Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Nej, åldern gör verkligen sitt till. För egen del så får jag aldrig några blickar längre från några attraktiva kvinnor. Skulle för övrigt aldrig komma på tanken på att skylla på någon konkurrens heller när den egentliga anledningen är att man har passerat bästföredatumet.
Fast kvinnor pratar också om "osynligheten".
Din självkänsla bör inte vara beroende av att få uppmärksamhet av det motsatta könet. Genom mitt liv har jag sett att både män som kvinnor ofta misstolkar uppmärksamhet som intresse också. Jag själv får fortfarande positiva reaktioner på så pass regelbunden basis att det skulle misstolkas om man misstolkat mycket sådant som.yngre. Eftersom jag ofta misstolkats själv så förstår jag det mer med att vara vänlig eller social
Det är skönt att bli äldre och osynlig och inte behöva bli ansträngd av att försöka spela dum eller slingra sig undan ifrån närmanden. Däremot vill jag känna mig pigg och fräsch.
Du förstår väl. Att du ändå kan få uppmärksamhet av människor och även damernas sådan genom att du börjar värdera saker i din personlighet och framför dem i kontakt med andra människor?
Om man inte kan vara snygg eller ytligt uppskattad vad är man istället då? Du skulle inte vara singel om du och damerna verkligen engagerat er i djupet hos varandra (med reservation för enstaka lång förhållanden som plötsligt kraschar).