2024-01-04, 02:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hon verkar vara riktigt störd och en genomrutten person. Nu har hon fått sin fame och följare från Chrippa & Jockiboy då kastar hon bort dom som en använd kondom.

Hoppas Linnea åker in för falsk tillvitelse och hamnar på en anstalt där det finns riktiga psykopatbrudar som kan ta hand om henne.

#FreeeChrippa My G
Supportad av mamma och pappa.
Riktigt osmakligt.

Det finns otroligt mycket försvårande för Linnea, det ska bli intressant att se henne inför rätta.
Citera
2024-01-04, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Om något är det ju Linnea som ska sitta häktad då det finns film på när hon sparkar Chrippa blodig… Helt sjukt
Var hittade du den filmen?
Den var ju ”borta”
Och hur fan sparkar man någon bakifrån i en bil så NÄSAN börjar blöda??? Är hon elastisk?

Nej det e nåt som inte stämmer nu.

Allt detta som dem gör nu är endast smutskastning och jag kan för mitt liv inte förstå hur människor inte fattar detta.
Citera
2024-01-04, 02:38
Avslutad
Hon verkar rätt sjuk om jag ska vara ärlig, men vilket jäkla drev Jocke ordnar mot henne utan att själv behöva smutsa ner sina egna fingrar igen. Tycker det vore bättre att låta rättsprocessen ha sin gång, istället för att sprida så mycket information från privata chattar etc. Anjo agerar nyttig hund åt Jocke så han slipper göra något själv, sen sitter Jocke och kommenterar Anjos video, så det är ju uppenbart att det är han som orkestrerar detta i bakgrunden.
Citera
2024-01-04, 02:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Om något är det ju Linnea som ska sitta häktad då det finns film på när hon sparkar Chrippa blodig… Helt sjukt
Dem påstår att det finns en sån film. Bara för att dem säger det behöver inte det betyda att det är sanning.
Men enligt hon som "såg" filmen såg man inte sparken, bara att chrippa blöder näsblod. Sniffar man för mycket skit i näsan så blöder man lätt näsblod.
Citera
2024-01-04, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ska google berätta för mig varför 1 av 10 meddelanden emellan Linnea och Chrippa är skickat från Linneas mammas telefon?🙂

Det var ju han som tyckte att det inte var något konstigt att ett meddelande plötsligt är skickat från Linneas mammas telefon, så då tyckte jag han kunde förklara det.

Kan du/ni inte förklara det, så kan vi ju fortsätta misstänka att denna chatt är fejk och du kan bara, hålla käften.
Är det konstigt att hon förmodligen tagit sin morsas lur och skrivit med den? Inget är fejkat. Du tror kanske jorden är platt också?
Citera
2024-01-04, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Den var ju ”borta”
Och hur fan sparkar man någon bakifrån i en bil så NÄSAN börjar blöda??? Är hon elastisk?

Allt detta som dem gör nu är endast smutskastning och jag kan för mitt liv inte förstå hur människor inte fattar detta.
Ja du verkar ju inte vara en människa som har speciellt högt IQ om man skulle säga så. Gång på gång så gör du åtlöje av dig själv med cp kommentarer. Men okej jag ska ge din tröga hjärna ett scenario här, Det kan ju ha varit så att Chrippa har kollat bak mot Linnea ( då har han ju ansiktet mot henne) och där får han sparken i ansiktet. Har din tröga lilla hjärna förstått nu?
Citera
2024-01-04, 02:43
Medlem
Necropoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Är det konstigt att hon förmodligen tagit sin morsas lur och skrivit med den? Inget är fejkat. Du tror kanske jorden är platt också?

Men brukar inte det hamna i en egen chatt då?
En per nummer/avsädare har jag iallafall.. eller hamnar allt som en grupp-chat hos dig?
Citera
2024-01-04, 02:44
Medlem
Citat:
Den var ju ”borta”

Han kan ha stannat vid ett trafikljus, tittat bak på Linnea när de bråkade, och därefter mottagit en spark på näsan. Det är endast ETT scenario av flera.

Häll käften nu.

Citat:
Ska google berätta för mig varför 1 av 10 meddelanden emellan Linnea och Chrippa är skickat från Linneas mammas telefon?🙂

Det var ju han som tyckte att det inte var något konstigt att ett meddelande plötsligt är skickat från Linneas mammas telefon, så då tyckte jag han kunde förklara det.

Kan du/ni inte förklara det, så kan vi ju fortsätta misstänka att denna chatt är fejk och du kan bara, hålla käften.

Hon kanske var hemma hos sin mamma när hon skrev dessa meddelanden? Hennes telefon kanske laddade ur så hon lånade morsans och skrev? Varför de var tillagda i samma konversation kan det även finnas flera anledningar till.

Kan ni två horor bara knipa igen? I vart och varannat inlägg så ber ni folk tänka åt er för att ni själva är så hjärndöda och inte kan tänka på eget bevåg.

Ni har säkert samma störning som Linnea.
Citera
2024-01-04, 02:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Supportad av mamma och pappa.
Riktigt osmakligt.

Det finns otroligt mycket försvårande för Linnea, det ska bli intressant att se henne inför rätta.
Är det så som det verkar hoppas jag åklagaren utreder detta förutsättningslöst, att bli framead för något man inte gjort och dessutom behöva sitta häktad för det måste kännas fruktansvärt.

Måste fö vara en jävla röra ett utreda detta med alla tusentals prints och övrig "bevisning" man som åklagare kommer få skickat till sig.
Citera
2024-01-04, 02:45
Avslutad
Citat:
Den var ju ”borta”

När man kör bil, håller man i en ratt, för att kunna styra bilen. Sitter det någon i baksätet som sparkar hårt i ditt ryggstöd, när du håller i ratten, då är dwt inte helt orimligt att du slår näsan i ratten, eller solskyddet, vloggkameran etc.
Chrippa brukar vlogga 24/7, eller hur? Att Linnea inte har några gränser eller spärrar är nu uppenbart.
Citera
2024-01-04, 02:46
Medlem
Citat:
Dem påstår att det finns en sån film. Bara för att dem säger det behöver inte det betyda att det är sanning.
Men enligt hon som "såg" filmen såg man inte sparken, bara att chrippa blöder näsblod. Sniffar man för mycket skit i näsan så blöder man lätt näsblod.
Vad snackar du om nu? Ingenstans sa hon att ”man inte såg sparken” Du bör lyssna innan du yttrar dig. Ni flashback tomtar är verkligen efterblivna…
Citera
2024-01-04, 02:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Ja det är konstigt eftersom hon i meddelandena gör slut med honom och ber om nyckeln så hon kan hämta sina saker och åka, och Chrippa vägrar ge henne nyckeln, han låter inte henne åka. Så uppenbarligen var hon inte hemma hos mamma med tillgång till mammas telefon när dessa meddelanden skrevs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in