Anjos försvarstal om varför han gör dessa videos, är så otroligt dumt, Chrippa Jo-a-kim Lun-dells lillebror sitter häktad för misshandel blablabla
Redan där, gör han sig skyldig till förtal.
Sen går han vidare och berättar om att han är så investerad i fallet och att det kommit upp saker som han behöver gå ut med?!
Han är så pass informerad att han kan inte blunda för det här, utan rättvisan och sanningen måste komma fram...
Han uppmanar följare att följa hans instagram där han lägger upp nyinkomna stories som ligger i 24 timmar.
Vid 2 minuter in:
"Öh, det här är någonting som allmänheten behöver veta om för att när en sån här sak händer en offentlig person, handlar det inte bara om vad rättegången säger, eller vad polisen säger och så vidare, utan när man är offentlig så blir oavsett om man vill det eller inte, det ju typ också en offentlig rättegång också där folket kommer tycka och tänka sitt, oavsett vad personen har gjort eller inte gjort så är det många som bildar en uppfattning och står fast vid den uppfattningen oavsett vad domen säger.."
Han promotar att han kommer ha en heldel intervjuer, Julia kommer komma till studion och berätta sin syn..
Anjo leker Judge Judy....
Den sista skälvande minuten, med sorglig bakgrundsmusik säger Anjo följande:
"För att det är liksom Julia som måste försöka förklara för Chloe v-v-varför pappa inte är här just nu. Det ska inte va så. Det ska definitivt inte va så. Som sagt, jag kommer att uppdateta mer, eh jag kommer att ha intervjuer på kanalen så prenumerera om ni vill se det som sagt ni behöver inte ha notiser om ni inte vill, men så länge ni prenumererar så får ni mig i flödet åtminstone, vill ni se information snabbare, direkt när jag får det, sånt som inte är med i youtubevideos och så vidare, som också kan vara väldigt känsligt att ha på youtube, eh, jag bryr mig inte så mycket om min instagram, försvinner den så försvinner den, jag bryr mig inte så mycket, men youtube är mer känslig, där är jag lite mer försiktig.
Medan han säger detta, tvår han sina händer, han mår så jävla bra nu, när han får vara högsta skvallercentral.
Jag mår fan illa.
https://youtu.be/bWRtgXLHxL4?si=kNZZJFb1sl_Syccs
Christofer, jag beklagar din situation.
Din mardröm önskar jag ingen.