2024-01-04, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Håller hon på att rasa totalt nu? Hon hyllar alltså folkmordet på vita i Sydafrika i samma mening som bondeprotesterna(som i mångt och mycket är en höger-rörelse) i Frankrike... Är det så att hon nu blivit blind för orsakerna bakom och vara i största allmänhet gillar protester?
Nej hon rasar inte, hon ryser. Se inlägget ovanför ditt.
Citera
2024-01-04, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Vet man varför Cissi socanmälde LD? Har någon av dem berättat det? Det var rätt länge sedan va?

Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Vet man varför Cissi socanmälde LD? Har någon av dem berättat det? Det var rätt länge sedan va?

Var det ens en anmälan? Jag hade för mig att det handlade om att Cissi diskuterat med gemensamma bekanta OM man borde göra en orosanmälan.

Att LD såg det som ett enormt svek är kanske mänskligt. Men att random människor på internet genast "visste" hur opåkallad en anmälan skulle vara och förfasades över att Cissi oroade sig för barn i hennes närhet tyckte jag var märkligt redan då.

Sen kanske det inte var påkallat med en anmälan, vad vet jag. Jag brukar bara utgå från att människor agerar utifrån genuin oro i såna fall och inte diffusa ondskefulla planer. I alla fall tills något pekar på motsatsen.
Citera
2024-01-04, 17:38
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strandsnickan
Ja men jösses. Hon "ryser" (av välbehag) när hon ser klipp på tusentals svarta afrikaner tillsammans sjunger om folkmord av vita. Fräscht, verkligen, fräscht. Det pågår mycket mord på vita farmare i Sydafrika och med det hör våldtäkter av barn och kvinnor. Men det kanske också är befogat likt våldtäkterna på de judiska kvinnorna i Israel?

Jag undrar om detta hat mot vita människor (hon lägger judar i kategorin vita) beror på att hon är så bitter på sin man? Eller jag undrar genuint vad detta hat beror på? Jag förstår att hon inte har IQ mensa men ett lågt IQ, ADHD och depression behöver inte leda till sånt djupt hat?
Hon påstår jämt att hon inte är vit, att hon är blatte osv och det är bara patetiskt. Hennes mamma är svensk, hennes pappa är grek(vit europé) och hon växte upp till 95% med sin mamma. Inte ens jag som är etnonationalist skulle kalla henne för blatte och ännu mindre för babbe. Hon bara vill vara med i den "utsatta gruppen" för att kunna gnälla och skylla sina tillkortakommanden på att hon är förtryckt.
Citera
2024-01-04, 21:44
Medlem
alingetexass avatar
Komiken i att LD anser sig vara blatte men israeliska judar är vita 😂 Var fanns nu igen de där koncentrationslägrena med miljontals grek-svenskar på 30-talet? 🤔

Och hennes jävla exotifierande av andra kulturer hela jävla tiden är så pinsamt! Hon postar nåt klipp på en turk som dansar och ”jag hade 100% följt med hem”, ja vi förstår! Du har slickat så jävla långt upp i Hamas arsle att du är brun på riktigt!
Citera
2024-01-04, 22:47
Medlem
paenkeikeus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanneniBjorkhagen
Var det ens en anmälan? Jag hade för mig att det handlade om att Cissi diskuterat med gemensamma bekanta OM man borde göra en orosanmälan.

Att LD såg det som ett enormt svek är kanske mänskligt. Men att random människor på internet genast "visste" hur opåkallad en anmälan skulle vara och förfasades över att Cissi oroade sig för barn i hennes närhet tyckte jag var märkligt redan då.

Sen kanske det inte var påkallat med en anmälan, vad vet jag. Jag brukar bara utgå från att människor agerar utifrån genuin oro i såna fall och inte diffusa ondskefulla planer. I alla fall tills något pekar på motsatsen.

Står lite om det i Cissi-tråden, bland annat:

(FB) Skvaller om Cissi Wallin
Minns det som att Cissi genom viskningsleken fick för sig att något hade hänt på ett betydligt allvarligare vis än vad det var frågan om egentligen. Information hade fallit bort på vägen typ.
Citera
2024-01-05, 00:11
Medlem
Dumma svenska kvinnor i hennes kommentarsfält som inte förstår att dom är näst på tur..
Citera
2024-01-05, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paenkeikeu
Står lite om det i Cissi-tråden, bland annat:

(FB) Skvaller om Cissi Wallin
Minns det som att Cissi genom viskningsleken fick för sig att något hade hänt på ett betydligt allvarligare vis än vad det var frågan om egentligen. Information hade fallit bort på vägen typ.

