2024-01-03, 10:21
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon har knappt möjlighet att ha en jurist går ju inte att använda de olika rättsskydden hur ofta som helst och då blir det dyrt

Borde i de flesta fall räcka med advokat 1 gång kan man tycka.
2024-01-03, 13:12
Avslutad
I detta nu står Lejonmamma och ett psykfall till utanför Israels ambassad, gapar i megafon och eldar upp en Torah för att få tillbaka sina barn. Åskådare = 0
2024-01-03, 13:35
Medlem
LadyGovirals avatar
Om de här kvinnorna lagt hälften så mkt tid på sina barn som de gör på att livesända via tiktok och försöka bränna böcker, så hade de haft sina barn hemma. Skönt att barnen är räddade, skrämmande att deras föräldrar går fritt bland oss.
2024-01-03, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
I detta nu står Lejonmamma och ett psykfall till utanför Israels ambassad, gapar i megafon och eldar upp en Torah för att få tillbaka sina barn. Åskådare = 0
Den andra kvinnan är samma kvinna som brände papper där i somras , hon som suttit i fängelse upprepade ggr efter att ha fört bort sitt barn från umgänge och dykt vid familjehemmet med pistolattrapp i fickan
2024-01-03, 15:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LadyGoviral
Om de här kvinnorna lagt hälften så mkt tid på sina barn som de gör på att livesända via tiktok och försöka bränna böcker, så hade de haft sina barn hemma. Skönt att barnen är räddade, skrämmande att deras föräldrar går fritt bland oss.

Citat:
Den andra kvinnan är samma kvinna som brände papper där i somras , hon som suttit i fängelse upprepade ggr efter att ha fört bort sitt barn från umgänge och dykt vid familjehemmet med pistolattrapp i fickan

Det enda dessa dårar lyckas med är ju att skaffa fler fans till socialtjänsten. Jag är SÅ tacksam att vi har den och att dom tagit dessa barn så dom slipper vara nära galningarna som fött dom. Rosor till Soc!!
2024-01-03, 15:56
Medlem
Citat:
Det enda dessa dårar lyckas med är ju att skaffa fler fans till socialtjänsten. Jag är SÅ tacksam att vi har den och att dom tagit dessa barn så dom slipper vara nära galningarna som fött dom. Rosor till Soc!!

exakt FU fansen är deffinitivt inte lämpliga föräldrar..med Fia i topp
2024-01-03, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyGoviral
Den ena klarade inte av att ens se till några rutiner, hålla hygien eller klara av att hålla säkerhet runt barnet , ingen av dem har trots hjälp och stöd klarat av det mest basala
2024-01-04, 14:47
Avslutad
Nu sitter Lejonmamma och trakasserar BROTTSOFFERJOUREN. Jag blir så satans triggad av hennes slösande av myndigheternas och tjänstemännens tid. Vill bara plantera knytnäven i hennes korkade ansikte.
2024-01-04, 16:53
Medlem
Citat:
Nu sitter Lejonmamma och trakasserar BROTTSOFFERJOUREN. Jag blir så satans triggad av hennes slösande av myndigheternas och tjänstemännens tid. Vill bara plantera knytnäven i hennes korkade ansikte.
Jag hittar inte längre hennes konto så hon kanske blivit anmäld och avstängd eller också är jag numera blockad .
Hon kanske inte längre kan få publik till alla samtal till myndigheter som kan göra noll för att hjälpa henne
2024-01-04, 19:23
Avslutad
Citat:
Jag hittar inte längre hennes konto så hon kanske blivit anmäld och avstängd eller också är jag numera blockad .
Hon kanske inte längre kan få publik till alla samtal till myndigheter som kan göra noll för att hjälpa henne

Hennes Lejonmamma23-konto hade blivit blockat så i dag körde hon på Lejonmamma12 tror jag.
2024-01-05, 10:34
Avslutad
Nu kör både Lejonmamma och Sofia varsin live samtidigt där dom trakasserar tjänstemän. Om nån nånsin undrar varför det är långa telefontider.

Lejonmamma säger på fullt allvar att "dom" har gett hennes son till ett mc-gäng som heter "Stuborg" eller nåt. EDIT: Tror hon menar Stubborn MC.

Lås in dom här jävla asen med tung medicinering NU!
Senast redigerad av Lailatjej 2024-01-05 kl. 11:04.
2024-01-05, 13:45
Medlem
Citat:
Nu kör både Lejonmamma och Sofia varsin live samtidigt där dom trakasserar tjänstemän. Om nån nånsin undrar varför det är långa telefontider.

Lejonmamma säger på fullt allvar att "dom" har gett hennes son till ett mc-gäng som heter "Stuborg" eller nåt. EDIT: Tror hon menar Stubborn MC.

Lås in dom här jävla asen med tung medicinering NU!
Hon kommer ju troligen (förhoppningsvis) dömas till vård inom några månader. Rättegång i Mars. Hon har utan att tveka en allvarlig psykisk störning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in