2024-01-05, 00:23
  #12277
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Varför i helvete publicerar de en video där barnet som är 3 bast får frågor om vad L har gjort. Det ska proffesionella göra som inte ställer ledande frågor och vet vilken nivå de ska lägga sig på.
Nu har det gått för långt med att fiska likes och följare med att använda barnet. Inte okej alls.
Nu får de skärpa sig ordentligt!

Detta är en fruktansvärt låg nivå, även för att vara Anjo. De utnyttjar ett barn och skulle detta vara sant så har de sett till att hennes ord inte är värda någonting rent juridiskt!

Jag hoppas på riktigt att de åker dit på förtal för det här för det är inte okej någonstans att hänga ut någon på det här sättet och komma med så allvarliga anklagelser. Oavsett vad man tycker om Linnea så är det här helt fel sätt att gå. Hade man varit ute efter sanningen så hade man låtit polisen utreda det här.
Citera
2024-01-05, 00:25
  #12278
Medlem
SkattefriZons avatar
Det här är solklart den svenska versionen av Johnny Depp Amber Heard.

Älskar det!😂🥳
Citera
2024-01-05, 00:26
  #12279
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Allt handlar om pengar, anjo är den som mjölkar mest, behöver väl råd med hyran o mat till familjen. Tråkigt å utnyttja en treåring, skäms julia o chipstutten
Han behöver pengar för att betala av sitt skuldsaldo på 7k hos kfm 🤣

Och till mat förstås, han äter mer än en halv skolklass som haft friluftsdag.
Citera
2024-01-05, 00:26
  #12280
Medlem
Hon kommer åka dit så hårt. Såna där människor är livsfarliga.
Citera
2024-01-05, 00:27
  #12281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Ja och det är helt fel att missbruka på det sättet.
Dock verkar det ju som att miljön inte var den bästa trots allt, så oron för barnet kanske då har varit helt befogad.
Det märkliga är att ingen i hans närhet blir orolig för miljön trots att de visste om att han farit illa... mycket märkligt.
Men användare på Flashback blir oroliga för ett barn de inte känner eller träffat...lite ironi i det.

Jag utgår från att socialtjänsten är mest kompetenta att göra den bedömningen och inte folk på flashback.

Tyvärr så är det ett mönster att hatare gör anmälningar till socialtjänsten då dom gottar sig i att det potentiellt går åt helvete för dessa personer.

Det är ingen genuin oro i de flesta fallen! Har hört vilka anledningar det är oftast. Rask, Chrippa med flera har fått såna anmälningar och det är mer regel än undantag att dom läggs ner ganska omgående!

Sen har det uppenbarligen inte varit en bra miljö där Chloe har fått vittnat våld emot sin egen far. Men tror inte det kommer bli några bestående men för livet och att Julia är en kompetent moder.

Ingen är perfekt!
Citera
2024-01-05, 00:27
  #12282
Medlem
KungPungPats avatar
jag tror att Chrille kommer att ha en blank hårlös skalle på rättegången eftersom han är utan internet, energidryck, testo.. hallongrottan.. sin brors varma hjärta, dottern och allt han är van vid..

han sliter nog av sig håret när det är så tyst och tråkigt.

Speciellt om han också har använt hänsynslöst våld med inkluderade skador på händer eller i pannan, han kanske skallade henne, vem vet. Men oj vad surt för han att sumpa sitt liv över att inte kunna förlåta och lämna folk som inte kan förlåta eller lämna pga inre problem.
Citera
2024-01-05, 00:28
  #12283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Detta är en fruktansvärt låg nivå, även för att vara Anjo. De utnyttjar ett barn och skulle detta vara sant så har de sett till att hennes ord inte är värda någonting rent juridiskt!

Jag hoppas på riktigt att de åker dit på förtal för det här för det är inte okej någonstans att hänga ut någon på det här sättet och komma med så allvarliga anklagelser. Oavsett vad man tycker om Linnea så är det här helt fel sätt att gå. Hade man varit ute efter sanningen så hade man låtit polisen utreda det här.


Jag rent av är mållös vilken nivå de lagt sig på. Vad i helvete håller de på med egentligen?!?
Den där videon bör de ta ner jävligt fort för barnets skull. Vilket jävla sätt att en än gång inte respektera hennes integritet, vafan är det här för något!
Citera
2024-01-05, 00:28
  #12284
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Varför i helvete publicerar de en video där barnet som är 3 bast får frågor om vad L har gjort. Det ska proffesionella göra som inte ställer ledande frågor och vet vilken nivå de ska lägga sig på.
Nu har det gått för långt med att fiska likes och följare med att använda barnet. Inte okej alls.
Nu får de skärpa sig ordentligt!

