vara uppfyllda? Nu känner jag inte Chrille och tycker mest han verkar en stöddig typ men jag har svårt att tro att han skulle våldta någon.
Citera
2024-01-05, 18:01
Medlem
HubertOlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu

Kan någon summera kort?

Resten av denna tråd är skärmytslingar mellan olika falanger som antigen är för eller emot honom ??

Kanske varit uppe i tråden förut men tycker denna video spekulerar rätt bra av Clue.

https://www.youtube.com/watch?v=EqJU4eUBBq0&ab_channel=ClueeNews
Citera
2024-01-05, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu

Kan någon summera kort?

1. Linnea lämnar chrippa .
2. Chrippa klarar inte av det sopar på Linnea .
3. Polisen griper chrippa
4. Åklagare häktar muppen.

5. Jocke anlitar sina kollegor på tuben för svartmåla brottsoffer.
6. Anjo mm blir plötsligt utredare

Typ där vi står
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in