2024-01-05, 01:44
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamento
Jag har också tänkt på det. Men jag tycker jag ser samma sak på folk som haft Covid. Men det är ju också en slitsam tid för folk, med lågkonjunktur, ökad arbetslöshet och ett eventuellt storkrig på gång.

Mitt fall är extremt.. då jag kände inte igen min egna mor 2 år efter covid vaccinering.. och trodde att jag hade gått in i fel sjukhusrum när hon låg döende med blodproppar och cancer överallt från dessa injektioner. Vem fan är det här , jag måste ha gått fel tänkte jag och frågade en sjuksköterska som visade tbx mig till samma kvinna.

Ser på bilder som hon tog på sig själv innan hon dog, men hon ser ut som en gubbe typ redan ett år efter injektion.. och det såg hon. Måste varit förkrossande att dö på det viset speciellt med en son som mig som sa låt andra testa vaccinen först och vänta tio år minst och då först kan du överväga att vara testkanin.

Nej sa hon, som jobbat i vården i halva sitt liv.. och litade på vården.
Citera
2024-01-05, 05:07
Avstängd
KungPungPats avatar
om ni börjar undra varför er vackra mor ser ut som en plastikopererad gubbe, bara ett år efter covidvaccin, så hajar ni att covid vaccin är något som bryter ner kroppen på många sätt.. så folk åldras typ 10 ggr snabbare ser det ut som.

Sjuk upplevelse yo. Att se bilder på ens mor som kollade i spegeln och undrade varför hon är gubblik helt plötsligt.

Hon var jävligt stark min mor så det var ingen hastig död som de flesta vaccinoffer får, enligt min tro.

Hon började ruttna på insidan av alla tumörer och cancer i alla organ av dom där jävla nanovaccinen.

Vården injicerade cellgifter så hon kanske började ruttna pga det också men vad är det för logik när vården behandlar bieffekter från nanovacciner med cellgifter medans dom låtsas att nanoklumpar i organ är en extremt snabb cancer som överläkaren i Kalmar hävdade.

Att det finns nano i tumörer och blodproppar kan dom väl inte erkänna fast det är offentlig info som vem som helst kan googla fram.. och cellgifter och dödshjälp är väl inge logiskt men att bota folk blir aldrig logiskt om man tjänar pengar på att sälja mediciner.

Covid kan komma, för vaccin har jag sett nu att det var osmart att testa när det står nano i innehållsförteckningen.
Citera
2024-01-05, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Du förfalskade ett citat så att betydelsen ändrades. Vidrigt. Skärp dig.

Nej. Betydelsen är den samma. Och har bevisat det för dig flera gånger nu. Jag har till och med länkat till ditt påstående till astrazenica.

Du kan sluta nu.
Citera
2024-01-05, 07:17
Medlem
Citat:
Om du greppar vad det innebär bör du omgående kontakta forskarna som forskar kring detta eftersom de inte vet det du vet (inte ens den "skrikiga" ryssen vet). Forbes:

"The addition of IgG4 may explain the increased ability of sera from multiply vaccinated or infected patients to recognize a broader range of strains because it binds more tightly. While it lacks the effector functions, that may not be as serious a disadvantage as one may think. More than 80% of antibodies in analyzed sera were still IgG1, IgG2, and IgG3, meaning effector functions are still activated, creating a healthy mix. However, it remains to be seen how IgG4 concentrations impact disease outcomes such as hospitalization and death." https://www.forbes.com/sites/williamhaseltine/2023/01/13/emergence-of-igg4-in-long-term-vaccines-winning-or-losing-the-race/?sh=3df99eed6fd4

"More SARS-CoV-2-specific IgG4 is not harmful. It does not create additional susceptibility to other pathogenic infections, and it does not impact the effectiveness of the vaccine. Instead, IgG4's elevated presence is noteworthy, because not much is known about how the subtype's levels transform during infection in the first place." https://www.aaas.org/news/repeat-sars-cov-2-mrna-vaccination-tied-rise-unexpected-antibody-subset

Skall du länka mer tidningsartiklar och bloggar, eller skall vi hålla oss till empiriska studier?

Vi ser en kollaps av IgG3, och således också neutraliseringen av viruset. Har du inte ens läst och förstått Irrgang et al.? Att man använder mental gymnastik och någon arbiträr siffra om 80% är löjeväckande.

Lycka till med ditt förstörda immunförsvar i tider med muterande varianter som kommer utnyttja denna öppna dörr.
Citera
2024-01-05, 08:16
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Du vet inget om den person som alrobert berättade om. Du vet inte ålder, inte BMI, ingenting.
Nej det vore bra om vi fick allt svart på vitt innan vi börjar prata om att det är covid som är orsaken till att så många blev så sjuka samtidigt.

