2024-01-05, 17:21
Medlem
Linnea polissnmäldes idag för misshandel och dataintrång.

Jag hinner inte svara pga tidsbrist och att visa svar då leder till varning pga trams och off topic. Så ingen ide att svara på detta inlägg. Hade nivån i tråden varit högre hade man hunnit med mer och ni hade haft fått mer information. Det är destruktivt på alla sätt.

Iaf ringde inte Linnea polis 29e. Hon blev galen på Chrippa när han pratade i telefon med Julia och skrev då saker till en vän som ringde polis. När polis kom några min senare visste inte de två att polis var på väg och det polis kom för kunde direkt dementeras pågick. Det verkar skett fysiskt mellan de 29e men inte på den nivån att vi pratar flera års fängelse. Chrippa är misstänkt för fler brott efter husis men har inget med Linnea att göra och är en skitsak i sammanhanget.

Och nej min PM är full och orkar inte rensa mer. Skulle vilja skriva till några men hinner ej nu.

Linneas skador är "små". Han sitter häktad då polis vill utreda ifred. Tror han är ute i Januari nån gång. Jag försvarar inte våld, det Julia läckt och Anjos video med mera. Ta inga ord ur min mun. Det är oerhört tröttsamt. Jag kan inte svara på om polis imorgon griper Linnea eller lägger ner polissnmälan från idag.

Jag är inte köpt av Jocke och med i nåt drev. Hade han velat hade han kunnat lagt ut mycket mer. Han vill mer få rättvisa för sin bror. Det är Julia och Gustav som läcker.

Har sista dygnen inte ens läst 20 % av inläggen här så vet inte vad som diskuteras och kommit fram. Jag kollar inte storys på IG.

Jag har mina åsikter om Chrippa hur han varit men sanningen hösten 2023 verkar ingen ha misstänkt här. När han kommer ut måste han börja prioritera annorlunda och lägga fokus på rätt saker. Chloe är nummer 1. Linnea skiter jag fullständigt i vad som händer med sen men hon borde straffas för det hon gjort och få hjälp så andra slipper detta.

Kolla vloggar från Fjällen med Jocke hur passiv Linnea är och självmant håller sej i bakgrunden. Olivia vägrar träffa Linnea efter Cypern. Jonna satte ner foten efter Fjällen och vägrade träffa Linnea mer. Då bestämde sej Chrippa att göra slut och gå tillbaka till Julia. Han sänkte garden för första gången mot Julia. Då hackade Linnea sociala medier och sen bröt helvetet löst utåt.

Linnea skickade ett messenger till en polare, detta lede till en urspårad situation med polis kom, gripande, häktning och att massa information kommit fram om Linnea. Linnea räknade inte med detta och tar hos sig ur detta är hon väldigt skicklig.

Nu ska jag gå och fortsätta suga av Jocke och försvara en kvinnoboxare 🙂 Jag har nämnt väldigt lite om Linnea innan så har verkligen inte hatat henne från dag 1.

Har massa mer men det får räcka 🙂
Citera
2024-01-05, 17:21
Avslutad
Anjo är flitig att plocka bort kommentarer på youtube, en har han nyss besvarat
https://ibb.co/YcdxcbD

Undrar hur många anmälningar som trillar in mot järngänget?

Insta bryr sig Anjo inte om, därför är han försiktig med sin juutuubkANAL
Citera
2024-01-05, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fan vet, det är ju den där förɓannade stoltheten, han vet inte om vad som basuneras ut i detta nu. Han är totalt ovetandes om vad Anjo, Rask, Cluee, Jocke mfl sitter och påstår och visar upp.
Christofer har inte överklagat häktningen sv någon anledning, vilket gör att jag tror att han förstår att han gjort någonting som inte går att förneka.
Jag hoppas däremot att han berättar, själv om vad han utsatts för.
Han är ovetandes och är inte medveten om detta drev som pågår, han kanske vill ha så lite exponering av sitt dåliga val som möjligt, förnedringen att ha blivit utsatt för psykisk och fysisk misshandel av någon han gett sin själ.
Alla "haters" som varnat honom, skulle dom få rätt?
Alltså, jag tycker så jävla synd om honom för detta, frågan är vad som händer när han förstår innebörden av allt. Jag hoppas han får stöd och hjälp och att han inte gör sig själv illa.
Allt kan bli bra, men då krävs det att han lägger fram korten på bordet, även svarte petter. Kommer han våga göra det? Jag hoppas det, för hans egen skull och framförallt för Chloes skull.
Hon har inte valt detta och att bevittna hur Anjo agerar med barnförhör och liknande, blir jag mörkrädd.
Undrar vad han själv skulle säga om han hamnade i kurran och någon förhörde hans barn om pappa brukar slå mamma etc?
Ingen får nämna ANJOs namn och absolut inte hans barn eller fru eller ekonomi

