2024-01-05, 02:17
  #12337
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Varför i helvete publicerar de en video där barnet som är 3 bast får frågor om vad L har gjort. Det ska proffesionella göra som inte ställer ledande frågor och vet vilken nivå de ska lägga sig på.
Nu har det gått för långt med att fiska likes och följare med att använda barnet. Inte okej alls.
Nu får de skärpa sig ordentligt!
Och varför i helvete går man inte direkt till polisen när ungen berättar att hon blivit slagen, varför har man ett förhör hemma med ledande frågor, spelar in det, och skickat så en person på youtube kan göra en video om det?
Citera
2024-01-05, 02:19
  #12338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag fattar inte vafan de håller på med.
Men de tappade totalt i trovärdighet eftersom det visar att views är viktigare än att respektera barnets integritet och det hon gått/går igenom. Fy fan vad sjukt.

Detta var nog det vidrigaste Anjo & Lundell åstadkommit hittils då har ändå Jocke både ätit & runkat till avföring
Citera
2024-01-05, 02:24
  #12339
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Ja du är ju en liten betacuck så förvånar inte mig.
Sen kan du omöjligt säga att du är cool-lugn och resonerar rätt i en sån situation. Det vet du inte.
Jag är iallafall ärlig och säger att jag hade matat. Hade nog (tyvärr) matat tills någon fått slita bort mig.

Jag är inte känslostyrd på det viset.
Logik över känslor och att leka låtsashjälte genom att misshandla nån kvinna som lider bra mycket mer av fängelse för barnmisshandel.

Nu har som tur är inte Linnea grovt misshandlat ungen som mår bra och Linnea är inte gripen för något slag mot ungens huvud.

Du är som en toxic tjej helt känslostyrd och hade matat på ungen också om du flippar.
Citera
2024-01-05, 02:26
  #12340
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Bortklippt. Hade ju varit bra om detta tänktes igenom innan videon postades, vilket jävla klappträ.

Men han var väl helt uppe i varv med tanke på att nu skulle det tjänas in pengar som räcker till kebabrullar och nocco till hela familjen, mums.
Vad är det han klippt bort?
Citera
2024-01-05, 02:26
  #12341
Avslutad
Allt för content...

Vad fan håller dom på med?
Är Anjo och gänget ute efter att sänka Chrippa fullständigt?!

SLUTA NU, NI FÖRSTÖR UTREDNINGEN!
Citera
2024-01-05, 02:29
  #12342
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Detta blir bara klarare och klarare. Har hon verkligen slagit ungen så är det HELT BEFOGAT och helt jävla rätt gjort att drämma till ludret. Vilken pappa hade inte tappat det i det läget?

Tänk att ha blivit nertryckt och misshandlad själv i flera månader, man har bitit ihop och hoppas att det ska lägga sig, sen kommer man hem en dag och ser med sina egna ögon hur ens sk. flickvän som man knappt känt i ett halvår misshandlar ens unge?
Det hade svartat totalt för mig.
Lilla C ska ha varit hos mamman när misshandeln skedde. Så det kan inte vara så att Linnea slog lilla C och därför Chrippa misshandlade henne.
Citera
2024-01-05, 02:35
  #12343
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Lilla C ska ha varit hos mamman när misshandeln skedde. Så det kan inte vara så att Linnea slog lilla C och därför Chrippa misshandlade henne.
Jag sa aldrig att hon var hemma vid tillfället.
Jag målade upp ett liknande scenario där JAG hade agerat likadant. För min del hade nog utgången varit detsamma om jag sett min partner göra det eller fått reda på det på annat sätt.
Jag hade nog ganska omgående letat upp henne och när jag fått tag i henne hade hon fått smaka.
Citera
2024-01-05, 02:40
  #12344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Och varför i helvete går man inte direkt till polisen när ungen berättar att hon blivit slagen, varför har man ett förhör hemma med ledande frågor, spelar in det, och skickat så en person på youtube kan göra en video om det?

