2024-01-04, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Lustiga tankar verkar rätt ok oxå
Tar upp intressanta saker

Sen framgångspodden kan va bra ibland

Pärleros tycker jag är en tönt, men klart han har intressanta gäster emellanåt.

Nåja tror de kommer en plot twist här snart och då kommer Linnea bli misstänkt för flera olika saker, medan Chrippa går fri.

Frågan är om Chrippa blev drogtestad på polisstation och vad sa isåfall resultaten.
Citera
2024-01-04, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja, total fake, jockiböi har öppnat plånkan

Såg ut att vara deras nanny, blont hår, vet ej namnet nu tyvärr. Var hon ens med uppe i fjällen, när detta skulle ha skett med kickspark och näsblod? Har inget minne av det och tror jag har rätt där.

Då är det ju direkt pinsamt om det är så.
Citera
2024-01-04, 20:55
Medlem
Hmm...

Jag låter polisen sköta ärendet utav allt.
Jag hoppas innerligt att Chrille är oskyldig.
Men vi får se vad all utredning visar.

Men är ändå lite shockad.
Jag har alltid gillat Chrille, Han säger alltid vad han tycker och tänker, om det är någon människa i världen som inte skulle vika ner sig, så är det han. (exempelvis olof incidenten)
Han är en stark röst till allas rätt att höras och synas oavsett vad.

Så att Chrille aldrig lämnade Linnea ändå shockar mig, Chrille har alltid varit stark och "I dont give a shit" att han kört sitt eget race.
Det känns som att han varit rädd för att lämna Linnea? Men isådanna fall, varför? eller blind av kärlek? (Dock var han påväg tillbaka till Julia också?) Jag tänker om det är lite som hans bror Jacke och hans ex? När man blir blind av kärlek.

Oavsett vad. Jag hoppas att Chrille är oskyldig.
Citera
2024-01-04, 20:57
Medlem
Snusfris avatar
Börjar bli mycket kritik mot Jocke nu. När ska ”400Ben” börja kommentera? Var ett tag sen.
Citera
2024-01-04, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Såg ut att vara deras nanny, blont hår, vet ej namnet nu tyvärr. Var hon ens med uppe i fjällen, när detta skulle ha skett med kickspark och näsblod? Har inget minne av det och tror jag har rätt där.

Då är det ju direkt pinsamt om det är så.

Jag har videon ocensurerad och det är inte Olivia.

Olivia vägrar ses med Linnea efter Cypern.
Citera
2024-01-04, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jolter
Hmmmmm vem delar sitt icloud med ungens iPad? En padda som vandrar mellan Chrippa och Julia och det skrivs massa skit på ? Som chrippa är medveten om också ? Väldigt märkligt
Man kan ju inte anklaga någon av dem för att vara särskilt intelligenta, det är ju en sak som är säker.

Vilken katastrof!

Och stackars barn, inte en hennes padda/leksak/barnvakt har fått vara ifred från den galna vuxenvärlden runt henne.

Tur att hon inte kan läsa ännu.
Citera
2024-01-04, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jolter
Hmmmmm vem delar sitt icloud med ungens iPad? En padda som vandrar mellan Chrippa och Julia och det skrivs massa skit på ? Som chrippa är medveten om också ? Väldigt märkligt

Man behöver ju oftast dock använda iCloud med ett konto för att t.ex ladda ner appar på AppStore, så konstigt är det väll ändå inte. (Eller om du menar att Julia kanske läser det som skrivs på ipaden?)
Alternativt uppkopplad iCloud för att kunna ringa till/på den paddan mellan Julia och Chrille och Chloe? (DVS Facetime)
Citera
2024-01-04, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskenet
Bilden på Linnea var inte nådig Det är ju inte självförvållat, men kan det vara en kompis som gjort detta? https://i.imgur.com/TuS78l4.png

Vilken bild?

Edit: ser länken
Senast redigerad av VilaVila 2024-01-04 kl. 21:07. Anledning: Korrigering
Citera
2024-01-04, 21:07
Medlem
Citera detta inlägg o länka bild Linneas skador tack 🙂
Citera
2024-01-04, 21:08
Medlem
Citat:
Bilden på Linnea var inte nådig Det är ju inte självförvållat, men kan det vara en kompis som gjort detta? https://i.imgur.com/TuS78l4.png

Finns ingen bild
Citera
2024-01-04, 21:08
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat

Att Chrippa har injicerat östrogenblockerare som kan orsaka blodpropp som bieffekt.. trots covid vaccinering som definitivt orsakar blodproppar..
Du ser ju bara dum ut när du försöker håna något men har noll koll.
Nolva och clomid injicerar man inte.
Citera
2024-01-04, 21:10
Medlem
Citat:

vart kan man se denna bild?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in