2024-01-05, 01:16
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fan va fettot mjölkar, lägsta nivå när han använder en 3åring.
Anmälde videon, hur fan kan man utnyttja ett barn i ett pågående brottmål

Skrämmande att denna heffaklump har egna barn.
Citera
2024-01-05, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
Han raderar negativa kommentarer med ljusets hastighet. Det har faktiskt kommit väldigt många, men han tar bort dem direkt.
Det är det som är så skönt med Flashback, här kan de inte styra någons åsikt om dem.

Det är den enda anledningen till att de hatar Flashback.
Citera
2024-01-05, 01:29
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlanLedarN
Så sant så sant

Som en tidigare nämn så borde man väl ändå ha numret inlagt på den man älskar? inte bara ha det såhär?
https://ibb.co/tYdsgGF

Var ju meddelanden de kollade via Chloes Ipad, Chrippas icloud finns inloggad där tydligen.
Citera
2024-01-05, 01:38
Avslutad
Denna video där Anjo låter rask gästa och dom sitter och skvallrar och mår så gott, snackar Anjo om anledningen till varför Cluee sa upp kontakten med Anjo och de andra i gruppen därför att han inte litade på någon av dom, då "någon" nämligen Rask, skvallrat till Jocke, som kontaktade Hallgren som i sin tur gick på Cluee, som hade snackat skit om Jocke i gruppen.

Är det så konstigt att inte våga lita på en sån liten grupp människor, att man tror att man är vänner/kollegor, där man blir rapporterad om att man snackat skit om någon, när man varit förtrolig, bland "vänner".

Detta var alltså anledningen till att Anjo blev sur, för att han inte fick veta varför Cluee sa upp kontakten och snacket började gå om att Anjo gjort någonting... saken är att Cluee inte visste vem i gruppensom skvallrat, därav ströp han kontakten med samtliga.

Vem var ormen då? Rask som skvallrade till Jocke om att Cluee snackade skit....

Anjo berömmer sin egna talang, han sviker aldrig en vän...

Lyssna på vad Anjo säger vid 42 minuter in...

https://youtu.be/z1oDGx-VYMs?si=EsYUhYdrYP313XjM

Otroligt hur dessa två säger emot sig själva.
Citera
2024-01-05, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Denna video där Anjo låter rask gästa och dom sitter och skvallrar och mår så gott, snackar Anjo om anledningen till varför Cluee sa upp kontakten med Anjo och de andra i gruppen därför att han inte litade på någon av dom, då "någon" nämligen Rask, skvallrat till Jocke, som kontaktade Hallgren som i sin tur gick på Cluee, som hade snackat skit om Jocke i gruppen.

Är det så konstigt att inte våga lita på en sån liten grupp människor, att man tror att man är vänner/kollegor, där man blir rapporterad om att man snackat skit om någon, när man varit förtrolig, bland "vänner".

Detta var alltså anledningen till att Anjo blev sur, för att han inte fick veta varför Cluee sa upp kontakten och snacket började gå om att Anjo gjort någonting... saken är att Cluee inte visste vem i gruppensom skvallrat, därav ströp han kontakten med samtliga.

Vem var ormen då? Rask som skvallrade till Jocke om att Cluee snackade skit....

Anjo berömmer sin egna talang, han sviker aldrig en vän...

Lyssna på vad Anjo säger vid 42 minuter in...

https://youtu.be/z1oDGx-VYMs?si=EsYUhYdrYP313XjM

Otroligt hur dessa två säger emot sig själva.
Vad bra du beskriver hela händelseförloppet och sätter ord på det. Jag har reflekterat över det här när jag lyssnade på det där och då.

Jag förstår cluee helt och hållet och han gör helt rätt i att hålla sig borta från det packet.
Citera
2024-01-05, 02:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Vad bra du beskriver hela händelseförloppet och sätter ord på det. Jag har reflekterat över det här när jag lyssnade på det där och då.

Jag förstår cluee helt och hållet och han gör helt rätt i att hålla sig borta från det packet.
Det är så otroligt smutsigt och tydligt att Anjo och Rask gör allt för Jocke.

Den senaste videon, som Anjo tydligen redigerat bort Chloes röst från nu, för att bevisa att Chloe bevittnat våld och även själv blivit utsatt, gör mig oehört beklämd.

Anjo och "gruppen" har troligtvis förstört för Chrippa nu.
Fattar dom inte det?!

Låt polisen sköta sitt jobb!
Citera
2024-01-05, 02:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink

Absolut, jag hade gjort samma sak.

Hur kommer det sig att Anjo inte hängt ut Rask, som var den riktiga golaren?
Rask har suttit och myst över att Anjo fick hybris över att inte veta varför Cluee tappade förtroendet för "gruppen?!
Eller ännu hellre, varför har inte Jocke talat om för sin "vän" att det var Rask som golat?
Citera
2024-01-05, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är så otroligt smutsigt och tydligt att Anjo och Rask gör allt för Jocke.

Den senaste videon, som Anjo tydligen redigerat bort Chloes röst från nu, för att bevisa att Chloe bevittnat våld och även själv blivit utsatt, gör mig oehört beklämd.

Anjo och "gruppen" har troligtvis förstört för Chrippa nu.
Fattar dom inte det?!

Låt polisen sköta sitt jobb!
Nej, dem fattar inte det.

Det lär komma mer galenskap 😕
Citera
2024-01-05, 02:54
Avstängd
KungPungPats avatar
rimligtvis borde Anjos videos spelas upp i domstol som ställer frågor som -ville du utmåla nån som klandervärd genom det som visas i videon?

Var syftet att väcka missaktning för Linnea i videon här där du säger att det som visas väckte missaktning som gjorde dig arg innan du delade videon med hundratusentals främlingar på youtube?

Anjo kan inte riktigt hävda att syftet var något annat om han själv blev rosenrasande av missaktning mot Linnea av att se videon som han sen spred.

Grovt förtal har väl knappast varit mer uppenbart?
Citera
2024-01-05, 03:14
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
rimligtvis borde Anjos videos spelas upp i domstol som ställer frågor som -ville du utmåla nån som klandervärd genom det som visas i videon?

Var syftet att väcka missaktning för Linnea i videon här där du säger att det som visas väckte missaktning som gjorde dig arg innan du delade videon med hundratusentals främlingar på youtube?

Anjo kan inte riktigt hävda att syftet var något annat om han själv blev rosenrasande av missaktning mot Linnea av att se videon som han sen spred.

Grovt förtal har väl knappast varit mer uppenbart?

Tänkte samma sak.
Citera
2024-01-05, 03:53
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forlatforatt
Tänkte samma sak.

Bra att hon håller tyst och lyder sin advokat.

Hon fick två tänder utslagna skrev nån släkting till Rask som ska be om ursäkt om det visar sig vara sant , att tänderna flög.

Tänder eller inte så borde Anjo kunna räkna ut att man inte blir anhållen för grov misshandel utan att det finns bevis i form av svåra skador..

och sen kunde Anjo sluta förtala brottsoffret som inte får yttra sig då det vore förtal mot Chrippa om tänder har flygit vilket kräver tystnad då det väcker hat om hon skulle visa upp utslagna tänder.

Nejdå nu skojjade jag med dig, Anjo har ingen egen hjärna eller vilja, eller ens inkomst om han är förtalsfri för ingen vill se han förutom när han förtalar åt jockiboi och visar vilken djup rövslickare och skurk han är.. fadern.. till barn som snart har en far i fängelset.
Citera
2024-01-05, 03:59
Avslutad
Jag vill veta vad Lisen tycker om Anjos tilltag att förhöra barn för content
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här