Jo men det står inget om det faktiskt gjordes en anmälan eller om det bara var något som diskuterats.

När Fayme skrev ett antal inlägg om hur hemsk Cissi var (typ 2019) så nämnde hon "hot om socanmälningar" mot människor Fayme håller kär (aka LD).

Jag gissar att hon skulle ha skrivit annorlunda om det faktiskt gjorts en anmälan. Det hade ju varit det ultimata beviset för Cissis ondska enligt Faymes logik.

Jag säger inte att det behöver ha varit fel att göra en anmälan. Men tröskeln till att någon gång känna "fan, det här känns inte bra" om en familj och höra sig för med gemensamma kompisar är troligen lägre för de flesta än att faktiskt göra en socanmälan. Vilket gör det ännu konstigare att CW fått så mycket skit för det imo.
Citera
2024-01-05, 12:19
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Jo men det står inget om det faktiskt gjordes en anmälan eller om det bara var något som diskuterats.

När Fayme skrev ett antal inlägg om hur hemsk Cissi var (typ 2019) så nämnde hon "hot om socanmälningar" mot människor Fayme håller kär (aka LD).

Jag gissar att hon skulle ha skrivit annorlunda om det faktiskt gjorts en anmälan. Det hade ju varit det ultimata beviset för Cissis ondska enligt Faymes logik.

Jag säger inte att det behöver ha varit fel att göra en anmälan. Men tröskeln till att någon gång känna "fan, det här känns inte bra" om en familj och höra sig för med gemensamma kompisar är troligen lägre för de flesta än att faktiskt göra en socanmälan. Vilket gör det ännu konstigare att CW fått så mycket skit för det imo.
Uppenbarligen hade CW rätt och i det här sammanhanget bevisat vara en bättre människa och förälder än LD (vilket visserligen inte är svårt).
Citera
2024-01-05, 13:35
Medlem
Hon verkar förvirrad nu efter ISIS tagit på sig dådet i Iran. Sånt gör de väl icke!
Citera
2024-01-05, 14:33
Medlem
Citat:

LD verkar vara typisk narcissistisk på så sätt att hon umgås väldigt intensivt ett tag med folk som Fayme, sen blir de brända och märks inte mer och LD har nya fina kompisar som hon umgås med, tills de också börjar förstå hennes baksidor och försvinner. LD hittar nya kompisar och cirkeln fortsätter. Det är typiskt för hennes personlighetstyp. Fayme ångrar ev sina hårda ord mot Cissi nu. Cissi har väl sina sidor, men i förhållande till LD är hon nog ett under av sans, vett och intelligens. Hon gör ju dessutom bevisligen saker och har jobbat under flera år. LD sitter väl mest hemma och skriver hatiska inlägg och kluddar. Har väl aldrig samarbetat med folk i jobbsammanhang mm.

Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Hon verkar förvirrad nu efter ISIS tagit på sig dådet i Iran. Sånt gör de väl icke!

Haha. Jag skrattade högt när jag såg det inlägget. Det ska till LD att inte ens ha basala kunskaper om IS/Mellanöstern/islam/grupperingar inom Mellanöstern och islam, samtidigt som hon lekar expert och "googlar i timmar för att hitta källor".

En enkel wikipediagoogling hade kunnat visa att Iran och IS är fiender och ISIS har bombat förr i Iran. Iran har också gett sig på IS.

Har hon aldrig läst tidningen någonsin? Jag trodde det var allmänbildning att veta att ISIS och shiamuslimer inte kom överens (sen kommer IS inte heller överens med massa sunnis, men det är en annan femma), samt att Iran är shia. Men det är klart, LD är inte allmänbildad.
Citera
2024-01-05, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Men det är klart, LD är inte allmänbildad.

LD är inte ens bildad! Oavsett hur du vill tolka ordet "bildad"....
Citera
2024-01-05, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xpqr12345
LD är inte ens bildad! Oavsett hur du vill tolka ordet "bildad"....

Va, så du menar att man inte blir bildad av Tiktok och Al Jazeera???!!!?? Skickar ett DM till Lady Dahmer genast!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in