2023-12-25, 08:39
Medlem
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom
Sådana som dig får mig övertygad att singel livet är det bästa. Kvinnor som är otrogna och dessutom med två vänner till sin pojkvän har ingen skam i kroppen och ditt löjliga försök att få ut din ångest och få normalisera saken bevisar att du är en psykopat.
Du är en väldigt stygg liten slyna.
2023-12-25, 08:44
Medlem
Unobosss avatar
Citat:
Lite uppdatering.

Dom killarna jag var med (som lovade att inte säga nått till nån) har tydligen skrytit hej villt om allt detta så i fredags fick min pojkvän veta det på omvägar av dom 2 killarnas kompisar. han är helt förstörd , dom här 2 kompisarna spelat i samma fotbollslag som min kille och är dessutom bra mycket yngre så han säger ju att för det första vet han ju hur dom ser ut (exakt alltså) och dessutom har dom en taskig kvinno syn, skyter ofta om hur många dom knullat, va dom har gjort o.s.v

han är som sagt helt förstörd och jag är såå ledsen att allt kommit fram

jag ska ändå försöka kämpa för oss. Vad kan man göra för att han verkligen ska förstå att de är han jag vill ha och att det inte kommer hända igen?

Han surrade mycket om deras kukstorlekar och så. Ska man säga att även fast dom va större så är sexet med han (min pojkvän) skönare? Eller ska man inte beröra det alls?
Vilken ful brud du måste va och vilken jävla tönt din pojkvän måste vara. Sinnessjuk soppa.
Senast redigerad av Unoboss 2023-12-25 kl. 09:37.
2023-12-25, 15:53
Medlem
Citat:
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Så du bara råkade hamna i en trekant med 2st av hans kompisar? riktigt vidrigt beteende får jag lov att säga, det enda du skall göra är att berätta för din pojkvän vilket as du är
2023-12-25, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Så du bara råkade hamna i en trekant med 2st av hans kompisar? riktigt vidrigt beteende får jag lov att säga, det enda du skall göra är att berätta för din pojkvän vilket as du är

Hon berättade ju för typ 9 år sen. Varför väcka en sån här stendöd tråd igen?
2023-12-26, 08:11
Medlem
Tycker absolut du ska berätta. Han har tre människor i sitt liv som förtjänar en käftsmäll och att bli dumpad.
Vidriga människor är ni tre
2023-12-26, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Hur "råkar" man vara otrogen?
Du får berätta sanningen och ta smällen att han kommer lämna dig.
Du har med andra ord skitit i honom och varit otrogen med hans vänner.
Vilken respekt och moral är detta egentligen. Jag tycker synd om honom som behöver skämmas för sitt val av dig när han ser sina vänner.

De enda som ska skämmas är väl flickvännen och de två "vännerna"?
2023-12-29, 17:44
Medlem
tantrs avatar
Stackars kille, förlorar två vänner och sin brud samtidigt.
Men lika bra. Fyfan han kommer inte få en bra start på 2024.

Äckligt gjort.

Edit såg att det var en gammal tråd...

Vem fan bumpar upp en gammal tråd...
2023-12-31, 12:41
Avslutad
Haha "råkade"? Stå för att du valde att vara otrogen för fan. Ingen tvingade dig, eller? I så fall är det våldtäkt, då är det en helt annan situation.
2023-12-31, 12:41
Avslutad
Citat:
Hej,

Hur slutade det TS?
2024-01-04, 01:27
Medlem
Missisoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dildolinda
Nämn inget till honom. Man kan inte äga människor. Gå vidare som inget hänt. En gång är ingen gång.

Precis. Är man så dum att man knullar med hans kompisar får man skylla sig själv. Det är ju inte alltid ärlighet vara längst i kärleksförhållanden.
2024-01-04, 02:02
Medlem
RickardXXIIIs avatar
Säg det till han direkt för han lär få reda på det förr eller senare och då gör det mer ont för honom att du också har ljugit och hemlighållit detta. Men be inte om ursäkt, du gjorde det du ville göra, det finns inget råkade bli, för du ville det. Vill ni fortsätta vara ett par så ok, annars är du fri som fågeln och det är snart vår.
2024-01-04, 02:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RickardXXIII
Säg det till han direkt för han lär få reda på det förr eller senare och då gör det mer ont för honom att du också har ljugit och hemlighållit detta. Men be inte om ursäkt, du gjorde det du ville göra, det finns inget råkade bli, för du ville det. Vill ni fortsätta vara ett par så ok, annars är du fri som fågeln och det är snart vår.
Efter 9 år?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in