Citat:
Ursprungligen postat av
Ddagen
Hur fan är det möjligt att kunna länka till undersökningar, statistik-data, falska eller inte i dessa mängder som du gör? Hur är det möjligt att själv kunna hinna läsa och förstå/tolka sådan mängd information du gjort under den sk. pandemin?
Om du som jag arbetat med att analysera text, data, forskning och regulatoriska krav i en vetenskaplig miljö har du dels en grundkunskap men också ett enormt bibliotek med referensmaterial som du ideligen använder. Det tar mig 30 sekunder att plocka fram en uppgift om jag inte har den i huvudet. Jag lägger inte ned en bråkdel av den tid som du inbillar dig att jag gör. Jag skriver dessutom bara en liten del av alla inlägg utan dikterar 95%.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ddagen
Hur och var hittar du alla dessa länkar som du så snabbt drar fram som alltid stödjer (kalla det vad du vill?) etablisemanget/FHM/läkemedelsindustrin?
I princip är det så att jag inte kommenterar något här som jag inte redan på förväg VET är felaktigt. Jag har redan uppgifterna och det tar 30 sekunder att plocka fram dem. Jag har nämnt det flera gånger, men om jag påstår något har jag stöd för det just på grund av att jag redan VET vad som gäller och ofta redan har kunskap i ärendet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ddagen
Har du inget vanligt jobb att sköta eller har du bara en bokstavskombination eller är du ett betalt troll?
Ja, jag har ett vanligt jobb att sköta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ddagen
Jag har tidigare påpekat detta och då som den lilla (valfritt) du är så anmäler du en. Jag anser detta är helt rimligt att som användare här på fb ställa dessa frågor. Det borde även modsen anse. Speciellt till en användare som "bombar" en tråd, speciellt en tråd av viss dignitet sas.
Nej, jag anmäler inte.