2024-01-11, 15:15
Medlem
Det intressanta är ju inte vilka som har haft sex, utan vilka som Israel's smutsiga deep state har hållhakar på.
Tror de har något på Trump, men han verkar lite svår att tygla trots det.
Citera
2024-01-11, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Det intressanta är ju inte vilka som har haft sex, utan vilka som Israel's smutsiga deep state har hållhakar på.
Tror de har något på Trump, men han verkar lite svår att tygla trots det.
Är det därför Trump flyttade ambassaden till Jerusalem?
Citera
2024-01-11, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Är det därför Trump flyttade ambassaden till Jerusalem?
Bra fråga. Vet inte. Han gjorde andra konstigheter också. Den snälla gissningen är att det var resultat av förhandlingar, men jag förstår heller inte varför han inte benådade Assange. Trump är en joker för mig. Kan inte läsa honom.
Citera
2024-01-11, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hickoryyy
Dokumenten har inte publicerats förrän igår. Det är bara du och några till idioter som inte förstått vad det är för dokument och att det sedan ett år tillbaka var bestämt att dom skulle släppas först nu.
Har ni fått tag på dokumentet nu då?
Citera
2024-01-11, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen69
Har ni fått tag på dokumentet nu då?

"Vi" har inte fått något alls, men allmänheten har.
Om du är intresserad så finns dom och det diskuteras flitigt i media kring dessa.

https://www.youtube.com/watch?v=sxSsBcKz-tw
Citera
2024-01-11, 21:22
Bannlyst
Citat:
"Vi" har inte fått något alls, men allmänheten har.
Om du är intresserad så finns dom och det diskuteras flitigt i media kring dessa.

https://www.youtube.com/watch?v=sxSsBcKz-tw
Har du läst dokumentet då?
Citera
2024-01-11, 21:53
Medlem
Citat:
Har du läst dokumentet då?

Driver du med mig?

Det är över 200 dokument. Nej jag har inte läst dom. Jag följer andra som granskar dokumenten.
Citera
2024-01-11, 23:09
Bannlyst
Citat:
Driver du med mig?

Det är över 200 dokument. Nej jag har inte läst dom. Jag följer andra som granskar dokumenten.
Varför läser du inte? Jag tror dom inte existerar.
Citera
2024-01-12, 18:29
Medlem
Citat:
Varför läser du inte? Jag tror dom inte existerar.

Jag har läst delar av 10 kanske.

Vad just du tror eller inte tror är det ingen som bryr sig om.
Citera
2024-02-15, 06:16
Medlem
Nibiruans avatar
Människor i Sverige verkar ha rätt begränsade insikter om JE (vem han var, vad som drev honom, gjorde honom superrik, vad folk som träffat och lärt känna honom tyckte om honom etc) och många sidor i tråden är fyllda av spekulationer där de flesta som postat uppvisar stora kunskapsluckor. För de som är intresserade att få en nyanserad och detaljerad bild av mannen så kika på denna youtube videon från start till slutet: https://youtu.be/rE_530gL0cs?si=lNX3srwwXZ-ALyN7

Den är inte heltäckande givetvis men målar upp väldigt korrekt bild av ett väldigt intelligent och manipulativt pervo för vilken att sexuellt ofreda 14-20 åringar var vardagsmat.

Det finns en video om Ghislaine Maxwell också.
Vad som är sant lr inte om vad vittnen uppgett går ju inte att ta ställning till, men att JE var transhumanist och såg sig själv som "hjärnforskare", hade Stephen Hawking som idol etc visste iaf inte jag före jag såg denna videon (samt en mängd andra uppgifter).
Citera
2024-02-15, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiruan
Människor i Sverige verkar ha rätt begränsade insikter om JE (vem han var, vad som drev honom, gjorde honom superrik, vad folk som träffat och lärt känna honom tyckte om honom etc) och många sidor i tråden är fyllda av spekulationer där de flesta som postat uppvisar stora kunskapsluckor. För de som är intresserade att få en nyanserad och detaljerad bild av mannen så kika på denna youtube videon från start till slutet: https://youtu.be/rE_530gL0cs?si=lNX3srwwXZ-ALyN7

Den är inte heltäckande givetvis men målar upp väldigt korrekt bild av ett väldigt intelligent och manipulativt pervo för vilken att sexuellt ofreda 14-20 åringar var vardagsmat.

Det finns en video om Ghislaine Maxwell också.
Vad som är sant lr inte om vad vittnen uppgett går ju inte att ta ställning till, men att JE var transhumanist och såg sig själv som "hjärnforskare", hade Stephen Hawking som idol etc visste iaf inte jag före jag såg denna videon (samt en mängd andra uppgifter).
Denna var mycket bra, hon är en fantastisk berättare.
Citera
2025-04-28, 03:15
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElakTant
Jag vill ha listan ändå. Oavsett vad.
Väntar du fortfarande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto