2024-01-05, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Håller med i mycket det du skriver, men hade någon behandlat mig som Linnea uppenbarligen gjort så hade fanskapet förtjänat en smäll. Psykisk misshandel kan sitta i hela livet, en käftsmäll gör det inte och ibland är det på sin plats. Kvinnor tror de kan bete sig hur de vill och att de har frikort på vissa saker. " titta jag får slå dig, men du får inte slå mig" åt helvete med den där regeln, väljer man att bruka våld får man fan ta att få tillbaka också.

Sen kan ju jag tycka att Anjo och Rask kan hålla sig jävligt lugna.

Beter man sig som en man som kvinna får man ta samma konsekvenser som män som beter sig så riskerar. Sedan brukar många män ta det ändå, för de är ofta mer tåliga och kan ta smällar från en nätt liten kvinna. Men lagen gör ingen skillnad, blir man utsatt för våld får man svara med mycket våld tillbaka oavsett vem förövaren är.
Citera
2024-01-05, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Linnea försökte göra karriär på andras bekostnad. Det fanns ingen kärlek. Bara egen vinning. Men hon var även duktig på att rasera det hon försökt bygga upp

Precis som de andra vuxna gör och där de bland annat utnyttjar ett barn för egen vinning.
Alla parter är precis lika smutsiga.
Citera
2024-01-05, 12:51
Medlem
Det är djupt sorgligt om det faktiskt är så att Linnéa har blivit misshandlad av Chrippa, både psykiskt och fysiskt. Vi får helt enkelt vänta tills att utredningen är klar, antingen släpper man det eller så väcker man åtal.

Jag har dock en genuin fråga, har Linnéa någon form av diagnos? Tar man en titt på samtliga skärmdumpar där man får se henne uttrycka sig i skrift så ser man att hon har uppenbara problem med stavelser, skrivregler och grammatik. På sätter hon uttrycker sig gör man väl knappast som 23-åring om man inte har en färdigutvecklad hjärna eller aktivt valt att stanna kvar i ungdomstänket.

Chrippa har som bekant en och annan bokstav, har Linnéa något liknande så kan man väl förstå att förhållandet var destruktivt.
Citera
2024-01-05, 12:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Chrippa som varit så ”stor & hård ” eller som han säger själv : Jag tar ingen skit från någon !

Nu helt plötsligt har han varit offer från en lite kvinna ?😂 Antingen är hela han en stor jävla lögn eller så är det århundradets efterhandskonstruktion, jag är övertygad om det sistnämnda dock skönt att se fanskapet falla aldrig upplevt en mer dryg & äcklig personlighet
Enligt min personliga erfarenhet så är sådana som höjer sig själva och slår sig för bröstet just dem som man kan lita minst på.

Om man vet vem man är och vad man står för så behöver man inte gång på gång övertyga andra om det.
De försöker övertyga sig själva om sin förträfflighet.

Jag brukar dra öronen åt mig då.
Citera
2024-01-05, 12:52
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Detta borde man inte göra content av, detta borde man skicka till Chrilles försvarare, och börja yttra sig först när utredningen är ute och man har faktan på bordet. Är så patetiskt att se hur Rask gör dessa videor trots sin påstådda förändring. Sitter och kollar på Baronens gamla video om Jackes gamla brud Jessica, vad är egentligen skillnaden mellan den och dagens videor om Chrilles psycho-brud, utöver att det är en annan av Jockes bröder och en annan psykiskt störd brud?

https://www.youtube.com/watch?v=cZ18R7Hl-MI
Han sitter med händerna knäppta i knät och talar med lugn ton. Skillnaden är enorm, carl är en helt ny människa som har rasat i vikt och går i tankarna om att göra en scooby doo-tatuering. En spritfet tryckkokare med nerverna utanpå kroppen skulle aldrig göra en scooby doo-tatuering och det vet du, SÅ ÄR DET.

ont: hoppas alla inblandade åker dit så det sjunger om det, chrippa, linnea, sjukdoms-gugge, jockeboi, anjokin skywalker m.fl. Hoppas hela jävla högen får käka bajsmacka.
Citera
2024-01-05, 12:58
Medlem
Vi får se hur allt slutar.
Jag hoppas att Chrippa är oskyldig.

Men vi vet inte heller var Linnea sitter på...
Det kan bara tiden säga oss.

-
Vad jag inte förstår är dock varför alla youtubers ska prata om detta. När det är ett polisärende.
Vet dom något så ge det till polisen i stället. :/

Om något bör dom ju prata om detta efter fällande dom.
Senast redigerad av RavenDraven 2024-01-05 kl. 13:01.
Citera
2024-01-05, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Han sitter med händerna knäppta i knät och talar med lugn ton. Skillnaden är enorm, carl är en helt ny människa som har rasat i vikt och går i tankarna om att göra en scooby doo-tatuering. En spritfet tryckkokare med nerverna utanpå kroppen skulle aldrig göra en scooby doo-tatuering och det vet du, SÅ ÄR DET.

ont: hoppas alla inblandade åker dit så det sjunger om det, chrippa, linnea, sjukdoms-gugge, jockeboi, anjokin skywalker m.fl. Hoppas hela jävla högen får käka bajsmacka.

