2024-01-04, 20:35
Medlem
Freshhprinces avatar
Fyfan vilken värdelös dynga svenska youtube är. Glad att jag aldrig kollat på skiten
Citera
2024-01-04, 20:36
Medlem
Lova33s avatar
Ni som säger att endast domaren/rättsväsendet/lagen etc "räknas" lever inte i verkligheten. Folkets åsikter betyder såklart väldigt mycket också -framförallt i influenservärlden. Tänk på att alla som tar del av detta bildar sig en egen uppfattning, dels utifrån informationen som delas men också utifrån egna erfarenheter samt liknande fall man tagit del av. Var och en dömer såklart (oavsett om de delar med sig av sin dom till andra eller ej) det är bara så vi människor fungerar. Det är alltså väldigt många som läser den här tråden på Flashback utan att själva delta aktivt.

Jag har följt Chrippas youtubekanal och tyckte det gick lite väl fort där i somras när han i princip bytte flickvän mellan två uppladdningar. När jag återhämtat mig från WTF-ögonblicket tyckte jag att Linnea verkade vara en gullig/söt tjej som snabbt smälte in och blev en naturlig del av kanalen (och vad det verkade den lilla familjen). Blev chockad när nyheten om att Chrippa blivit häktad på misstanke om grov misshandel droppades. Det gick liksom inte ihop att han skulle ha skadat Linnea på något sätt. Nu när jag sett Anjos och Rasks YT-videor om fallet och tänker tillbaka på Chrippas egna videor kommer en hel del "aha-moments". Hans "polisen är på väg"-skämt tolkar jag nu som gliringar till Linneas hot om att ringa 114 14 exempelvis. Hans energidipp och stundvis slitna uppsyn förklaras av att han levt under emotionell och psykisk stress.
Samtidigt har jag svårt att se Linnea som en gaslightande personlighetsstörd förövare, hon har lite mer Jodie Arias-vibes än Amber Heard-vibes (ni som vet förstår).

Blir alltmer övertygad om att det inte rör sig om ett medvetet knytslag i ansiktet eller dylikt. Tror på någon typ av fasthållning i syfte att skydda sig själv eller henne själv från fysisk skada/självskada där hon fått panik och försökt komma loss vilket lett till att de tumlat in i någon möbel och vidare resulterat i skador på Linnea (och möjligen även på Chrippa). Eller att hon helt enkelt självskadat och därefter dikterat ihop en historia till polisen i syfte att förstöra hans liv (vilket hon hotat med).
Citera
2024-01-04, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Förlänger åklagaren häktningen då är det riktigt kört för anabola chrippa! Tror dock han blir släppt i väntan på rättegång efter dessa 2 v man hoppas ju dock dom förlänger 😂
Gör dom de så skall de firas. Rejält!
Chrippa skall bli ödmjuk så enkelt är de, slutgapat, sluta jiddrat.
Citera
2024-01-04, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasertryckaren
Ny video från Rask där han "analyserar" sms mellan C och L.

Intressant. Nä inte ett dugg. Undrar mest hur många videor de kommer att pumpa ut på youtube nu Rask och Anjo om detta ämne. Blir bara så tröttsamt och upprepande. Orkar folk se detta spektakel?

Jag tippar 7 videor Rask och 8 videor Anjo, då är jag generös mot dem, kan bli fler!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Allt är väldigt märkligt och white trash

Menar Chrippa va ihop med Julia
Hade massa pengar för att resa
Sen hade han visst skulder ( Miljonbelopp
Men fortsätter resa ? men med en ny tjej
Julia ihop med en ny kille ( slut sen
Chrippa ska flytta utomlands
Nu helt plötsligt är Chrippa i häktet ( misshandel på linnea
Julia å Chrippa ska bli ihop igen
Linnea är en psyk sjuk person ( vad vi sett på chatten mellan dem

KAOS

Det där sista är ju klanhövdingen och springisarna som påstår
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freshhprince
Fyfan vilken värdelös dynga svenska youtube är. Glad att jag aldrig kollat på skiten

Finns skapligt bra kanaler ändå. Rezdar, Mauri, RMM är några. Anjo, Chrippa och de andra tillhör den svarta delen av youtube Sverige.
Citera
2024-01-04, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Freshhprince

Finns mycket bra men då skall du inte kolla det svenska utbudet
Citera
2024-01-04, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Sjukt att detta har hållt på så länge och chrippa har lagt upp kärleksförklaringar till henne etc, allt har varit så jävla bra utåt sen har han stått å sagt att han är den ärligaste, inte fejk som alla andra youtubers 😂 yeah
Det är en enda stor teater alltihop, så i slutändan så är allt vi vet att Christoffer sitter häktad - egentligen ingenting annat.

På julafton va Chrippa med sin dotter hos linneas familj, som idag har insinuerat på att de själva sitter på ’hemsk information’.

Hur har alla dessa orkat skådespela sig igenom hela julafton när deras dotter har med sig sin hemska gubbe?

Det såg ju så gulligt, juligt och familjärt ut.

Sjuka människor hela bunten.
Citera
2024-01-04, 20:43
Avstängd
KungPungPats avatar
det hade varit jätteintressant om nån som Liam M gjorde en analys av tidpunkter dvs vem som skrev om Linnea först innan de grova förtalen började laddas upp.

Man kan säkert då se att det är jockiboi som gör det första inlägget om den klandervärda..

sen tar det inte många minutr innan grovt förtal efter grovt förtal laddas upp av alla som jockiboi har bitit och förvandlat till zombies.

Att Chrippa har injicerat östrogenblockerare som kan orsaka blodpropp som bieffekt.. trots covid vaccinering som definitivt orsakar blodproppar..

enligt mig så kan det nog ha känts att något är fel i Chrilles kropp sen han injicerade massa skit som orsakar blodproppar.

Pang sa det bara när trycket i ådrorna gjorde att han flippade och begick grov misshandel.

Jag tycker personligt att Chrille ser ut som att han har åldrats 10 år på 1 år.. och det är inte den första vaccinerade som har totalförändrats i sina utseenden på ett års tid.

Chrille ser ut att vara 45 år cirka.
Citera
2024-01-04, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Barnflickan i anjos video med pixlat fejs. Är hon betald tro? 🤔
Ja, total fake, jockiböi har öppnat plånkan
Citera
2024-01-04, 20:44
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Jotack det fattar jag...men syftade mer på helheten Chrippa och Julia men även folket runtomkring också som ju nu uppenbarligen vetat om hur Linnea nu varit i flera månaders tid men ändå låtit lillflickan bo tillsammans med henne.

Dom är ju idioter hela högen ju. Dom anser att det är bättre att hantera det på detta sätt. Via youtube, insta mm. Och inte blanda in myndigheter. Som en typ av zigenare
Och hade dom blandat in myndigheterna så hade anjo, Jocke eller Chrippa blivit av med sina avkommor illa kvickt . Ingen av dessa familjer ska ha barn så som dom uppför sig.
Citera
2024-01-04, 20:46
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Finns skapligt bra kanaler ändå. Rezdar, Mauri, RMM är några. Anjo, Chrippa och de andra tillhör den svarta delen av youtube Sverige.

Lustiga tankar verkar rätt ok oxå
Tar upp intressanta saker

Sen framgångspodden kan va bra ibland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in