2024-01-04, 02:58
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Vad snackar du om nu? Ingenstans sa hon att ”man inte såg sparken” Du bör lyssna innan du yttrar dig. Ni flashback tomtar är verkligen efterblivna…
Lyssna igen själv din efterblivna tomte.
Hon säger ju själv att hon såg en video där han satt och körde, Linnea satt bakom, och i videon blöder han näsblod (vilket man kan göra när man sniffar massa skit i näsan). Och att Chrippa SA till henne att Linnea sparkat honom i ansiktet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag är inte avundsjuk på åklagaren.
Frågan är när Linnea plockas in?

Hemliga tvångsmedel som t.ex. hemlig avlyssning och hemlig dataavläsning får användas i en förundersökning, hoppas att advokat och åklagare är på hugget.
Kan inte vem som helst anmäla henne för sådant som har uppkommit? Jocke, Jacke och Julia borde väl kunna det åtminstone?

Det hade varit rena drömmen att sätta henne bakom lås och bom.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja det är konstigt eftersom hon i meddelandena gör slut med honom och ber om nyckeln så hon kan hämta sina saker och åka, och Chrippa vägrar ge henne nyckeln, han låter inte henne åka. Så uppenbarligen var hon inte hemma hos mamma med tillgång till mammas telefon när dessa meddelanden skrevs.
Jisses, spelar du dum, eller förstår du verkligen inte?
Det är tydligt att du hör och ser vad som passar din agenda

💞ChrippaChloeJulia💞
Citera
2024-01-04, 02:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Kan inte vem som helst anmäla henne för sådant som har uppkommit? Jocke, Jacke och Julia borde väl kunna det åtminstone?

Jag förmodar att dom anmält och lämnat in allt
Citera
2024-01-04, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Så allt som chrippa säger är lag? Han ljuger aldrig?
Du är hjärndöd. Ska jag förklara till dig ännu en gång? Anledningen varför Linnea tjata om nyckeln är för att hon är helt maniskt besatt i Chrippa och klarar inte av att han dissar och ignorerar henne. Det är ju självklart att hon försöker dra fram massa S ur rockärmen för att försöka få tillbaka Chrippa och ett av dom skulle vara att ”hon inte hade någon nyckel” vilket hon blev motbevisad i. Hon är en manisk narcissist. Det ser man enkelt om man har någon kapacitet i att tänka. Men jag förstår att du inte har något sådant.
Citera
2024-01-04, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink

Nej du kan nt anmäla nån för vad den gör mot en annan. Endast offer kan anmäla o sen polis som kan göra anmälan på brott de bevittnar.
Citera
2024-01-04, 03:03
Medlem
Citat:
Du är hjärndöd. Ska jag förklara till dig ännu en gång? Anledningen varför Linnea tjata om nyckeln är för att hon är helt maniskt besatt i Chrippa och klarar inte av att han dissar och ignorerar henne. Det är ju självklart att hon försöker dra fram massa S ur rockärmen för att försöka få tillbaka Chrippa och ett av dom skulle vara att ”hon inte hade någon nyckel” vilket hon blev motbevisad i. Hon är en manisk narcissist. Det ser man enkelt om man har någon kapacitet i att tänka. Men jag förstår att du inte har något sådant.
Vänta tills hennes sms kommer ut

Julia blir glad av dem
Citera
2024-01-04, 03:03
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
Va snackar du om nu?
De sista meddelanden e från 25/10-23. Alla andra meddelanden e från innan detta. 25/10 e sista gången meddelanden kom till plattan.

Han läste upp nån bild där hon skrev att hon ringer snute.. Och Chrille svarade -Jag är hemma dom kan komma.

Jaha tänkte jag det var så det gick till när Chrille greps.. för det fick Anjo mig att tro.

Sen kollade jag till vänster och ser samma datum som de andra från förra året.

Jahapp journalisten kollade inte till vänster på bilden innan han förklarar som att den chatten hände just innan Chrippa greps.
Proffsigt.

Liam M är bättre om du frågar mig.

Jag ska ju inte hitta fel i Anjos videos, det är han som ska dyka djupt och verkligen förklara som Liam M gör så att jag får en välorganiserad bild av bevis och spekulationer/förtal.. som är samma sak för Anjo vilket är hjärndött.
Citera
2024-01-04, 03:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Fast hon hade ju nyckeln. Chrippa skrev gång på gång att hon har nyckeln… och nånstans stog det också att nyckeln låg i en postbox. Så jo hon hade nyckeln. Du verkar vara riktigt trög helt sjukt att du ens får vistas i samhället. Eller nej juste du är ju en sån som aldrig gått ur din sunkiga källare.
Det var i en annan chatt, det var inte i samma chatt där mammans telefon nr plötsligt dyker upp på 1 av 10 meddelanden.
Du verkar vara riktigt trög...
Citera
2024-01-04, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej, eftersom hon skrev till Chrippa att hon ville göra slut, och ha nyckeln så hon kunde hämta sina saker, och Chrippa vägrade ge henne nyckeln. Så hon var inte hemma hos sin mamma när detta skrevs.

Så vem av oss är det egentligen som är en hjärndöd hora?

Om du öppnar ögonen så ser du att det står datum och tid innan det meddelandet från hennes morsa presenteras, vilket i iMessage innebär att det är en ny dag jämfört med de tidigare meddelandena. Vilket betyder att det hon skrev angående nycklarna var någon/några dagar innan, och nu är hon hemma hos mamma och gråter från hennes telefon.

Hur jävla trög i huvudet är du egentligen? Hur har du ens tillräckligt med hjärnkapacitet att registrera ett konto på det här forumet?

Edit: Här är bilden: https://imgbb.com/fGBpVm5

Och som du ser (eller väljer att inte se?), så är denna konversationen där Linneas mammas nummer är med, längre ner i listan än den konversationen som endast var mellan Chrippa och Linnea. Så de har antagligen en egen separat grupp med varandra, UTÖVER den mellan Chrippa och Linnea.

Frågor? Nä bra, stick nu.
Senast redigerad av hewrgubbe 2024-01-04 kl. 03:09.
Citera
2024-01-04, 03:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De befinner sig alltså på samma plats, men istället för att öppna truten och kommunicera så skickar de SMS till varandra?
Är det rätt uppfattat?
Han hade tagit nyckeln och åkt iväg med den i bilen. Hon sa att han skulle vända bilen och komma tillbaka och ge henne nyckeln.
Citera
2024-01-04, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Han läste upp nån bild där hon skrev att hon ringer snute.. Och Chrille svarade -Jag är hemma dom kan komma.

Jaha tänkte jag det var så det gick till när Chrille greps.. för det fick Anjo mig att tro.

Sen kollade jag till vänster och ser samma datum som de andra från förra året.

Jahapp journalisten kollade inte till vänster på bilden innan han förklarar som att den chatten hände just innan Chrippa greps.
Proffsigt.

Liam M är bättre om du frågar mig.

Jag ska ju inte hitta fel i Anjos videos, det är han som ska dyka djupt och verkligen förklara som Liam M gör så att jag får en välorganiserad bild av bevis och spekulationer/förtal.. som är samma sak för Anjo vilket är hjärndött.

De tyder bara på att Linnea hotat/velat ringa polisen innan. Men man ringer inte 11414 ifall man blir misshandlad. Då ringer man 112 och vill komma fram snabbt.

Hon skickade 100% den bilden t chrippa för o skrämmas. Hans svar betyder däremot nt att han it gjort nåt o e oskyldig men lutar mer åt att L dummar sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in