2024-01-04, 01:54
Medlem
Polis2010s avatar
Mellberg lyckades hålla BP kvar med en 7-0 vinst borta mot Utsikten och sedan 0-0 hemma. Vilken merit. Det enda Mellberg gjort bra var att försöka slå ihjäl flugan Ljungberg. Reinfeldt som chef är mycket tveksam pga hans familjehistoria med pappa som rattfyllerist minst fem gånger och sonen som ställt till ett helvete för grannarna med knarkpartyn under småtimmarna. Fredrik pippade även med sekreteraren under sin statsministertid och Säpovakten sköt sig själv i förtvivlan
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Menar du Baxter är han skotte. Är Bojan zigenare? Well, det är väl hans problem.

Bojan är zigenare ja. Varför kallade du honom för adidaskostym och kroppsvård som en arab då om du inte visste var han kom ifrÅn?

Och varför är du ens vaken 01:54? Gå och lägg dig.
Citera
Medlem
Är det så illa ställt i den svenska tränarsvängen att landslaget inte hittar en bättre kandidat? Jag hoppas dock att han lyckas. Men det är ett stort generationsskifte och det ser illa ut både i backlinje och mittfält. Isak är ju jävligt bra och Kulucevski men sen är det tunt.
Citera
2024-01-04, 01:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Är det så illa ställt i den svenska tränarsvängen att landslaget inte hittar en bättre kandidat? Jag hoppas dock att han lyckas. Men det är ett stort generationsskifte och det ser illa ut både i backlinje och mittfält. Isak är ju jävligt bra och Kulucevski men sen är det tunt.

Finns ju andra alternativ som Bojan Djordjic, Henok Goitom och Rikard Norling.
Citera
2024-01-04, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskamanarcucks
Haha, du måste vara gnagare. Norling är väl iofs inget dåligt namn. Men har väl inte gjort det jättebra sista 5 åren. Lite knepig typ dessutom. Det är inte lätt att komma på ett bra namn. Rydström är en mer medialt lämplig karaktär. Men varför lämna Sveriges största klubb.
Citera
2024-01-04, 02:05
Bannlyst
Citat:
Haha, du måste vara gnagare. Norling är väl iofs inget dåligt namn. Men har väl inte gjort det jättebra sista 5 åren. Lite knepig typ dessutom. Det är inte lätt att komma på ett bra namn. Rydström är en mer medialt lämplig karaktär. Men varför lämna Sveriges största klubb.

Grzelak då?
Citera
2024-01-04, 02:18
Medlem
Citat:
Grzelak då?
Jag vet inte. Tveksam. Bojan Djordic är helt utesluten. Överskattad. Minns jag snackade med tolken till de två argentinarna som var där när Bojan kom till aik. Han sa anfallaren (minns ej hans namn) var jätteförvånad över Bojan. Han menade att bojan inte var snabb, kunde inte dribbla, hade mediokert skott, och var en dålig passningsspelare. Han fattade ingenting om varför Bojan blivit värvad.
Citera
2024-01-04, 02:21
Medlem
Cyrons avatar
Citat:

Japp, Goitom vore något. Lyckats bra med Kista Galaxy.
Citera
2024-01-04, 02:30
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Jag vet inte vart du drar det där sistnämnda ifrån om jag ska vara ärlig. Nu är det ju inte vanliga personer utan fotbollsspelare det handlar om. Framförallt i landslaget så bör man ju kunna ställa krav på en grundläggande proffsig inställning och att man inte behöver daltas med.
I teorin ja. Men många fotbollspelare tenderar att bli något uppblåsta och bete sig på ett sätt som vanliga människor nog inte skulle ägna sig åt. I synnerhet vinnarskallarna. Om tränare dras med i den mentaliteten är det knappast något problem. Men när man basar över landslaget måste man hur som helst kunna handskas med dessa personligheter.
Citera
2024-01-04, 02:38
Medlem
Polis2010s avatar
Att någon ens tänker på Norling eller Stahre är ofattbart. Båda har diagnoser enligt mig. Kommer ihåg dem som Väsby fotbollstränare. Inte för att de var värdelösa men knepiga i autismspektrat. Bojan var en trevlig prick för rätt länge sedan. Nu säger han vad han tror grabbarna på orten vill att han säga. Det finns helt enkelt ingen bra svensk tränare just nu. Vi har ett stort generationsskifte som har accelererat. Zlatan??
Citera
2024-01-04, 02:41
Bannlyst
Citat:
Jag vet inte. Tveksam. Bojan Djordic är helt utesluten. Överskattad. Minns jag snackade med tolken till de två argentinarna som var där när Bojan kom till aik. Han sa anfallaren (minns ej hans namn) var jätteförvånad över Bojan. Han menade att bojan inte var snabb, kunde inte dribbla, hade mediokert skott, och var en dålig passningsspelare. Han fattade ingenting om varför Bojan blivit värvad.

Han hade ett roligt namn och spelförståelse.

Varför är ditt namn NOVEMBERSPAWNED?

Men vad tycker du om Stefan Billborn? Nu är han äcklig hammarbyaren men ändå, han känns väldigt fräsch.

Jag tycker Olof Mellberg är extremt dålig tränare och har aldrig sett varför han ens får träna fotbollspelare över 10 år. Känns som Sverige gång på gång tar in urkassa tränare när det dock finns tränare som är intressanta och har intressanta idéer.

Erik hamren minns du han? Han hade ändå Zlatan.

Vad tycker du?
Citera
2024-01-04, 02:49
Medlem
Mannen helt utan självinsikt. Glömmer aldrig hur han brände straffen mot Nederländerna. Vilken jävla sopa!
Tror han är psykopat med. Det är något med hans blick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in