Citat:
Ursprungligen postat av
sara443
Var hittade du den filmen?
Den var ju ”borta”
Och hur fan sparkar man någon bakifrån i en bil så NÄSAN börjar blöda??? Är hon elastisk?
Nej det e nåt som inte stämmer nu.
Allt detta som dem gör nu är endast smutskastning och jag kan för mitt liv inte förstå hur människor inte fattar detta.
Han kan ha stannat vid ett trafikljus, tittat bak på Linnea när de bråkade, och därefter mottagit en spark på näsan. Det är endast ETT scenario av flera.
Häll käften nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Ska google berätta för mig varför 1 av 10 meddelanden emellan Linnea och Chrippa är skickat från Linneas mammas telefon?🙂
Det var ju han som tyckte att det inte var något konstigt att ett meddelande plötsligt är skickat från Linneas mammas telefon, så då tyckte jag han kunde förklara det.
Kan du/ni inte förklara det, så kan vi ju fortsätta misstänka att denna chatt är fejk och du kan bara, hålla käften.
Hon kanske var hemma hos sin mamma när hon skrev dessa meddelanden? Hennes telefon kanske laddade ur så hon lånade morsans och skrev? Varför de var tillagda i samma konversation kan det även finnas flera anledningar till.
Kan ni två horor bara knipa igen? I vart och varannat inlägg så ber ni folk tänka åt er för att ni själva är så hjärndöda och inte kan tänka på eget bevåg.
Ni har säkert samma störning som Linnea.