2024-01-04, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Varför skulle Linneas mammas nummer stå som avsändare på 1 av 10 meddelanden i en chatt emellan Linnea och Christoffer?
Och varför står det först Linneas nummer och sen mammans nummer?
kan du förklara det? för jag får inte ihop det.
Varför skulle jag veta det? Sök och se vem som står bakom de olika siffrorna.
Citera
2024-01-04, 02:22
Medlem
Necropoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Kolla upp vem som numret går till istället jävla sopa. Det ena numret är till borderline-nea och det andra till hennes borderline-mamma. Ni två kan lämna tråden. Luktar så mycket kiss om er två.

Ojj va arg.
Jag delade iofs bara en print ur en youtube film? med en chatt.
Citera
2024-01-04, 02:24
Avstängd
KungPungPats avatar
Vi har alla varit Arga Knullaren, ska inte kaste sten i glashus.

Frågan är bara om Chrille kan hantera den rollen som Arga Knullaren men sen gå därifrån när hämnden börjar..

eller om han låter Arge Knullarn förvandlas till Arga Hämnaren som slåss när dom där hoten börjar.

Han är ung den här skywalkern Chrille. Endast en riktig jedi kan dra in lightsabern när kriget är förlorat.

Han kan ha blivit Darth Vader och använt ljus-snabeln på andra sätt än lyckopinne även kallad joystick.

Han kan ha konsumerats av hat och gått över till den mörka sidan.
Citera
2024-01-04, 02:26
Avslutad
Citat:
Varför skulle Linneas mammas nummer stå som avsändare på 1 av 10 meddelanden i en chatt emellan Linnea och Christoffer?
Och varför står det först Linneas nummer och sen mammans nummer?
kan du förklara det? för jag får inte ihop det.
Knepigt med google? Leta lite själv istället för att vänta på att få allt serverat
Citera
2024-01-04, 02:27
Medlem
Dopys avatar
Undra om dem läckte hennes nummer med flit för dem vill att hon ska telefon terroriseras.
Räcker ju inte med att folk jagar henne utanför hennes hem, då kan hon ju bara låsa dörren, så nu måste dem se till att folk kan terrorisera henne bakom stängda dörrar också.
Dessa killar har verkligen en plan...

Vuxna bebisar, hemska människor, hoppas karma kommer och tar dem.
Citera
2024-01-04, 02:29
Medlem
Citat:
Undra om dem läckte hennes nummer med flit för dem vill att hon ska telefon terroriseras.
Räcker ju inte med att folk jagar henne utanför hennes hem, då kan hon ju bara låsa dörren, så nu måste dem se till att folk kan terrorisera henne bakom stängda dörrar också.
Dessa killar har verkligen en plan...

Vuxna bebisar, hemska människor, hoppas karma kommer och tar dem.
Hon kan anmäla detta jätte enkelt
Citera
2024-01-04, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Han sitter häktad för grov misshandel. Att att hans fjortisbrud är slut i huvudet förändrar inte det faktumet. Jag tror att du kommer bli besviken på utfallet i denna soppa.
Okej? Du vet väl att bara för att man sitter häktad betyder det inte att man är skyldig lilla vännen
Citera
2024-01-04, 02:31
Medlem
rinakis avatar
Usch vilken vidrigt sjuk människa! Jag mår riktigt illa..
Det är knappast så att man slutar vara förälder om man träffar ngn ny efter en separation.
Har man barn så är det ingen jäkla "sak" som man kan kasta åt sidan i en ny relation.
Läser L här så bör du ta tag i dina sjuka problem, innan det går fullständigt åt helvete för dig..

Hon är ju narcissist människan..
Citera
2024-01-04, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Hon kan anmäla detta jätte enkelt
Känner du inte till att telefonnummer är offentligt i Sverige? Vad ska hon anmäla? Herregud, ni två är ju fan otroligt efterblivna båda två. Kan inte ni diskutera erat hat privat istället?
Citera
2024-01-04, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Hade det lutat sig åt att han är oskyldig hade rätten inte häktat honom.
Är du dum i huvudet eller har du bara noll koll på Sveriges rättsystem? Det krävs absolut inga bevis för att häkta någon. Räcker med misstankar. Snälla yttra dig inte om saker du inte har en aning om. Du ser bara dum ut lilla vännen
Citera
2024-01-04, 02:34
Medlem
Om något är det ju Linnea som ska sitta häktad då det finns film på när hon sparkar Chrippa blodig… Helt sjukt
Citera
2024-01-04, 02:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Knepigt med google? Leta lite själv istället för att vänta på att få allt serverat
Ska google berätta för mig varför 1 av 10 meddelanden emellan Linnea och Chrippa är skickat från Linneas mammas telefon?🙂

Det var ju han som tyckte att det inte var något konstigt att ett meddelande plötsligt är skickat från Linneas mammas telefon, så då tyckte jag han kunde förklara det.

Kan du/ni inte förklara det, så kan vi ju fortsätta misstänka att denna chatt är fejk och du kan bara, hålla käften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in