2007-08-21, 12:53
Medlem
X3m1sTs avatar
14 år, fars vatten säng, fest, dyngrak (full som fan), kommer knappt ihåg, vet ej hennes namn, träffa henne aldrig mer.

Ja det va kortfattat och om det va skönt kommer jag inte ihåg, kommer bara ihåg att jag va så full att jag ville spy när det guppade i vattensängen.
Och JA, jag ångrar det nog :P
Citera
2007-08-21, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slrslr
Haha jag känner ingen som har blivit av med sin oskuld på ett romantiskt sätt iaf :P

Jag blev det

Träffade en brud ute på stan en gång, vi träffades en del, strulade och sånt. Sen åkte hon bort i 2 månader sen när hon kom hem träffades vi mer och efter ett tag drog vi hem till mig och "got it on"
Citera
2007-08-21, 13:14
Medlem
Jag var 16 år hade rökt holk för första gången,hade sex med killen som bjöd han trodde att jag var erfaren och allt vara bara pinsamt,yrt och skabbigt..Fattade först efteråt att han jämt bjuder unga tjejer på röka och sen sätter på dom.Mår illa bara jag ser honom.
Citera
2007-08-21, 13:24
Medlem
Ockstaerrs avatar
Var 15 och hon var 19, vi träffades på en fest, hon ringde dagen efter och frågade om vi kunde ses, stämde av en träff på en nästkommande fest. Efter det så gick vi hem till henne och gjorde det, fortfarande den bästa avsugningen jag någonsin fått!
Citera
2007-08-21, 13:26
Medlem
tasses avatar
Var på någon fest, var väl 13 år, drack alldeles för mycket och hade sex med någon äcklig 22-årig kille. På en diskbänk. Slutade med att min tjejpolare släpade med mig därifrån efter att ha skällt ut honom efter noter. Lagom kul sådär.
Citera
2007-08-21, 14:29
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tasse
Var på någon fest, var väl 13 år, drack alldeles för mycket och hade sex med någon äcklig 22-årig kille. På en diskbänk. Slutade med att min tjejpolare släpade med mig därifrån efter att ha skällt ut honom efter noter. Lagom kul sådär.
usch nu blir man lagom äcklad sådär...ångra att jag kolla i den här tråden!
Citera
2007-08-23, 01:26
Medlem
KladHests avatar
15år...
Var full som en idiot på en fest där jag satt och hade en konversation med en tjej´, ensamma i ett rum. Halv däckar, vaknar upp också ligger hon uppe på mig. Det ena leder till det andra och sen påbörjas mission impossible: penitrering. Det gjorde för ont enligt henne, så vi fick avbryta sisådär 5 gånger varje gång den skulle in. Till sist tröttnade jag och bara körde in den snabbt som fan, hon skrek till och sedan stönade hon som en..... nånting högt.

Varade i 2minuter när jag väl kom in och var skit, var iofs glad som fan.
Citera
2007-08-23, 19:13
Medlem
Avons avatar
17 år, november, Skåne. Underlig kille, kände honom inte. Ville bara bli av med oskulden. Frågade honom under akten vad han skulle säga om jag sa: är oskuld. Han svarade: Jag gillar inte oskulder. Fick klamydia. Såg honom ett par månader senare, han sa: tycker jag känner igen dig... (vilket intryck man måste ha gjort!) Med andra killen sa jag att jag var oskuld... Sorgligt på många sätt.
Citera
2007-08-25, 19:03
Medlem
insolents avatar
Det är pga sådana här grejer som ni tjejer beskriver i den här tråden som jag hatar er så djupt. Fast nu ska jag inte dra alla över en kam.. Men fyfan för äckliga smutshoror som är lättpåverkade.

Jag var 14år, hade varit ihop med tjejen minst 1½ månad iaf. Var väl halvtråkigt men tyckte ändå "kul att det blev av".
Citera
2007-08-25, 20:39
Medlem
Krim1s avatar
Jag hade träffat en brud ett par gånger när jag varit på krogen. Hon hade sovit över hos mig ett par gånger och tillslut så fick det vara nog!! Drog med henne hem till en polare efter en fest och satte på henne i hans skinnsoffa utan att han va hemma eller ens visste om det. Båda va fulla och vi höll väll på i kanske 30 minuter eller nått. Ingen av oss kom och sen blev man så trött så vi gick o la oss. Han bodde ute i garaget och man va jävligt nojig när man drog där ifrån dagen efter att hans farsa skulle undra vafan vi gjorde där. Men lyckades undkomma att bli upptäckta.
Jag va 18 bast, och ångrar det inte. Det va inget flickvänsmaterial men man orkar ju inte va oskuld i all oändlighet!! Man va ju förfan kåt.

Träffade snubben dagen efter och berättade om våran vilda natt i hans soffa. Han vägrade tro mig tills han åkte hem några dagar senare(bodde hos sin morsa just då) och fick se att soffan inte var som han lämnat den. Fan va sur han blev, men det gick över fort. Vi är fortfarande vänner. The End.
Citera
2007-08-25, 22:20
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Var 15 och hon var 19, vi träffades på en fest, hon ringde dagen efter och frågade om vi kunde ses, stämde av en träff på en nästkommande fest. Efter det så gick vi hem till henne och gjorde det, fortfarande den bästa avsugningen jag någonsin fått!

Men va fasen, man är väl inte så lätt bara för att man är pårökt eller?
Citera
2007-08-26, 04:46
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Men va fasen, man är väl inte så lätt bara för att man är pårökt eller?

Nu snackar du väll ändå i nattmössan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in