2024-01-05, 16:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Lägger snubben upp det som precis utnyttjat ett barn för egen vinning skull?
Mmm, det är vidrigt och kränkande och jag hoppas Christofer anmäler detta när han kan.
Detta är övergrepp och förtal.
Att ens yppa att någon är häktad är att förtala någon, här utnyttjar järngänget Christofer och hans dotter och har manipulerat mamma Julia, som genomlidit helvetet på jorden på detta sätt?!

Jag förstår inte.

Snälla låt 2024 bli slutet för att leka oberoende journalist, åklagare, domare, polis, barnpsykolog, på youtube, instagram

Högkontoret Fawlty Towers aka Lundellhuset
Citera
2024-01-05, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Psykisk misshandel är ett brott men tyvärr väldigt svårt att bevisa eftersom det oftast bara blir ord mot ord.

Det är ett brott på papperet men tror du själv att om Chrippa skickar alla loggar + eventuella röstinspelningar till polisen att det leder någonvart?
Citera
2024-01-05, 16:58
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Man påstår att Linnea har psykiska problem. Sen går man all in på alla plattformar inkl detta forum inför alla och utsätter henne för ännu mer psykisk våld. Fy fan
Och JULIA om du läser det här, så som du betett dig den senaste vecka så vette fan om inte du var värd den behandlingen Henrik gav dig. Det tar emot för det är inte mig som person, men när någon som upplevt psykisk och fysisk våld ger sig in i detta sjuka drev då är man riktigt illa ute. Tycker synd om lilltjejen med sånna föräldrar och släkt

Kan bara hålla med.

Har följt vissa av de som nuleder drevet på deras youtube-kanaler och haft en viss glädje av det.

Nu känner jag mig chockad över vändningen det tog från lättsamt smått underhållande till TUNG NÄTMOBBNING.
Senast redigerad av granny-panties 2024-01-05 kl. 17:02.
Citera
2024-01-05, 16:59
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Man påstår att Linnea har psykiska problem. Sen går man all in på alla plattformar inkl detta forum inför alla och utsätter henne för ännu mer psykisk våld. Fy fan
Och JULIA om du läser det här, så som du betett dig den senaste vecka så vette fan om inte du var värd den behandlingen Henrik gav dig. Det tar emot för det är inte mig som person, men när någon som upplevt psykisk och fysisk våld ger sig in i detta sjuka drev då är man riktigt illa ute. Tycker synd om lilltjejen med sånna föräldrar och släkt

Kan bara hålla med.

Har följt vissa av de som nuleder drevet på deras youtube-kanaler och haft en viss glädje av det.

Nu känner jag mig chockad över vändningen det tog från lättsamt smått underhållande till TUNG NÄTMOBBNING.
Citera
2024-01-05, 17:01
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Det är ett brott på papperet men tror du själv att om Chrippa skickar alla loggar + eventuella röstinspelningar till polisen att det leder någonvart?

Tyvärr tveksamt bevisläge.
Citera
2024-01-05, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Och det delas flitigt av Danijal, Julia och Gustav.

Hur fungerar deras hjärnor egentligen?

Har det hämtat förstärkning nu? Danijal har ju inte yttrat sig innan vad jag har sett.

Det är så galet allting.
Jag trodde Dannyboi skulle hålla sig undan detta...
Det är äckligt på ren svenska.

Vart är Chloe nu?
Finns det någon som ser till hennes bästa?

Anjos uttalanden om att han vet att Chrippa är en bra pappa, baserar han på att han hörde hur Chloe spontant sa flera gånger "jag älskar dig pappa" och det gör inte otrygga barn...

Jag la också märke till det och tänkte snarare på hur sorgligt det var att Chloe söker pappas uppmärksamhet, då han var upptagen med att blidka "det bästa som hänt honom"...

Barn är kloka och fattar så mycket mer.
Förstå all skit Chloe fått höra och bevittna😭
Oönskad av både mamma och pappas nya. Förvisad till soffan, eller eget rum på semestern...
Citera
2024-01-05, 17:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Det är väl en anledning till att kontona kapades, för att undanröja spår och bevis...
Citera
2024-01-05, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Mmm, det är vidrigt och kränkande och jag hoppas Christofer anmäler detta när han kan.
Detta är övergrepp och förtal.
Att ens yppa att någon är häktad är att förtala någon, här utnyttjar järngänget Christofer och hans dotter och har manipulerat mamma Julia, som genomlidit helvetet på jorden på detta sätt?!

Jag förstår inte.

Snälla låt 2024 bli slutet för att leka oberoende journalist, åklagare, domare, polis, barnpsykolog, på youtube, instagram

Högkontoret Fawlty Towers aka Lundellhuset

De skulle varit tysta från start och inte startat allt det här.
Citera
2024-01-05, 17:10
Medlem
Kickassfarsans avatar
Omöjligt att läsa ikapp, har det kommit fram någon ny info eller kastar vi fortfarande bajs på chipstutten & Miss.Borderline?
Citera
2024-01-05, 17:10
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Det är väl en anledning till att kontona kapades, för att undanröja spår och bevis...

Men vad vet vi?

Det där kan vi bara spekulera i.
Citera
2024-01-05, 17:12
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Omöjligt att läsa ikapp, har det kommit fram någon ny info eller kastar vi fortfarande bajs på chipstutten & Miss.Borderline?

Räcker att läsa de senaste fem sidorna för att haja hur läget ligger.
Citera
2024-01-05, 17:15
Medlem
Citat:

Citat:
Jag trodde Dannyboi skulle hålla sig undan detta...
Det är äckligt på ren svenska.

Vart är Chloe nu?
Finns det någon som ser till hennes bästa?

Anjos uttalanden om att han vet att Chrippa är en bra pappa, baserar han på att han hörde hur Chloe spontant sa flera gånger "jag älskar dig pappa" och det gör inte otrygga barn...

Jag la också märke till det och tänkte snarare på hur sorgligt det var att Chloe söker pappas uppmärksamhet, då han var upptagen med att blidka "det bästa som hänt honom"...

Barn är kloka och fattar så mycket mer.
Förstå all skit Chloe fått höra och bevittna😭
Oönskad av både mamma och pappas nya. Förvisad till soffan, eller eget rum på semestern...

Ingen ser till hennes bästa, samtliga parter har bevisat klart och tydligt vilka deras prioriteringar är.
Rent av vidrigt. Finns inga ord som beskriver hur låga de här människorna är.
Deras snyftvideos har noll värde och används enbart för att häva in pengar på ett barns bekostnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in