2024-01-05, 00:34
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Men eller hur?! Att Anjo skapar en folkdomstol och säger rakt ut att om någon anklagar Chrippa offentligt så ska allt runt den personen också ut i offentligheten. Vad är det för logik?! En person som anser sig ha blivit utsatt för ett brott har alltså ingen rätt att anmäla det brottet utan att granskas i sömmarna inför hela världen?
Ingen förutom Chrippa och Linnea vet vad som hände den där dagen. Att sprida en massa skit om Linnea som inte handlar om huruvida hon blivit misshandlad eller inte är enbart förtal och inget annat.

Det Chloe säger i klippen som Anjo lägger ut för alla att se har noll bäring rent juridiskt. Frågorna ställs av hennes mamma och de är väldigt ledande, de kan inte användas av en domstol och precis som du beskriver är det helt fel sätt att gå om de vill kunna använda detta! Att gång på gång fråga ut Chloe hemma och inte låta professionella hålla ett riktigt barnförhör raderar hennes trovärdighet till noll (tyvärr). Att sen välja att gå till Anjo och inte till polisen säger väl allt…

Vad i helvete haha barnslaven förhörs för youtube clout.

Nu är det nog slutet för dom.

Finns nog nån lag som säger att man inte får använda barn i grovt förtal syfte för att smutskasta ett offer för grov misshandel. Vafan är dom demoner på riktigt tro?
Citera
2024-01-05, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Ja sjukt detta

Barn kan ljuga extremt mycket mer än folk tror
De har så livlig fantasi

Såg en dokumentär om pedofiler
Där de gjorde en forskning

Va ett rum med kamera , barn och läkare
Läkaren gjorde en vanlig undersökning
Inget konstigt hände

Sen förhör vuxna barnen om läkaren gjort något med barnen , olika frågor om tex rörde han dig där osv

Sen nästa intervju med barnen så berättade barnen helt livliga fantasier om att läkaren tryckt in saker i rumpan osv

Kommer ej ihåg namn på dokumentären

Men jävligt intressant hur barn kan vrida på sanningen

Minns när jag va barn å trodde jag hade träffat riktiga indianer , men va bara en dröm
Men gick å trodde det jätte länge

Så Chloe kan va få frågor sen kan chloe svara på saker hon sett på paddan mm eller ord hon hört

Det är rent jävla vansinne det här
Citera
2024-01-05, 00:36
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag rent av är mållös vilken nivå de lagt sig på. Vad i helvete håller de på med egentligen?!?
Den där videon bör de ta ner jävligt fort för barnets skull. Vilket jävla sätt att en än gång inte respektera hennes integritet, vafan är det här för något!

Ja, det är helt obegripligt! Att en mamma ens kan välja att skicka dessa inspelningar för att de ska publiceras på nätet övergår ju allmänt förstånd? Och att Anjo (som själv är trebarnsfar) tycker att det är en bra idé att inte bara publicera dessa inspelningar, utan även fråga efter fler klipp med sina egna frågor är lika jävla sjukt.
Citera
2024-01-05, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Det här har spårat på så många olika nivåer att ju mer som kommer fram desto mer bisarrt blir det med knähundar som Anjo.
Kan vara bäst för dom att lugna ned sig och agera som vuxna människor. Istället för att ha inställningen att så länge Linnea inte yttrat sig, är det fritt fram för oss att göra vad fan vi vill.
Utnyttja en treåring för att få views på youtube i ett sånt här sammanhang är ju bara det sjukaste jag varit med om. Vad fan är det för fel på Anjo..

Finns väl ingen gräns vad Anjo är villig att göra för views. Innan detta var det ju på Cluee´s unge han gjorde views på.
Citera
2024-01-05, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Folk som gör orosanmälningar hit och dit på inga grunder kommer alltid finnas, de läggs ner väldigt snabbt.

Stämmer det att Chrippa varit utsatt under en längre tid och hon betett sig illa kring barnet , så har det inte varit en bra miljö och tydligen ska andra i närheten då varit medvetna om det här, och vad har gjorts?
Rent vansinne är de här soppan

Klart att det är vansinne! Ingen vare sig vuxen eller barn ska behöva ha det såhär och det kan vara väldigt svårt att ta sig ur.