Det kan man fråga sig.
Det ser ut som ett ihopkok i efterhand och att det var till för att publicera, inte för att i först hand anmäla till polisen. Så datumet när det är inspelat och när videon publicerades är ju intressant samt när anmälan då mot L upprättades.
Anmälan bör ha gjorts långt innan och sen hade inte det här "bevismaterialet" ha fått tillstånd att publiceras då det handlar om ett brott mot minderårigt barn, och dess integritet skyddas rätt hårt. Så det här vad de har gjort är otroligt anmärkningsvärt och bör granskas in i sömmarna.
Citera
2024-01-05, 03:18
  #12345
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det kan man fråga sig.
Det ser ut som ett ihopkok i efterhand och att det var till för att publicera, inte för att i först hand anmäla till polisen. Så datumet när det är inspelat och när videon publicerades är ju intressant samt när anmälan då mot L upprättades.
Anmälan bör ha gjorts långt innan och sen hade inte det här "bevismaterialet" ha fått tillstånd att publiceras då det handlar om ett brott mot minderårigt barn, och dess integritet skyddas rätt hårt. Så det här vad de har gjort är otroligt anmärkningsvärt och bör granskas in i sömmarna.
Eller så är hela videon fejk, och därför dem inte gjorde en anmälan, eftersom hade flickan fått träffat någon som är utbildad att förhöra barn så skulle kanske flickan sagt "mamma sa att jag skulle säga så" och då åker Julia dit för falsk tillvitelse
Julia ligger ju redan illa till för att åka dit för förtal, hon behöver ju inte åka dit för falsk tillvitelse också...
Citera
2024-01-05, 03:57
  #12346
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Eller så är hela videon fejk, och därför dem inte gjorde en anmälan, eftersom hade flickan fått träffat någon som är utbildad att förhöra barn så skulle kanske flickan sagt "mamma sa att jag skulle säga så" och då åker Julia dit för falsk tillvitelse
Julia ligger ju redan illa till för att åka dit för förtal, hon behöver ju inte åka dit för falsk tillvitelse också...

Videon är sparad och kommer att skickas vidare. Jag såg den inte själv men det var inte direkt trovärdigt. Den skall i alla fall gås igenom
Citera
2024-01-05, 04:05
  #12347
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Eller så är hela videon fejk, och därför dem inte gjorde en anmälan, eftersom hade flickan fått träffat någon som är utbildad att förhöra barn så skulle kanske flickan sagt "mamma sa att jag skulle säga så" och då åker Julia dit för falsk tillvitelse
Julia ligger ju redan illa till för att åka dit för förtal, hon behöver ju inte åka dit för falsk tillvitelse också...

Hade jag en brud som Julia hade jag nog gjort en Chrippa och slagit ut två av hennes tänder för att hon använder min dotter för att begå grovt förtal med fängelse på straffskalan.

Nejdå nu skojjar jag bara , jag slåss aldrig, jag golar till snuten.. och gudarna.

Nån skrev till Rask att två tänder flög ur Linneas mun så det är nog vad vi kommer att få se genom rättegången.

Klart att hon är tyst för att undvika förtal.. vilket Anjo tolkar som att hon döljer något lol.
Citera
2024-01-05, 04:14
  #12348
Medlem
KungPungPats avatar
Chrippa och Linnea har säkert insett att om dom vill bli skadeståndsmiljonärer som kan resa Jorden runt så behövde dom bara samordna en grov misshandel och låta Crippa bli tillfälligt gripen och dömd medans Linnea hämtar skadestånd från Anjo, Cluee, Julia och Jockiboi där förtalen uppstod och som senare gör Linnea rik.
Precis då blir Crille frikänd och dom lever lyckligt rika tillsammans medans förtalarna fick skaka galler.

Bonnie & Clyde kallar dom sig. Det smarta paret som tog ner hela förtals sekten och gjorde sig rika på sektens förtal och upplösning.

Slutet gott allting gott.
__________________
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-05 kl. 04:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in