Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-04, 22:10
Medlem
Jävligt runksugen men vore tråkigt att förlora sin streak redan nu
Citera
2024-01-04, 22:10
Medlem
NorthSNKRs avatar
Haft den tuffaste dagen hittils, tankarna börjar vandra ganska tydligt mot snusktänk och lockelsen med att ge efter för begäret.

Men har lyckats hålla disciplinen och inte falla i fällan, fast jag har varit nära i tanken.

#check
Citera
2024-01-05, 05:09
Medlem
Jag.gillar.pepsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikeypikey
Amadani? Beklagar.

EDIT: #Check. Haft mycket att sysselsätta mig med, så än går det bra.

#Check

Hon är fan fin så jag förstår helt om det var hon.

Här går det bra. Försöker att inte vara hemma lika mycket som vanligt. Som någon annan skrev så är det bra att se till att man aldrig sitter uttråkad
Citera
2024-01-05, 06:45
Medlem
Dag 4 #check - påbörjar dag 5 :-)
Brukar vara mycket svårare men tycker det gått väldigt enkelt nu.

Jag har använt det som medel mot stress och tristess, nu har det varit väldigt mycket stress för mig men har ändå inte känt någon direkt lockelse.
Bättre ta itu med problemen istället för att skjuta det framåt och blunda för allt

Känner mig dock trött på morgonen, något jag sällan gjort innan, kan det vara bristen på dopamin tro?
Citera
2024-01-05, 08:11
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anvandarnamn1233
Dag 4 #check - påbörjar dag 5 :-)
Brukar vara mycket svårare men tycker det gått väldigt enkelt nu.

Jag har använt det som medel mot stress och tristess, nu har det varit väldigt mycket stress för mig men har ändå inte känt någon direkt lockelse.
Bättre ta itu med problemen istället för att skjuta det framåt och blunda för allt

Känner mig dock trött på morgonen, något jag sällan gjort innan, kan det vara bristen på dopamin tro?

Jag är inne på dag 5 med och det går fint än sålänge. Även jag har använt det mot stress och ångest.

Men jag känner mig absolut inte mer trött på morgonen. Känner mig snarare piggare just nu. Men det kan ju vara tillfälligt.
Annars tycker jag det går förvånandsvärt lätt, men det kan ju ändras fort.

Bara kämpa på
Citera
2024-01-05, 08:25
Medlem
#check 5de dagen
Citera
2024-01-05, 09:17
#check
Citera
2024-01-05, 09:49
eftersom jag startade lite tidigare så har jag nu klarat en vecka #check. Har tidvis varit tufft men so far so good.
Citera
2024-01-05, 10:24
Medlem
PhantomHoes avatar
Kåt som djuret inatt, drömde fan om porr.
Lägger en FET #check
Citera
2024-01-05, 12:02
Medlem
#check

Inga större problem än så länge, men nog är man lite mer pilsk än vanligt. Frugan har fått mer uppmärksamhet också (har fått mer infall av kramgohet, går och småklämmer lite här och där) och det tror jag gillas
Citera
2024-01-05, 12:09
Medlem
DavidAllanCopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomHoe
drömde fan om porr.

Känner igen det där, att man inte drömmer om sex utan just om porr. Riktigt sjukt, och då förstår man hur extremt beroende man är och hur förstörd ens hjärna har blivit.
Citera
2024-01-05, 12:11
Medlem
dualwields avatar
Det går bra men varit väldigt tufft stundtals.
Inatt sov kunde jag knappt somna och tankarna vandrar mycket.

Viktigt inte titta på lättklädda tjejer på Instagram och allt sånt för om man väl börjar kan det va kört.

Skönt med helg, tror nyckeln blir att inte dricka för mycket för då lär man ha lite självkontroll imorgon.
Haha Sveriges fruntimmer lär bli rejält uppvaktade i helgen när en armé sprängkåta Flashback-runkmunkar ska ut på stan för hitta någon donna att bestiga!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in