2024-01-04, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det är ju inte så jävla konstigt om hon har gått in och raderat hans sociala medier. Först tvingas hon flytta kors och tvärs över hela Sverige samtidigt som hon får ta hand om någon annans unge på köpet och på det bli indoktrinerad in i en helt ny familj. Allt medans han gör nada och ingenting för att träffa hennes familj och samtidigt sitter på kammaren och skriver kärleksmeddelanden till exet.

Gustav Björklund skriver på Facebook att det var i hans lägenhet som dom har varit när den påstådda misshandeln och det är även bostaden som dom har bott i så Gustav har bytt lås på dörren tills dess att hon lämnar över de sociala medierna till honom.

Hon bodde redan i Stockholm när dom träffades och Chrippa flyttade hem till henne i hennes lägenhet först innan dom skaffade den dom bodde ihop senast.
Citera
Medlem
Lassemannen33s avatar
Visst är det möjligt att ta del av slasken från en utredning? Slasken är allt som inte tas med i en utredning/rättegång.
Polisen tömmer allt i från dator/telefon osv, sen tas allt väsentligt med i utredningen och resten hamnar i slasken, har tagit del av såna förut och där hittar man oftast mer intresanta saker än man gör i en fup 🙂

Någon som vet om slasken gå att komma åt fortfarande?
Skulle vilja läsa chrippas alla sms osv🙂
Citera
Medlem
kanblikuls avatar
Roligt för Chrippa när han kommer ut och ser vad sina "vänner" visste men inte gjorde ett skit tills han blev dömd och det fanns likes att hämta, den ensamhetskänslan vill man inte vara med om, stort svek....

Men att springa runt på festival med Chrippa och känna sig "känd" bland 13-åriga tjej som Gustav.... Då funka Chrippa som vän
Senast redigerad av kanblikul 2024-01-04 kl. 15:56.
Citera
2024-01-04, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Ingen vet vad som har hänt ännu så Gustav spelar ett högt pris. Å andra sidan så skiter han väl lite i det också. Hans företag kommer fortsättningsvis att rulla på som vanligt och han har inga samarbeten som "influencer". Dessa sket det sig väl med när han kom ut som grav sexmissbrukare efter uppbrottet med Johanna Öholm.

Ingen koll på den snubben överhuvudtaget. Men som du skriver, kanske inte bästa draget att lägga sig i dramat.
Citera
2024-01-04, 15:55
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jo det gör iaf jag, men du verkar försöka övertyga att så inte är fallet. Nåja har borderline horan publicerat bild på sitt ansikte än?

Du vet att om hon börjar posta saker som har med utredning gen och göra och framställer chrippa som den han är, då tror jag hon riskerar att åtalas för övergrepp i rättssak och antagligen får hon hårdare straff en chrippa riskerar för misshandel. Så tror att "borderlinea horan" är smartare än dom du suger kuk på
Citera
2024-01-04, 15:57
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Anjo glömde blurra hennes namn när han släppte videon igår. Dock åtgärdat nu. Chattar jag tagit del av härleds numret till borderline horan.

Okey, du tror I te att anjo gjorde det medvetet för att det skulle synas för att sen ändra det för att verka trovärdigt?

Så du har tagit del av chattarna från originalet, som telefonen de skickats till/ifrån?
Citera
2024-01-04, 15:58
Avslutad
Citat:
Experterna som rullar in i tråden har inte en jävla aning, ta de med en nypa salt.
Otroligt störande.
Jag har kommenterat Anjos video om Chrippa i tråden om Anjo...
Vet inte vad jag ska tro.

Det viktigaste är väl att Christofer själv gör en formell motanmälan gentemot Linnea, för att utreda henne, annars kan det nog begränsas till den dagen "misshandeln" begicks och Chrippa greps.

Jag menar, han hade kunnat åka dit för så mycket mer i rättegången, smuggling tex, åklagaren/domaren fick stoppa honom från att dra upp annat än vad som hörde till själva åtalet
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Visst är det möjligt att ta del av slasken från en utredning? Slasken är allt som inte tas med i en utredning/rättegång.
Polisen tömmer allt i från dator/telefon osv, sen tas allt väsentligt med i utredningen och resten hamnar i slasken, har tagit del av såna förut och där hittar man oftast mer intresanta saker än man gör i en fup 🙂

Någon som vet om slasken gå att komma åt fortfarande?
Skulle vilja läsa chrippas alla sms osv🙂
Slasken är normalt "arbetsmaterial" och inte offentlig handling. Däremot kan alltid försvaret/tilltalad begära ut slasken.
Om du menar det aktuella fallet nu så är det ju långt ifrån färdigt, ingen fup och ingen slask.

https://www.advokatsamfundet.se/Nyhetsarkiv/2014/augusti/-Slasken-blir-inte-offentlig-nar-atal-vacks/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Du vet att om hon börjar posta saker som har med utredning gen och göra och framställer chrippa som den han är, då tror jag hon riskerar att åtalas för övergrepp i rättssak och antagligen får hon hårdare straff en chrippa riskerar för misshandel. Så tror att "borderlinea horan" är smartare än dom du suger kuk på

Om du menar att jag suger kuk på Chrippa har du fel. Det är bara kolla min inläggshistorik innan händelsen gubben. Däremot ska sanningen alltid segra, förstår att du inte tycker det. Det har publicerats diverse saker som styrker min tes om vem hon är. Har du något att delge som styrker din övertygelse? Tror inte det va.
Citera
2024-01-04, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Hon bodde redan i Stockholm när dom träffades och Chrippa flyttade hem till henne i hennes lägenhet först innan dom skaffade den dom bodde ihop senast.

Hur som helst så har hon gjort enorma uppoffringar för den mannen och sen får hon det här uppkört i ansiktet. Jag hade också tappat det totalt om jag var i hennes sits.
Citera
2024-01-04, 16:02
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Om du menar att jag suger kuk på Chrippa har du fel. Det är bara kolla min inläggshistorik innan händelsen gubben. Däremot ska sanningen alltid segra, förstår att du inte tycker det. Det har publicerats diverse saker som styrker min tes om vem hon är. Har du något att delge som styrker din övertygelse? Tror inte det va.

Ja det ska väl vara att chrippa är häktad för misshandel kanske.
Jag tror inte du suger kuk på chrippa efterssom ni verkar ha två helt olika sexuella läggningar, men jockiboi vet vi ju alla att han har tveksam läggning 😘
Citera
2024-01-04, 16:03
Medlem
Citat:
Ja hon flyttade till sthlm för att bli känd och framgångsrik. Hennes största mål i livet är att inte behöva lyfta ett finger men ändå kunna fylla läpparna bekostat av mannen som ska betala. Utlyser bild på borderline horans ansikte efter den påstådda misshandeln.

Nej hon gör sina konton privat och gömmer sig som en liten råtta!

Otroligt vad ribban för känd och framgångsrik ändrats
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in