2024-01-04, 01:19
Medlem
Linnea är psykiskt sjuk verkar det som, kallblodig narcissistist eller något. Men om Chrippa är oskyldig i detta så kommer han att bli 100 gånger större på sociala medier när han släpps! Jag hoppas verkligen att Chrippa är oskyldig! Det lutar sig åt att han är oskyldig också. Men det återstår att se.
Citera
2024-01-04, 01:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Linnea är psykiskt sjuk verkar det som, kallblodig narcissistist eller något. Men om Chrippa är oskyldig i detta så kommer han att bli 100 gånger större på sociala medier när han släpps! Jag hoppas verkligen att Chrippa är oskyldig! Det lutar sig åt att han är oskyldig också. Men det återstår att se.

Han sitter häktad för grov misshandel. Att att hans fjortisbrud är slut i huvudet förändrar inte det faktumet. Jag tror att du kommer bli besviken på utfallet i denna soppa.
Citera
2024-01-04, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Anjo bevisar i videon hur elakt Linnea betett sig mot Chrippa. (Med print screens på deras konversationer)

Säger elaka saker om hans barn bland annat.

Uppenbarligen har Chrippa blivit psykiskt misshandlad av henne.

Nu tror jag inte att Chrippa slått till henne, men om han gjort det vore det knappast konstigt så otrevlig hon är mot honom.

Dock erkänner hon i printsen att hon kommer göra något mot honom...

Hon verkar vara en riktigt sjuk person som bara vill eskalera allt. Skrämmande faktiskt! Galet svartsjuk och såpass så hon inte klarade av Chloe för hon var för lik Julia...
Citera
2024-01-04, 01:27
Medlem
Citat:

Tror han kommer ha en chans att växa även om han blir dömd. Speciellt när folk har sett alla dessa prints. Snacka om att psykiskt misshandla och gaslighta någon till bristningsgränsen. Fy fan!
Citera
2024-01-04, 01:28
Avstängd
Citat:

Hade det lutat sig åt att han är oskyldig hade rätten inte häktat honom.
Citera
2024-01-04, 01:28
Medlem
Finns det någon som helst att kunna gå på hans häktingsförhandling eller sker det bakom stängda dörrar?
Citera
2024-01-04, 01:34
Medlem
Friskt av Linnea att hota med självmord, att slå sönder Julia med en batong, hota Chrippa att hemska saker ska hända. Bara toppen av ett isberg!
Citera
2024-01-04, 01:36
Medlem
Julias screenshot mellan henne och Chrippa sker genom Revolut appen. Där har ni nog vart Chrippas YT pengar åker in varje månad så han slipper betala skatt/betala av lån.

Förövrigt ganska sorglig video denna Linnea är helt jävla sinnessjuk. Hotar med att ta livet av sig osv.
Citera
2024-01-04, 01:36
Medlem
Linnea har talat på sina privata medier.

Jockiboi jag säger bara såhär
Städskrubb

Var lugna folket. Linnea har värre saker än anjo banjo mycket mycket mycket värre.
Citera
2024-01-04, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av achoooklar
Julias screenshot mellan henne och Chrippa sker genom Revolut appen. Där har ni nog vart Chrippas YT pengar åker in varje månad så han slipper betala skatt/betala av lån.

Förövrigt ganska sorglig video denna Linnea är helt jävla sinnessjuk. Hotar med att ta livet av sig osv.
Hade också blivit självmordsbenägen om jag var tillsammans med chrippa

Hon vill ju lämna honom i den konversationen men han ger inte nycklarna. Psykiskt misshandel
Citera
2024-01-04, 01:42
Medlem
knark-kungens avatar
Verkar så jävla jobbigt sitta häktad, våra häkten är fan legit hemska. 23 timmar lockup per dygn, har man tur kan man få en liten tjocktv efter några veckor.

Han gör nog mkt armhävningar, minst 1000 per dag och runkar mycket.

Nu har Linnea "pratat ut," seriöst visst ser ni hur fake hon är? Jävla slut alltså, hon har velat ha uppmärksamhet från dag 1

Kan ni tänka er om det vore Rask? Man hade tillsatt ett helt team på suicide watch, bra det är någon med lite karaktär.
Citera
2024-01-04, 01:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
I den länken får jag upp målsägande Ida och misstänkt Henrik?
Kolla på 1:a sidan av FUPen (B 5523-23 ab 30 maskad del1.pdf), där är målsägaren maskad.
Henrik är Julias ex som fysiskt misshandlade henne.
Senast redigerad av Dopy 2024-01-04 kl. 01:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in