2024-01-05, 00:04
Medlem
Han säger att det är C men ska ändå förtränga rösten. Luktar väldigt fabricerat?
Citera
2024-01-05, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Fan, nu har jag dåligt samvete för hur man har hånat Chrippa för hans hetsiga humör, gamla utseende och dåliga vibe. Nu förstår jag ju att allt beror på hans borderline-monster till flickvän. Allt blir så tydligt nu.

Att han lyckats dölja det så bra som han ändå gjort är en bedrift med tanke på vilket helvete han levt i det senaste halvåret.

Haha va? Han har ju alltid haft ett "hetsiga humör" Lååååångt innan han träffa L
Citera
2024-01-05, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Skrattade när jag läste detta!

Nä vara tyst eller säga så lite som möjligt är en stark sida där. De fick ju tysta honom då och då på hans förra rättegång. Lämnade ut så mycket att de fick sålla agnarna från vetet. Jag har inget ont att säga om Chrippa, hans youtube har gått i stå, anser jag. Det blev mer och mer tråkigt att se.

tror ju han kommer babbla mer än förra gången... återstår o se.. ingen kommentar är bästa svaret fram till rättegång..
Citera
2024-01-05, 00:12
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Det är två helt olika fall.
Men jag förstår vad du menar.
Det är svårt att sätta sig in i en situation man själv aldrig upplevt. Får verkligen hoppas att Chloe inte blivit slagen. 💔

Jag fick känslan av att Linnea är en mer normal människa än Julia , Chrille och alla.. som att hon hamnat i lite fel sällskap och dragits in i en värld med många hemligheter och läckta sexchattar mellan jockiboi och 14-åringar som ingen av dom vågar ha en åsikt om.. som en liten sekt vilket betyder att hon behövde hjärntvättas lite så att hon iaf håller käften om jockibois sexchattar medans han är barnvakt åt Chrilles barn.

Låter Chrille sin bror vara barnvakt åt massa ungar så är det ju extremt i sig.

Lol snubben som erkänt sexchattar med barn hade för många barn att hålla reda på som Anjo berätta om deras fjällenresa, så jockiboi ringde Chrille som kom direkt.

Många blir rättvist mer oroliga när jocke ryktas vara barnvakt än när Linnea är det.
Linnea har nog aldrig smetat in sig i bajs.. som jag tror att jocke gjorde som content åt sina kära tittare.
Citera
2024-01-05, 00:13
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Om nu det här stämmer att lilltjejen har fått ta del av allt det här som framkommit i Anjos video. Hur i hela helvetet är man funtad att man gör en video om det FRAMFÖR att göra en polisanmälan och ge lilltjejen Hjälp och stöd.

Nä! Då prioriterar de att göra en video.

Va?

Det här ska inte öht ut på nätet alls, aldrig någonsin! Det är lilltjejens integritet och trauma de leker med.

Det chloe har att berätta är dessutom otroligt värdefullt och skall inte tjatas sönder (med ledande frågor).
Dessa frågor skall ställas av experter och dokumenteras.

Fy fan!

Men eller hur?! Att Anjo skapar en folkdomstol och säger rakt ut att om någon anklagar Chrippa offentligt så ska allt runt den personen också ut i offentligheten. Vad är det för logik?! En person som anser sig ha blivit utsatt för ett brott har alltså ingen rätt att anmäla det brottet utan att granskas i sömmarna inför hela världen?
Ingen förutom Chrippa och Linnea vet vad som hände den där dagen. Att sprida en massa skit om Linnea som inte handlar om huruvida hon blivit misshandlad eller inte är enbart förtal och inget annat.

Det Chloe säger i klippen som Anjo lägger ut för alla att se har noll bäring rent juridiskt. Frågorna ställs av hennes mamma och de är väldigt ledande, de kan inte användas av en domstol och precis som du beskriver är det helt fel sätt att gå om de vill kunna använda detta! Att gång på gång fråga ut Chloe hemma och inte låta professionella hålla ett riktigt barnförhör raderar hennes trovärdighet till noll (tyvärr). Att sen välja att gå till Anjo och inte till polisen säger väl allt…
Citera
2024-01-05, 00:14
Medlem
Gjorde ont i själen av att lyssna på det chloe sa...
fyfan säger jag...

