Citat:
Ursprungligen postat av
T-80U
Fast han har varit öppen om sin psykiska sjukdom själv, och den är väldigt uppenbar för alla som sett honom härja på twitter, bl.a.
Jag är helt enig i din slutsats om hur vänsterregimer arbetar för att undergräva sina motståndare, men i det här fallet så sköter Inde det alldeles utmärkt på egen hand. Statliga mediekanaler behöver inte ens försöka.
Psykiska sjukdomar som Indes är inte obotbara gällande akuthet, det går att lindra och behandla, vilket jag tror Inde även gjort gör.
Han var med om ganska svåra personliga förhållanden som hade kunnat dra ned vilken hederlig grov arbetare som helst över gränsen.
SVT har gott om medarbetare som gått ut om sin psykiska ohälsa, däribland Robert Gustavsson som jag tycker verka känna igen sig vid Indes begåvning är en av dem.
Men vissa går över en magisk gräns där SVT inte vill vara med att stödja övht,. Eftersom man inte bidrar till deras värdegrund och hipsterstatus ekonomiskt eller politiskt.
Att prata om Judar på ett icke auktoriserat sätt är totalförbjudet inom media. Det är ett allmänt faktum. Det är en skyddad grupp.
Jag vill se en SVT dokumentär om enbart Inde. Det förtjänar han utav dem