Hade Chrippa varit kvinna så hade det förmodligen varit andra tongångar. Nu är ju han en stor vältränad man som borde kunna stå på sig, men det är inte så det fungerar.

Sedan har jag en teori att Chrippa inte mådde så bra psykiskt när han lämnade Julia och blev ihop med Linnea. Har sett andra som mår dåligt psykiskt och då trott att det beror på sin nuvarande relation, men så har det berott på andra saker.

Nu så råkade Chrippa bli ihop med en manipulativ kvinna.

Men som sagt det är vad jag tror!
Citera
2024-01-05, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Ja, det är helt obegripligt! Att en mamma ens kan välja att skicka dessa inspelningar för att de ska publiceras på nätet övergår ju allmänt förstånd? Och att Anjo (som själv är trebarnsfar) tycker att det är en bra idé att inte bara publicera dessa inspelningar, utan även fråga efter fler klipp med sina egna frågor är lika jävla sjukt.

Om hela soppan hittills är vansinne, men det här tog helt nya proportioner av den lägsta nivån. För i helvete!! Det här är nog det absolut vidrigaste i den här soppan.
Citera
2024-01-05, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Klart att det är vansinne! Ingen vare sig vuxen eller barn ska behöva ha det såhär och det kan vara väldigt svårt att ta sig ur.

Hade Chrippa varit kvinna så hade det förmodligen varit andra tongångar. Nu är ju han en stor vältränad man som borde kunna stå på sig, men det är inte så det fungerar.

Sedan har jag en teori att Chrippa inte mådde så bra psykiskt när han lämnade Julia och blev ihop med Linnea. Har sett andra som mår dåligt psykiskt och då trott att det beror på sin nuvarande relation, men så har det berott på andra saker.

Aa stackars Chrippa som är så psykiskt svag så han var tvungen att grovt misshandla henne för han skulle kunna ta sig därifrån
Citera
2024-01-05, 00:42
Medlem
Ändå rätt sjukt att hennes syster skickat sms till Jocke för flera år sedan. Och att L vilket det förmodligen handlar om vill ha en autograf för hon ser upp till Jocke och Jonna väldigt mycket. Det är ju precis det folk spekulerat i tidigare att det är Jocke och Jonna hon vill komma åt. Därav gick hon till chrippa för det var ett enkelt napp för henne, Är det en slump att Jocke och chrippa fick super bra kontakt sedan han och L blev tillsammans? Knappast utan det är för att L har tjatat på chrippa som fan om att träffa dem och att de ska hitta på saker ihop osv. Hon har sett upp till Jocke och Jonna sedan hon förmodligen var ung och därav försökt få chrippa på kroken för att komma närmare dem. För att sedan få lite fame och status.
Citera
2024-01-05, 00:43
Medlem
Masajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Finns väl ingen gräns vad Anjo är villig att göra för views. Innan detta var det ju på Cluee´s unge han gjorde views på.

Han sitter verkligen och F5ar kommentarsfältet och raderar allt som är kritik just nu.
Att han passerat alla gränser kan vi konstatera. Frågan är hur Chrippas bröder kan godkänna detta, dom är nog de enda som kan få Anjo att ta ner videon gissar jag..
Citera
2024-01-05, 00:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Vad i helvete haha barnslaven förhörs för youtube clout.

Nu är det nog slutet för dom.

Finns nog nån lag som säger att man inte får använda barn i grovt förtal syfte för att smutskasta ett offer för grov misshandel. Vafan är dom demoner på riktigt tro?
Jo, de är fullsketna av demoner, det finns inga tvivel där.
Citera
2024-01-05, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman

Jag är helt med dig, har andra i min närhet som varit utsatta, och det är inte lätt att lämna alls och många går tillbaka tyvärr i hopp om att det ska bli bättre denna gång.

Vi får väl se när det kommer mer information vad som egentligen har hänt.
Citera
2024-01-05, 00:45
Medlem
Alla incels som försöker försvara en borderline-fitta som slår sin sambo och sin sambos barn.

Bara dö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in