Ja sjukt detta

Barn kan ljuga extremt mycket mer än folk tror
De har så livlig fantasi

Såg en dokumentär om pedofiler
Där de gjorde en forskning

Va ett rum med kamera , barn och läkare
Läkaren gjorde en vanlig undersökning
Inget konstigt hände

Sen förhör vuxna barnen om läkaren gjort något med barnen , olika frågor om tex rörde han dig där osv

Sen nästa intervju med barnen så berättade barnen helt livliga fantasier om att läkaren tryckt in saker i rumpan osv

Kommer ej ihåg namn på dokumentären

Men jävligt intressant hur barn kan vrida på sanningen

Minns när jag va barn å trodde jag hade träffat riktiga indianer , men va bara en dröm
Men gick å trodde det jätte länge

Så Chloe kan va få frågor sen kan chloe svara på saker hon sett på paddan mm eller ord hon hört
__________________
Senast redigerad av sonofnature 2024-01-05 kl. 00:31.
Citera
2024-01-05, 00:29
  #12285
Medlem
Att läsa hennes sms var som att återuppleva min egen barndom med pappas nya fru. Det ger mig rysningar över hela kroppen hur människor med samma sjukdom kan uttrycka sig och resonera exakt likadant trots att det är två vilt skilda personer som aldrig pratat med varandra.

Det här är till 110% ett fall utav emotionellt instabilt personlighetssyndrom, mer känt i folkmun som borderline. Vad såna här människor kan utsätta folk i sin närhet för på ett psykologiskt plan får alla blåtiror i världen att blekna. Att människor inte vill träda fram och vittna med namn mot henne är av en enkel anledning. När man äntligen tagit sig ur en EIPS-häxas klor skulle man aldrig riskera att bara få uppleva 1 sekund utav den personen igen.

På samma sätt som bilder/video/sms nu kan användas mot våldsamma och kontrollerande män kan nu äntligen även kvinnor bli ditsatta för sitt beteende. Och med tanke på att 1-2% i Sverige lider utav den här sjukdomen borde det belysas mer, och pratas om på samma sätt som det görs om mäns våld mot kvinnor.

Men efter att ha läst hennes alla sms finns det inget tvivel i min kropp, 110% borderline. Med allting det sagt, jag tar inte ställning kring vem som gjort vad utöver det. Och jag tänker inte låta Anjos "utredning" avgöra det, utan polisens utredning, där bevisläget lär vara gott.
__________________
Senast redigerad av bjurskan 2024-01-05 kl. 00:34.
Citera
2024-01-05, 00:30
  #12286
Medlem
Masajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Detta är en fruktansvärt låg nivå, även för att vara Anjo. De utnyttjar ett barn och skulle detta vara sant så har de sett till att hennes ord inte är värda någonting rent juridiskt!

Jag hoppas på riktigt att de åker dit på förtal för det här för det är inte okej någonstans att hänga ut någon på det här sättet och komma med så allvarliga anklagelser. Oavsett vad man tycker om Linnea så är det här helt fel sätt att gå. Hade man varit ute efter sanningen så hade man låtit polisen utreda det här.


Det här har spårat på så många olika nivåer att ju mer som kommer fram desto mer bisarrt blir det med knähundar som Anjo.
Kan vara bäst för dom att lugna ned sig och agera som vuxna människor. Istället för att ha inställningen att så länge Linnea inte yttrat sig, är det fritt fram för oss att göra vad fan vi vill.
Utnyttja en treåring för att få views på youtube i ett sånt här sammanhang är ju bara det sjukaste jag varit med om. Vad fan är det för fel på Anjo..
Citera
2024-01-05, 00:31
  #12287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Att läsa hennes sms var som att återuppleva min egen barndom med pappas nya fru. Det ger mig rysningar över hela kroppen hur människor med samma sjukdom kan uttrycka sig och resonera exakt likadant trots att det är två vilt skilda personer som aldrig pratat med varandra.

Det här är till 110% ett fall utav emotionellt instabilt personlighetssyndrom, mer känt i folkmun som borderline. Vad såna här människor kan utsätta folk i sin närhet för på ett psykologiskt plan får alla blåtiror i världen att blekna. Att människor inte vill träda fram och vittna med namn mot henne är av en enkel anledning. När man äntligen tagit sig ur en EIPS-häxas klor skulle man aldrig riskera att bara få uppleva 1 sekund utav den personen igen.

På samma sätt som bilder/video/sms nu kan användas mot våldsamma och kontrollerande män kan nu äntligen även kvinnor bli ditsatta för sitt beteende. Och med tanke på att 1-2% i Sverige lider utav den här sjukdomen borde det belysas mer, och pratas om på samma sätt som det görs om mäns våld mot kvinnor.
Helt korrekt. Incelsen här fattar inte det.
Citera
2024-01-05, 00:33
  #12288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Jag utgår från att socialtjänsten är mest kompetenta att göra den bedömningen och inte folk på flashback.

Tyvärr så är det ett mönster att hatare gör anmälningar till socialtjänsten då dom gottar sig i att det potentiellt går åt helvete för dessa personer.

Det är ingen genuin oro i de flesta fallen! Har hört vilka anledningar det är oftast. Rask, Chrippa med flera har fått såna anmälningar och det är mer regel än undantag att dom läggs ner ganska omgående!

Sen har det uppenbarligen inte varit en bra miljö där Chloe har fått vittnat våld emot sin egen far. Men tror inte det kommer bli några bestående men för livet och att Julia är en kompetent moder.

Ingen är perfekt!

Folk som gör orosanmälningar hit och dit på inga grunder kommer alltid finnas, de läggs ner väldigt snabbt.

Stämmer det att Chrippa varit utsatt under en längre tid och hon betett sig illa kring barnet , så har det inte varit en bra miljö och tydligen ska andra i närheten då varit medvetna om det här, och vad har gjorts?
Rent vansinne är de här soppan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in