2024-01-05, 13:00
Medlem
Hugin86s avatar
Något jag undrar över, om nu L skulle vara så jävla psyk ostabil och ha så många killar som blivit utsatta för samma sak. Varför kommet allt detta upp nu och inte innan och när dom blev tillsammans 😅. Men när crippa blev häktad då kom allt fram. Tycker de värkar vara väldigt märkligt 🧐
Citera
2024-01-05, 13:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Anjos försvarstal om varför han gör dessa videos, är så otroligt dumt, Chrippa Jo-a-kim Lun-dells lillebror sitter häktad för misshandel blablabla
Redan där, gör han sig skyldig till förtal.
Sen går han vidare och berättar om att han är så investerad i fallet och att det kommit upp saker som han behöver gå ut med?!
Han är så pass informerad att han kan inte blunda för det här, utan rättvisan och sanningen måste komma fram...
Han uppmanar följare att följa hans instagram där han lägger upp nyinkomna stories som ligger i 24 timmar.

Vid 2 minuter in:
"Öh, det här är någonting som allmänheten behöver veta om för att när en sån här sak händer en offentlig person, handlar det inte bara om vad rättegången säger, eller vad polisen säger och så vidare, utan när man är offentlig så blir oavsett om man vill det eller inte, det ju typ också en offentlig rättegång också där folket kommer tycka och tänka sitt, oavsett vad personen har gjort eller inte gjort så är det många som bildar en uppfattning och står fast vid den uppfattningen oavsett vad domen säger.."

Han promotar att han kommer ha en heldel intervjuer, Julia kommer komma till studion och berätta sin syn..

Anjo leker Judge Judy....

Den sista skälvande minuten, med sorglig bakgrundsmusik säger Anjo följande:
"För att det är liksom Julia som måste försöka förklara för Chloe v-v-varför pappa inte är här just nu. Det ska inte va så. Det ska definitivt inte va så. Som sagt, jag kommer att uppdateta mer, eh jag kommer att ha intervjuer på kanalen så prenumerera om ni vill se det som sagt ni behöver inte ha notiser om ni inte vill, men så länge ni prenumererar så får ni mig i flödet åtminstone, vill ni se information snabbare, direkt när jag får det, sånt som inte är med i youtubevideos och så vidare, som också kan vara väldigt känsligt att ha på youtube, eh, jag bryr mig inte så mycket om min instagram, försvinner den så försvinner den, jag bryr mig inte så mycket, men youtube är mer känslig, där är jag lite mer försiktig.

Medan han säger detta, tvår han sina händer, han mår så jävla bra nu, när han får vara högsta skvallercentral.

Jag mår fan illa.

https://youtu.be/bWRtgXLHxL4?si=kNZZJFb1sl_Syccs

Christofer, jag beklagar din situation.
Din mardröm önskar jag ingen.

Och vad skall vi säga om Julia? Först psykiskt misshandlad av Chrippa, i nästa förhållande både psykiskt och fysiskt misshandlad. Nu vill hon tillbaka, och vad tror hon skal skilja sig från det som varit? Tacka fan för Anjo gnuggar händerna, nu skall han tjäna pengar på Chrippa Berg, Joakim Lundells lillebror, och skiter fullkomligt i vilka han slänger under bussen på vägen. Den enda som kan njuta av detta är Cluee, för så länge Anjos huvud sitter fast i Jockibois röv så får han och hans familj vara ifred. Jag hoppas det är stopp med BLANJO på yt snart, helst igår
Citera
2024-01-05, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Något jag undrar över, om nu L skulle vara så jävla psyk ostabil och ha så många killar som blivit utsatta för samma sak. Varför kommet allt detta upp nu och inte innan och när dom blev tillsammans 😅. Men när crippa blev häktad då kom allt fram. Tycker de värkar vara väldigt märkligt 🧐

Märkligt är inte ordet, mer lägligt
Citera
2024-01-05, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Så viktigt är det inte för flashbackare. Det är ett barn, och jag delar aldrig något som rör barn. Jag är bara tacksam för att det sparades innan han redigerade bort det
Det är helt underbart att det är sparat, för om det blir en rättslig sak av det här ska han inte komma undan med att han redigerat om videon.

Jag vet inte hur upplägget i den berörda videon ser ut nu, berättar han själv vad barnet säger?

Det är ju fortfarande förtal i även den ’nya versionen’ då.
Eller?