Vi får se vad Linnea kommer säga.
Citera
2024-01-05, 00:16
Medlem
Masajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Om nu det här stämmer att lilltjejen har fått ta del av allt det här som framkommit i Anjos video. Hur i hela helvetet är man funtad att man gör en video om det FRAMFÖR att göra en polisanmälan och ge lilltjejen Hjälp och stöd.

Nä! Då prioriterar de att göra en video.

Va?

Det här ska inte öht ut på nätet alls, aldrig någonsin! Det är lilltjejens integritet och trauma de leker med.

Det chloe har att berätta är dessutom otroligt värdefullt och skall inte tjatas sönder (med ledande frågor).
Dessa frågor skall ställas av experter och dokumenteras.

Fy fan!

Jag gav Anjo kritik i kommentarsfältet angående detta. Tog inte mer än 2min så var min kommentar raderad, även flera andra kritiserade honom. Allt är raderat.
Så vad för agenda han för vet jag inte.
Allt för views?
Citera
2024-01-05, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hurru stalker! Gå inte och hitta på saker också

Vissa älskar att missbruka socialtjänsten. Tråkiga är att dom redan har fullt upp och dåligt med personal, sen så får dom såna här anmälningar av folk till höger och vänster. Chrippa fick ju en drös också som lades ner på löpande band!
Citera
2024-01-05, 00:17
Medlem
Varför i helvete publicerar de en video där barnet som är 3 bast får frågor om vad L har gjort. Det ska proffesionella göra som inte ställer ledande frågor och vet vilken nivå de ska lägga sig på.
Nu har det gått för långt med att fiska likes och följare med att använda barnet. Inte okej alls.
Nu får de skärpa sig ordentligt!
Citera
2024-01-05, 00:19
Medlem
Hur lång tid tror vi det tar innan Rask har en ny video uppe när han "reagerar" på händelserna i Anjos senaste film.. Jag gissar att den är uppe innan lunch imorgon. Det är ta mig fan sjukt hur äckligt dessa "youtubers" beter sig bara för att tjäna visningar och likes.

Detta kan bita dom i arslet, jag förstår att dom vill rentvå Chrippa, men detta skulle en Polis ha frågat Chloe om. Dessa filmer kommer inte göra varken till eller från i en förmodan rättegång.

Men vi får hoppas Julia tänkte så långt, och gick till Polisen och anmälde L

Jag tror det gått till på följande, L får psykbryt pga Chrippas relation med J och kan inte se sig bli lämnad, och raderar Chrippas sociala kanaler, då blir det skrik och någon granne ringer polisen, när denne anländer kan det vara så att Chrippa står och skriker mitt framför L och L säger att han misshandlat henne. (Vilket han kanske till och med har gjort, det är inget vi vet)
och snuten plockar med sig Chrippa.

Kommer bli en riktig soppa detta när Chrippa kommer ut en vacker dag.
Citera
2024-01-05, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Vissa älskar att missbruka socialtjänsten. Tråkiga är att dom redan har fullt upp och dåligt med personal, sen så får dom såna här anmälningar av folk till höger och vänster. Chrippa fick ju en drös också som lades ner på löpande band!

Ja och det är helt fel att missbruka på det sättet.
Dock verkar det ju som att miljön inte var den bästa trots allt, så oron för barnet kanske då har varit helt befogad.
Det märkliga är att ingen i hans närhet blir orolig för miljön trots att de visste om att han farit illa... mycket märkligt.
Men användare på Flashback blir oroliga för ett barn de inte känner eller träffat...lite ironi i det.
Citera
2024-01-05, 00:21
Medlem
Allt handlar om pengar, anjo är den som mjölkar mest, behöver väl råd med hyran o mat till familjen. Tråkigt å utnyttja en treåring, skäms julia o chipstutten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in