Försvararen uppger att Christofer Berg motsätter sig åklagarens häktningsyrkande står det i protokollet.
Citera
2024-01-05, 17:26
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Dom tror som Chrille att man kan skylla på att man inte förstod att det var olagligt.

Trots att Rask och Alexandra är dömda för förtal redan så tvingas även Rask skylla på att han inte förstod att det var förtal att prata negativt om en klandervärd person genom youtubevideos.

Jävla hjärndött när ingen av dom på riktigt kan klura ut vad förtal är så länge jockiboi inte förklarar det typ eller ger dom rätten att googla förtal och läsa tills dom greppar vad förtal innebär.

Det finns vissa saker som dom måste ignorera att uppmärksamma, som vad förtal betyder och jockibois sexchatt med minderåriga. Två grejer som dom inte får yttra ett knyst om.

Dom här människorna måste trigga igång varandra så in ih-vete.
Till den grad att de tappar förståndet.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Försvararen uppger att Christofer Berg motsätter sig åklagarens häktningsyrkande står det i protokollet.
Jag vet, men han kan överklaga det
Citera
Medlem
Men hur fan kan man fråga dottern om ”Linnea slagit pappa”? Alla vet att det är HUUUUR lätt som helst att ställa ledande frågor till barn. Detta borde isåfall själv chloe få säga, eller gå till en barnpsykolog. Jag tycker varken om Linnea eller Christofer men på riktigt, använd inte barnet utan någon professionell hjälp. Idioter! Stackars barn.
Citera
2024-01-05, 17:27
Medlem
Citat:
Jag trodde Dannyboi skulle hålla sig undan detta...
Det är äckligt på ren svenska.

Vart är Chloe nu?
Finns det någon som ser till hennes bästa?

Anjos uttalanden om att han vet att Chrippa är en bra pappa, baserar han på att han hörde hur Chloe spontant sa flera gånger "jag älskar dig pappa" och det gör inte otrygga barn...

Jag la också märke till det och tänkte snarare på hur sorgligt det var att Chloe söker pappas uppmärksamhet, då han var upptagen med att blidka "det bästa som hänt honom"...

Barn är kloka och fattar så mycket mer.
Förstå all skit Chloe fått höra och bevittna😭
Oönskad av både mamma och pappas nya. Förvisad till soffan, eller eget rum på semestern...

Ja när hon säger jag älskar dig pappa är ju typ enda gången han interagerar med henne och hon blir sedd - annars är det ju kameran som varit Chrippas nummer 1 hela tiden. Och det går ju inte att inte bli berörd när man sett henne smyga fram så försiktigt mot honom när han suttit med någon reaktionsvideo eller gapat in i kameran om något och blir bortsjasad 🥺. Att hon säger det så ofta som hon gör och på det sättet är mer oroande än ett tecken på att han är en bra pappa, tyvärr.
Citera
2024-01-05, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Nej. Det står fortfarande i häktningsprotokollet från den 1/1 2024 att Christofer häktas på sannolika skäl misstänkt för misshandel.

Skulle han vara misstänkt för grov misshandel hade det stått just grov misshandel.

Åklagaren har yrkat på att han ska häktas för grov misshandel men tingsrätten har beslutat att han ska häktas för misshandel.

Och vad skrev jag att åklagarren hävdat?