Citat:
Du verkar inte heller ha letat reda på fall med unga utan underliggande sjukdomar som dött, men tar man upp sådana kommer du förstås att börja prata om att det vet man ju inte, den ser fet ut osv. Då är det en tro.
Ser man på statistiken så är den oerhört tydlig. Det är väldigt få unga som dött och om de dött så har de i nästan alla fall bakomliggande metabola sjukdomar. Du kan själv leta upp statistik hur många unga som dött av enbart covid och du kommer inte hitta särskilt många alls.

Citat:
Aftonbladet 29 april 2020: "22-årige Amin trodde att han fått en vanlig förkylning, men det visade sig vara covid-19. (...) Han dog efter att ha vårdats på sjukhus i tre veckor. Familjen hade daglig kontakt med honom via videosamtal under tiden han vårdades på sjukhuset. I förrgår orkade hans kropp inte mer. – Han var absolut inte i någon riskgrupp. Vi förstår inte varför han drabbades så hårt, säger hans syster Ramina." https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/qLa1PE/amin-22-dod-efter-att-ha-smittats-med-corona
Om han var i någon riskgrupp eller ej vet vi inte. Många unga idag har prediabetes (onormalt högt blodsocker) utan att veta om det pga dålig kost och är en riskfaktor för allvarlig covid. Det luriga med med prediabetes är att man känner sig frisk, men man är egentligen sjuk.

Citat:
Aftonbladet 25 november 2020: "Det började som en vanlig förkylning. En vecka efter att Dennis Johansson, 28, blev sjuk i covid-19 hittades han död i sitt hem." https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/kRvGxa/dennis-28-dog-en-vecka-efter-att-han-blivit-sjuk-i-corona
Samma här. Vi vet inget om hans hälsostatus och det är extremt ovanligt att så unga människor dog. Du klipper och klistrar för att få ihop din logik, men den övergripande statistiken är glasklar.

Citat:
"Den belgiske kickboxarningsvärldsmästaren Frederic Sinistra var skeptisk till hela pandemin och var även vaccinmotståndare. Nu har det rapporterats att Sinistra själv har dött av COVID-19 efter ett hjärtstillestånd i sviterna av viruset. I november tvingades Sinistra sökte vård för COVID-19 av sin tränare och har sedan dess postat bilder på sociala medier från sjukhussängen där han utryckte sin skepticism mot viruset, kritiserade vaccinet och den belgiska regeringen för pandemiåtgärdernat. Sinistras sista aktivet på sociala medier var den 13:e december, enligt belgisk media avled han tre dagar senare av hjärtstillestånd.
Man ska inte träna hårt när man drabbats av en virussjukdom. Det är farligt för hjärtat, även om man är tränad. Det vet nog alla vid det här laget.

Citat:
Sinistra hann bli 41 år gammal och vägrade ta vaccinet mot viruset. Han hävdade att den relativt unga åldern och hans goda form var skydd nog mot sjukdomen." https://www.kimura.se/vaccinmotstandaren-frederic-sinistra-dod-i-corona/
"vägrade" = vaccinpropaganda. Man kan inte vägra något som är frivilligt.

Citat:
Just kickboxaren utreddes i en tråd här på Fb, som det blev pyspunka av efter ett tag när ingen vaccinmotståndare hittat några fysiska fel på honom, då hette det att han "måste" tagit steroider: (FB) Aftonbladet: Vältränad kändis död i corona
Det handlar om att han tränat alldeles för hårt med ett nytt virus i sin kropp. Det borde han inte gjort. Sedan kan hård träning leda till skador på hjärtat i sig. Med tanke på att han är 40+ kanske det är dags att börja trappa ner på den extrema träningen, eftersom den kan orsaka hjärtskador.

Citat:
Här är en artikel i ABCNews 19 nov 2020 om två 18-åringar och en 28-åring, nordamerikanska unga som dog i Covid, varav en av 18-åring som dog i oktober 2020 "suffered cardiac arrest. He was found to have myocarditis": https://abcnews.go.com/US/wrecked-lives-families-young-adults-died-covid-19/story?id=74148061
Klipp och klistra. Jag skulle vilja se ett hälsotestresultat på dessa personer, eftersom det är extremt ovanligt att så unga personer dött.
Citera
2024-01-05, 09:23
Medlem
IMBILDENs avatar
Tycker det är oroväckande att det är så många som blir infekterade. Viruset förstör våra kroppar. De äter sig in i våra celler.

Folk blir kroniskt sjuka av den här skiten. Inte undra på då viruset är besläktat med HTLV-3, dvs HIV.
Citera
2024-01-05, 09:38
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Tycker det är oroväckande att det är så många som blir infekterade. Viruset förstör våra kroppar. De äter sig in i våra celler.

Folk blir kroniskt sjuka av den här skiten. Inte undra på då viruset är besläktat med HTLV-3, dvs HIV.

Nej det gör det inte. Om du är orolig för att så många blir så sjuka i nya virussjukdomar ska du gå efter roten till problemet: Den globala metabola pandemin som gjort människor till vandrande fetknoppar och potentiella bomber för sjukvården när nya virus slår till.

