2024-01-04, 04:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Och varför tror du Jacke och Gustav efterfrågar vittnesmål från hennes ex då?

Det var bara Gustav väl?
Citera
2024-01-04, 04:47
Avstängd
KungPungPats avatar
Att Jocke ringde Chrille för att Jocke hade för många ungar att hålla koll på.. så att Chrille körde störtlopp ner för skidbacken för att ta hand om sin unge snabbt, medans Linnea fick åka ner ensam och ledsen. Som Anjo berättade.

Jockiboi har såklart varit inblandad. Stört deras egentid, försökt hjälpa Chrille från henne, och såklart gav han henne onda blickar. Allt för att han såg potential till dramavisningar om det bara kunde blåsas upp lite.. helst mycket.. dramapotentialen i deras förhållande.. och det krashar och dom "får" prata offentligt om hur ond hon är, precis som joz en gång var när det var green light att förtala han tills dramat hade försörjt dom i minst ett år.
Citera
2024-01-04, 04:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Men brukar inte det hamna i en egen chatt då?
En per nummer/avsädare har jag iallafall.. eller hamnar allt som en grupp-chat hos dig?

Gruppchstt.
Citera
2024-01-04, 04:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Är det så som det verkar hoppas jag åklagaren utreder detta förutsättningslöst, att bli framead för något man inte gjort och dessutom behöva sitta häktad för det måste kännas fruktansvärt.

Måste fö vara en jävla röra ett utreda detta med alla tusentals prints och övrig "bevisning" man som åklagare kommer få skickat till sig.

Detta är en total soppa men måste utredas.

Det Anjo tar upp är inte allt.

Jag snackade här sen kom Anjos video. Slump eller har jag rätt?
Citera
2024-01-04, 04:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Undra om dem läckte hennes nummer med flit för dem vill att hon ska telefon terroriseras.
Räcker ju inte med att folk jagar henne utanför hennes hem, då kan hon ju bara låsa dörren, så nu måste dem se till att folk kan terrorisera henne bakom stängda dörrar också.
Dessa killar har verkligen en plan...

Vuxna bebisar, hemska människor, hoppas karma kommer och tar dem.

Det läcktes av Julia till Anjo! Du fattar Julia tog kort sms trafiken va?
Citera
2024-01-04, 04:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rinaki
Usch vilken vidrigt sjuk människa! Jag mår riktigt illa..
Det är knappast så att man slutar vara förälder om man träffar ngn ny efter en separation.
Har man barn så är det ingen jäkla "sak" som man kan kasta åt sidan i en ny relation.
Läser L här så bör du ta tag i dina sjuka problem, innan det går fullständigt åt helvete för dig..

Hon är ju narcissist människan..

Detta är bordetline delux ADHD med mera.
Citera
2024-01-04, 05:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ska google berätta för mig varför 1 av 10 meddelanden emellan Linnea och Chrippa är skickat från Linneas mammas telefon?🙂

Det var ju han som tyckte att det inte var något konstigt att ett meddelande plötsligt är skickat från Linneas mammas telefon, så då tyckte jag han kunde förklara det.

Kan du/ni inte förklara det, så kan vi ju fortsätta misstänka att denna chatt är fejk och du kan bara, hålla käften.

Hur fejka foto på skärm?
Citera
2024-01-04, 05:01
Avslutad
SMS-printen är fejkade och 400Ben har bytt skepnad. Intressant men inte överraskande
Citera
2024-01-04, 05:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
...

Kan du inte berätta mer vad Jocke/Chrippa sa när dom fick fram din identitet? Hur hotfulla var dom? Men du kommer säkert inte kunna vara ärlig längre.
Citera
2024-01-04, 05:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Anjo gav ut en video nu inatt gällande Chrippa.

Det va oerhört sorgligt.

Dopy vägrar se den. Att ha fel svider.

Finns inte värre än folk som inte kan ge sej när de hsr fel.
Citera
2024-01-04, 05:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Kan du inte berätta mer vad Jocke/Chrippa sa när dom fick fram din identitet? Hur hotfulla var dom? Men du kommer säkert inte kunna vara ärlig längre.

Jag har nämnt det. Kan unte svars om varje gång.
Citera
2024-01-04, 05:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
SMS-printen är fejkade och 400Ben har bytt skepnad. Intressant men inte överraskande

Hur är de fejkade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in