2024-01-04, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
3pers då me.a.o?
Clinton, Andrew och Trump då?

Låter som en ganska tråkig fest...
Som du kanske har noterat i rubriken, så handlar det om drygt 200 personer.
Citera
2024-01-04, 12:29
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Bra, då ser du att ingenting i det dokumentet tyder på att någon pekat ut Hawking för övergrepp i rättegången.

Förresten har det varit känt sedan 2020 att Hawkins namngavs i rättegången: https://www.newsweek.com/stephen-hawking-named-epstein-unsealed-files-virginia-giuffre-ghislaine-maxwell-1521920
Onekligen, jag blev lite lurad av formuleringen; "Dessa är namnen som Virginia Giuffre pekat ut:"
Citera
2024-01-04, 12:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Onekligen, jag blev lite lurad av formuleringen; "Dessa är namnen som Virginia Giuffre pekat ut:"

Det finns dock en spännande passage om Hawking - ett mail från Epstein till Maxwell – skrivet i januari år 2015 (felstavningarna är Epsteins):
you can issue a reward to any of virginias friends acquaionts family that come forward and help prove her allegations are false the strongest is the clinton dinner, and the new version in the virgin isalnds that stven hawking particated in an underage orgy
Jag vet inte riktigt vad man ska tro om detta - Hawking tas inte upp mer i de hittills släppta dokumenten (det kan ju komma senare) - och det finns ingenting om detta på nätet vad jag kan hitta - det närmaste jag kommer är en tweet från Giuffre där hon säger att det inte var Stephen Hawkings hon "sändes till" - utan att det var en annan Stephen.. https://twitter.com/vrsvirginia/status/1263957576653258752
Citera
2024-01-04, 16:25
Medlem
WhereIsRussias avatar
HAWKING? Vad ända in i helskotta????
Citera
2024-01-04, 16:41
Medlem
Dendrites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
HAWKING? Vad ända in i helskotta????
Hawkzming är ju känd pervo som brukade hänga mycket med tjejer av natten bara att Googla hans vilda sexliv.
Citera
2024-01-04, 16:54
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dendrite
Hawkzming är ju känd pervo som brukade hänga mycket med tjejer av natten bara att Googla hans vilda sexliv.

manipulerade han dom med sin talmaskin?
Citera
2024-01-04, 17:32
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Har inte tid att sätta mig in i listan just nu, men kan någon bekräfta eller dementera att Jimmy Kimmels namn förekommer? Han skaffade sig en minst sagt rejäl fallhöjd på Twitter häromdagen
Citera
2024-01-04, 17:57
Medlem
"Den som skrattar förlorar"-gänget skulle ju kunna göra ett par säsonger till bara om Hawkins på den där jävla ön. De har ju en otrolig fäbless för skämt om honom (och jag håller med om att de är jävligt roliga överlag).
Citera
2024-01-04, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Har inte tid att sätta mig in i listan just nu, men kan någon bekräfta eller dementera att Jimmy Kimmels namn förekommer? Han skaffade sig en minst sagt rejäl fallhöjd på Twitter häromdagen

Verkar inte stämma att Kimmel är med i något dokument. Aaron Rodgers påstår det, men jag har fortfarande i sett Kimmels namn i dokumenten.

Kan nog dyka upp en och annan stämning mot Rodgers efter sina påståenden.
Senast redigerad av Hickoryyy 2024-01-04 kl. 18:01.
Citera
2024-01-04, 18:01
Avslutad
Nu tror den ointelligenta delen av befolkningen, den som ofta skriver på x, att alla som omnämns har satt på småungar. Det stämmer inte i närheten
Citera
2024-01-04, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hickoryyy
Den är ju på gång. Varför för du oväsen när du uppenbart är varken intresserad eller påläst?
Det har dom påstått i omgångar i åratal nu utan att något har släppt ett skit.
Citera
2024-01-04, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
manipulerade han dom med sin talmaskin?
Han kanske bytte röst till "sexy seduction voice".

Nä, era foliemuppar. Hawkings var ingen pervers människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in