Citat:
Ursprungligen postat av
VanneniBjorkhagen
Jo men det står inget om det faktiskt gjordes en anmälan eller om det bara var något som diskuterats.
När Fayme skrev ett antal inlägg om hur hemsk Cissi var (typ 2019) så nämnde hon "hot om socanmälningar" mot människor Fayme håller kär (aka LD).
Jag gissar att hon skulle ha skrivit annorlunda om det faktiskt gjorts en anmälan. Det hade ju varit det ultimata beviset för Cissis ondska enligt Faymes logik.
Jag säger inte att det behöver ha varit fel att göra en anmälan. Men tröskeln till att någon gång känna "fan, det här känns inte bra" om en familj och höra sig för med gemensamma kompisar är troligen lägre för de flesta än att faktiskt göra en socanmälan. Vilket gör det ännu konstigare att CW fått så mycket skit för det imo.
LD verkar vara typisk narcissistisk på så sätt att hon umgås väldigt intensivt ett tag med folk som Fayme, sen blir de brända och märks inte mer och LD har nya fina kompisar som hon umgås med, tills de också börjar förstå hennes baksidor och försvinner. LD hittar nya kompisar och cirkeln fortsätter. Det är typiskt för hennes personlighetstyp. Fayme ångrar ev sina hårda ord mot Cissi nu. Cissi har väl sina sidor, men i förhållande till LD är hon nog ett under av sans, vett och intelligens. Hon gör ju dessutom bevisligen saker och har jobbat under flera år. LD sitter väl mest hemma och skriver hatiska inlägg och kluddar. Har väl aldrig samarbetat med folk i jobbsammanhang mm.
Citat:
Ursprungligen postat av
NoelAyel123
Hon verkar förvirrad nu efter ISIS tagit på sig dådet i Iran. Sånt gör de väl icke!
Haha. Jag skrattade högt när jag såg det inlägget. Det ska till LD att inte ens ha basala kunskaper om IS/Mellanöstern/islam/grupperingar inom Mellanöstern och islam, samtidigt som hon lekar expert och "googlar i timmar för att hitta källor".
En enkel wikipediagoogling hade kunnat visa att Iran och IS är fiender och ISIS har bombat förr i Iran. Iran har också gett sig på IS.
Har hon aldrig läst tidningen någonsin? Jag trodde det var allmänbildning att veta att ISIS och shiamuslimer inte kom överens (sen kommer IS inte heller överens med massa sunnis, men det är en annan femma), samt att Iran är shia. Men det är klart, LD är inte allmänbildad.