Läs igen och gör om och gör rätt.
Citera
2024-01-05, 17:28
Avslutad
Jag mår fysiskt illa. Hur kan detta få fortsätta?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Linnea polissnmäldes idag för misshandel och dataintrång.

Jag hinner inte svara pga tidsbrist och att visa svar då leder till varning pga trams och off topic. Så ingen ide att svara på detta inlägg. Hade nivån i tråden varit högre hade man hunnit med mer och ni hade haft fått mer information. Det är destruktivt på alla sätt.

Iaf ringde inte Linnea polis 29e. Hon blev galen på Chrippa när han pratade i telefon med Julia och skrev då saker till en vän som ringde polis. När polis kom några min senare visste inte de två att polis var på väg och det polis kom för kunde direkt dementeras pågick. Det verkar skett fysiskt mellan de 29e men inte på den nivån att vi pratar flera års fängelse. Chrippa är misstänkt för fler brott efter husis men har inget med Linnea att göra och är en skitsak i sammanhanget.

Och nej min PM är full och orkar inte rensa mer. Skulle vilja skriva till några men hinner ej nu.

Linneas skador är "små". Han sitter häktad då polis vill utreda ifred. Tror han är ute i Januari nån gång. Jag försvarar inte våld, det Julia läckt och Anjos video med mera. Ta inga ord ur min mun. Det är oerhört tröttsamt. Jag kan inte svara på om polis imorgon griper Linnea eller lägger ner polissnmälan från idag.

Jag är inte köpt av Jocke och med i nåt drev. Hade han velat hade han kunnat lagt ut mycket mer. Han vill mer få rättvisa för sin bror. Det är Julia och Gustav som läcker.

Har sista dygnen inte ens läst 20 % av inläggen här så vet inte vad som diskuteras och kommit fram. Jag kollar inte storys på IG.

Jag har mina åsikter om Chrippa hur han varit men sanningen hösten 2023 verkar ingen ha misstänkt här. När han kommer ut måste han börja prioritera annorlunda och lägga fokus på rätt saker. Chloe är nummer 1. Linnea skiter jag fullständigt i vad som händer med sen men hon borde straffas för det hon gjort och få hjälp så andra slipper detta.

Kolla vloggar från Fjällen med Jocke hur passiv Linnea är och självmant håller sej i bakgrunden. Olivia vägrar träffa Linnea efter Cypern. Jonna satte ner foten efter Fjällen och vägrade träffa Linnea mer. Då bestämde sej Chrippa att göra slut och gå tillbaka till Julia. Han sänkte garden för första gången mot Julia. Då hackade Linnea sociala medier och sen bröt helvetet löst utåt.

Linnea skickade ett messenger till en polare, detta lede till en urspårad situation med polis kom, gripande, häktning och att massa information kommit fram om Linnea. Linnea räknade inte med detta och tar hos sig ur detta är hon väldigt skicklig.

Nu ska jag gå och fortsätta suga av Jocke och försvara en kvinnoboxare 🙂 Jag har nämnt väldigt lite om Linnea innan så har verkligen inte hatat henne från dag 1.

Har massa mer men det får räcka 🙂
Tack för info.
Bara att vänta och låta utredningarna ha sin gång.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Omöjligt att läsa ikapp, har det kommit fram någon ny info eller kastar vi fortfarande bajs på chipstutten & Miss.Borderline?

Vi kastar mest bajs på varandra.

Förutom att Anjo släppte en vidrig video där dom förhör 3 åriga C, tjänat pengar på det och efter att 100 inlägg som skriver att om det är sant så måste det polisanmälas och då säger han att det har anmälts. Och redigerar om videon så delarna med förhöret inte är med.
Citera
2024-01-05, 17:32
Medlem
Citat:
Anjo är flitig att plocka bort kommentarer på youtube, en har han nyss besvarat
https://ibb.co/YcdxcbD

Undrar hur många anmälningar som trillar in mot järngänget?

Insta bryr sig Anjo inte om, därför är han försiktig med sin juutuubkANAL

Så det har funnits vuxna som under en tid vetat att barnet farit illa men gjort ett aktivt val att inte ingripa ..
Finner inga ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in