2024-01-05, 04:18
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Videon är sparad och kommer att skickas vidare. Jag såg den inte själv men det var inte direkt trovärdigt. Den skall i alla fall gås igenom

Jag sparade ner den med innan köttbullen insåg sitt misstag och redigerade om den. 👍
Citera
2024-01-05, 04:28
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Jag sparade ner den med innan köttbullen insåg sitt misstag och redigerade om den. 👍

Visst hör man på Julias röst att nått lurt händer i videon?

Vet inte varför men det känns inte som att en unge svarar lyckligt när en mor har en sån ton.

Svaren ungen ger verkar handla om nå roligt för ungen och inte nått tråkigt som misshandel.

Kanske halloweenfest bilder som visas för ungen som säger -blod på pappa.. med en glad ton.
Citera
2024-01-05, 04:52
Medlem
Misshandel,hot och nu barnmisshandel och barnfridsbrott.

Ändå ska myndigheterna fokusera på männen.

Nu sitter en man oskyldigt häktad endast baserad på ord mot honom och förövaren som är kvinna ligger förmodligen oberörd och sover i Malmö nu med ett leende på läpparna.

Sverige är för sjukt!
Senast redigerad av dunderC 2024-01-05 kl. 05:03.
Citera
2024-01-05, 05:03
Medlem
Den här historien verkar vara lite väl "kryddig" för att kunna få delta i samma rehabiliteringsprogram på Statstelevisionen för "influenzters" som Margurtz Dietz fick för något år sedan efter att få sonen att peta på medvetslös man i trapphus ?
Citera
2024-01-05, 05:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Misshandel,hot och nu barnmisshandel och barnfridsbrott.

Ändå ska myndigheterna fokusera på männen.

Nu sitter en man oskyldigt häktad endast baserad på ord mot honom och förövaren som är kvinna ligger förmodligen oberörd och sover i Malmö nu med ett leende på läpparna.

Sverige är för sjukt!

Oskyldig?
Citera
2024-01-05, 05:06
Medlem
Citat:
Oskyldig?

Finns inga bevis mer än Linneas ord och som alla bevittnat ifrån hennes sms så skulle hon förstöra hans liv. Åklagarmyndigheten och Polismyndigheten är ett skämt.
Citera
2024-01-05, 05:08
Avslutad
Citat:
Finns inga bevis mer än Linneas ord och som alla bevittnat ifrån hennes sms så skulle hon förstöra hans liv. Åklagarmyndigheten och Polismyndigheten är ett skämt.

Det finns dokumentation från läkare plus en hel del annat
Citera
2024-01-05, 05:11
Medlem
Citat:
Det finns dokumentation från läkare plus en hel del annat

Jo tjena! Hon har inte en skråma i ansiktet från en bild 1/1-2024.
Citera
2024-01-05, 05:14
Medlem
killdozer666s avatar
Nu handlar tråden om Chrippa, men den stackaren som blir lidande i hela denna soppan är lilla Chloe. Jag bryr mig inte om vem som slagit vem, vem som sagt vad, vem som knarkar, vem som fifflar med pengar, vem som deltar i spektaklet och gör videor om det osv osv, men hur man än vrider det så känns det som att alla i hela soppan offrar Chloe. Det är en stackars unge som helt ofrivilligt blir en spelpjäs och det är sjukt att hon tvingas vara inblandad.

Jag gillar inte Chrippa av många anledningar, redan sen långt innan den här röran. Tycker han är gapig, skrikig, dryg och har fel prioriteringar. MEN faktum i det senaste med häktning och detta kring det är att det är MÅNGA även runt de direkt inblandade som verkligen göder och trissar upp det hela.

Och den som blir offrad är Chloe....
Citera
2024-01-05, 05:14
Avslutad
Citat:
Jo tjena! Hon har inte en skråma i ansiktet från en bild 1/1-2024.

Får jag se?
Citera
2024-01-05, 05:17
Medlem
Citat:
Får jag se?

Kan absolut skicka det om någon av er kommer med ett enda bevis till Linneas favör nu 😀. Tycker det är mycket ord och ingeting som kommit upp nu.
Citera
2024-01-05, 05:18
Avslutad
Citat:
Kan absolut skicka det om någon av er kommer med ett enda bevis till Linneas favör nu 😀. Tycker det är mycket ord och ingeting som kommit upp nu.

Kan berätta att har du set en bild på Linnea utan skador så är kortet inte från i år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in