Hade jag varit Anjo så hade jag inte bara plockat bort videon, jag hade plockat bort hela mig själv.
Citera
2024-01-05, 13:34
Medlem
BaronVonHelsikes avatar
Åter igen, en video från Anjo banjo chipstutten, som högst troligen är beställd från Jockiboi. En video som inte bevisar ett jävla skit. Att enbart läsa från en telefon och att man vill verka trovärdig på det sättet, är fan skrattretande.

Nu har han även hängt ut L som barnmisshandelare, utan konkreta bevis. Säger inte att det är omöjligt att så har hänt. Men att gå ut med en sådant påstående utan supersäkra bevis som kan kollas upp är fan skrämmande. L kan nog räkna med fina skadestånd, när chipstutten kommer åtalas för grovt förtal.
Citera
2024-01-05, 13:56
Medlem
Kickassfarsans avatar
Nu har chipstutten ätit sin sista chipspåse för lååång tid framöver. Kommer bli rättegång av det här 100% mannen du körd
Citera
2024-01-05, 14:01
Avslutad
Va fan är det för fel på den där "mannen"? Det är inte friskt att hålla på så där. Hur äkta är dessa SMS mm. Han har ju gjort falska upptagningar förr. Kommer ni ihåg den sk röstanalytikern? och fjortisen som vittnade anonymt. Han är ute på så tunn is att den knappt är befintlig
Citera
2024-01-05, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är helt underbart att det är sparat, för om det blir en rättslig sak av det här ska han inte komma undan med att han redigerat om videon.

Jag vet inte hur upplägget i den berörda videon ser ut nu, berättar han själv vad barnet säger?

Det är ju fortfarande förtal i även den ’nya versionen’ då.
Eller?

Hade jag varit Anjo så hade jag inte bara plockat bort videon, jag hade plockat bort hela mig själv.

Han redigerade om videon i efterhand efter att han publicerat den och 4000 pers sett den och det spred sig. Jag såg den och blev helt jävla mållös vad videon handlade om och innehöll. Det sitter ta mig fan en trebarnsfarsa och publicerar den här jävla videon för egen vinning. Och i videon sitter en mamma som kör ett coachande "förhör" med barnet som då påstås varit utsatt för misshandel. Hur många instruerande gester som gjordes i bakgrunden på den där videon för att få fram det svar man ville, det förblir en gåta.

Bland det vidrigaste jag beskådat. De borde skämmas ordentligt och plocka bort sig.
Citera
2024-01-05, 17:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Han redigerade om videon i efterhand efter att han publicerat den och 4000 pers sett den och det spred sig. Jag såg den och blev helt jävla mållös vad videon handlade om och innehöll. Det sitter ta mig fan en trebarnsfarsa och publicerar den här jävla videon för egen vinning. Och i videon sitter en mamma som kör ett coachande "förhör" med barnet som då påstås varit utsatt för misshandel. Hur många instruerande gester som gjordes i bakgrunden på den där videon för att få fram det svar man ville, det förblir en gåta.

Bland det vidrigaste jag beskådat. De borde skämmas ordentligt och plocka bort sig.

Är det någon gång befogat med en anmälan till socialtjänsten så är det nu
Citera
2024-01-05, 19:23
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsike
Nu har han även hängt ut L som barnmisshandelare, utan konkreta bevis. Säger inte att det är omöjligt att så har hänt. Men att gå ut med en sådant påstående utan supersäkra bevis som kan kollas upp är fan skrämmande. L kan nog räkna med fina skadestånd, när chipstutten kommer åtalas för grovt förtal.
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Nu har chipstutten ätit sin sista chipspåse för lååång tid framöver. Kommer bli rättegång av det här 100% mannen du körd
Hoppas innerligt att Linnea anmäler Anjo! Antar att det är enda sättet för honom att eventuellt kunna bli åtalad? Eller kan andra personer anmäla honom för förtal mot en annan person?
Citera
2024-01-05, 19:25
Avslutad
Om Jocke ställer sig bakom detta är han en större skit än jag trodde, och det vill inte säga lite
Citera
2024-01-05, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Om Jocke ställer sig bakom detta är han en större skit än jag trodde, och det vill inte säga lite
Jag tvivlar inte en sekund på att Jocke står bakom varenda drag de andra har gjort. De har helt klart sprungit Jockes ärenden, men han kommer aldrig att stå för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in