Nu när du säger det, skillnaden är att han gör det från en logisk, mogen och objektiv synvinkel. Rask har kommit så långt i sin personliga utveckling. I samma lägenhet som alltid, i samma lilla skrymsle sitter han, och gör videor med samma innehåll som för 5 år sedan, men han är förändrad, för han säger inte att han tjänar 100 000 kronor i månaden längre.

Att han inte skrattar med i hånkören kring hur rätt åt det är Chrippa beror inte på att det är Jockes bror nej, nej. Det är inte så att han ser sin chans att få Chrippa att släppa hatet mot honom, så han kan bjudas in till Jockes event igen. Nej, det handlar om att han ser sig själv mycket i Chrilles sits, för han har själv varit tillsammans med ett psykfall förr.
Citera
2024-01-05, 13:03
Avslutad
Vart fanns denna backup när Chrille stod inför rätta gällande sin personliga konkurs, eller när förhudsundersökningsrättegången hölls? Var storebror och kompisen Anjo på plats då för att visa sitt stöd?
Citera
2024-01-05, 13:04
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlenn
Det är djupt sorgligt om det faktiskt är så att Linnéa har blivit misshandlad av Chrippa, både psykiskt och fysiskt. Vi får helt enkelt vänta tills att utredningen är klar, antingen släpper man det eller så väcker man åtal.

Jag har dock en genuin fråga, har Linnéa någon form av diagnos? Tar man en titt på samtliga skärmdumpar där man får se henne uttrycka sig i skrift så ser man att hon har uppenbara problem med stavelser, skrivregler och grammatik. På sätter hon uttrycker sig gör man väl knappast som 23-åring om man inte har en färdigutvecklad hjärna eller aktivt valt att stanna kvar i ungdomstänket.

Chrippa har som bekant en och annan bokstav, har Linnéa något liknande så kan man väl förstå att förhållandet var destruktivt.

Jag tror inte ens att det är riktiga chattloggar mellan Chrille och Linnea.. eftersom just det att: Linnea verkar vara för bakom flötet medans Chrille är lite för perfekt.
Propaganda ser ut så, den designas för att tex framställa nazityskland som enbart perfekt på alla möjliga sätt medans judar var enbart fel på alla möjliga sätt.

Dom har för det första klippt ut delar som ska visa Linnea klandervärd men inte Chrille.. fast man måste vara två om man ska dansa tango. Redan då är det ju propaganda då dom inte valde delarna där Chrille skriver massa olämpligt vilket såklart har hänt.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-05 kl. 13:08.
Citera
2024-01-05, 13:05
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RavenDraven
Vi får se hur allt slutar.
Jag hoppas att Chrippa är oskyldig.

Men vi vet inte heller var Linnea sitter på...
Det kan bara tiden säga oss.

-
Vad jag inte förstår är dock varför alla youtubers ska prata om detta. När det är ett polisärende.
Vet dom något så ge det till polisen i stället. :/
Avgörs inte sånt här i lundell-rätten? Jocke kliver in (och snubblar lite med flit så alla ska tycka han är kul och heeeltokig som bara tokjocke kan vara) med mjukisbyxor, någon flashig jacka, coola solglasögon och heeeeeelfeta skor och stånkar ur sig vad som gäller innan han berättar hur tufft han haft det när han växte upp.
Citera
2024-01-05, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu när du säger det, skillnaden är att han gör det från en logisk, mogen och objektiv synvinkel. Rask har kommit så långt i sin personliga utveckling. I samma lägenhet som alltid, i samma lilla skrymsle sitter han, och gör videor med samma innehåll som för 5 år sedan, men han är förändrad, för han säger inte att han tjänar 100 000 kronor i månaden längre.

Att han inte skrattar med i hånkören kring hur rätt åt det är Chrippa beror inte på att det är Jockes bror nej, nej. Det är inte så att han ser sin chans att få Chrippa att släppa hatet mot honom, så han kan bjudas in till Jockes event igen. Nej, det handlar om att han ser sig själv mycket i Chrilles sits, för han har själv varit tillsammans med ett psykfall förr.
Jag tror inte att Christofer kommer tacka Rask sen.
Vilken jävla cirkus det har blivit, så äckligt att göra content på detta, för att hoppas få vara med och leka...
Han slänger även in sin peddoopodd..
Så svenglish Rask blivid, han hittar inte svenska ord längre, han är så humbled över Chrippa...
Citera
2024-01-05, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vart fanns denna backup när Chrille stod inför rätta gällande sin personliga konkurs, eller när förhudsundersökningsrättegången hölls? Var storebror och kompisen Anjo på plats då för att visa sitt stöd?

Det är lite skillnad. Denna gången är det möjligt att han är misstänkt för något han inte gjort. Varför skulle de visa stöd åt handlingar som han själv bär skulden för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in