Dödsfallen är 10 ggr högre i länder där folk går runt och fetknoppar sig på daglig basis. Se så! Ut och rör på fläsket om du är så rädd för covid, istället för att sitta rädd instängd i ditt hem.

https://www.youtube.com/watch?v=KYqXK-d6K10
Citera
2024-01-05, 09:49
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Fast på Nya Zeeland har de ju mycket mer problem med fetma än i Sverige. Ändå har de inte haft någon överdödlighet under pandemin till Skillnad från Sverige och betydligt färre avlidna per capita i covid jämfört med Sverige hur förklarar du det? Var det på grund av nedstängningarna de gjorde kanske?

Ingen aning det är svårt att jämföra länder rakt upp och ner eftersom de har olika demografi. Men på det stora hela är nog vetenskapen ganska överens om att nedstäningningar varit oerhört skadliga och att vi ännu inte vet effekten av dessa på längre sikt. Det får framtidens forkare gräva i.

Intressant om Nya Zeelands överdödlighet.

https://rumble.com/v3yok92-new-zealand-excess-mortality-rate-short.html
Citera
2024-01-05, 09:57
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Nej det gör det inte. Om du är orolig för att så många blir så sjuka i nya virussjukdomar ska du gå efter roten till problemet: Den globala metabola pandemin som gjort människor till vandrande fetknoppar och potentiella bomber för sjukvården när nya virus slår till.

Dödsfallen är 10 ggr högre i länder där folk går runt och fetknoppar sig på daglig basis. Se så! Ut och rör på fläsket om du är så rädd för covid, istället för att sitta rädd instängd i ditt hem.

https://www.youtube.com/watch?v=KYqXK-d6K10

HIV och Covid är smittsamma virus. De kan du aldrig träna eller äta dig bort dem. Det enda som hjälper är möjligtvis ett bra vaccin. Det kan du få gratis i Sverige. Så bege dig till närmaste vaccinationsmottagning, så ökar du dina odds för att klara dig, men ta på dig munskyddet på väg dit.
Citera
2024-01-05, 10:01
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:

Nja det är ju lixom nano i vaccinen och dom klär ut sig med kroppens egna proteiner och växer sen tills en sorts aids uppstår vilket egentligen bara betyder att immunförsvaret slutar för att tumörerna och blodpropparna betraktas som en del av kroppen fast dom egentligen är nanopartiklar som är extremt reaktiva med sin omgivning som i princip omvandlas till växande klumpar.

Fortfarande tveksam på att covid är ett naturligt virus , men nano kan man beskriva som ett artificiellt blodpropps-tumör-aids virus dvs mycket värre än naturliga virus.
Citera
2024-01-05, 10:02
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Ingen aning det är svårt att jämföra länder rakt upp och ner eftersom de har olika demografi. Men på det stora hela är nog vetenskapen ganska överens om att nedstäningningar varit oerhört skadliga och att vi ännu inte vet effekten av dessa på längre sikt. Det får framtidens forkare gräva i.

Intressant om Nya Zeelands överdödlighet.

https://rumble.com/v3yok92-new-zealand-excess-mortality-rate-short.html

Ja, Sverige har haft en överdödlighet på 25.000 individer sedan pandemin startade och Nya Zeeland har haft en överdödlighet på 100. Ändå är de mer överviktiga där än här. Det måste varit något annat som skyddat dem. De fick givetvis en riktigt bra start genom de massiva nedstängningarna i början av pandemin. De tjänade de mycket på, genom att de kunde vänta ut vaccinen.
Citera
2024-01-05, 10:09
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Nej. Det är du som inte klarar av att bemöta fakta. Blev The Lancet-artikeln för mycket för dig att hantera?

Väl mött...
Du menar på full allvar att du först skall sitta och ljuga om statistik som du knåpat ihop själv och sedan ljugit om att det är OECD som gjort den, sedan be MIG ta datakörkort när jag är skärpt nog för att dels upptäcka fusket men också exakt hur du gjort för att förfalska statistiken, och slutligen försöka byta ämne genom att hipp som happ överge diskussionen om Nya Zealands överdödlighet till förmån för en kommentar (ingen studie eller artikel) i the Lancet som gäller vikten av att använda befintliga och nya granulära analyser för att kunna informera förebyggande och lotsa sjukvårdsinsatserna, för att mildra vad som enligt Office for Health Improvement and Disparities (OHID) i Storbritannien är en fortsatt ojämn påverkan på dödligheten?

Ditt motto verkar vara: "jag ljuger så mycket det går och om jag blir påkommen så rycker jag bara lite på axlarna och byter ämne till något helt annat".

Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Nej. Det är du som inte klarar av att bemöta fakta. Blev The Lancet-artikeln för mycket för dig att hantera?

Herregud...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in