2024-01-03, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Verkar som om N Raderat ut A helt i bildform på TT och IG.
Häromdagen följde de varandra & nu är det avföljning.....
& så även radering av bilder som gäller för N del. 🙃🫣 A har kvar deras gemensamma bilder ännu.
Visst, man har rätt till att lägga ut och visa vad man vill i enlighet med reglementet, men kan ej frångå känslan av att A straffas återigen....
genom att radera ut hans existens helt.

Ja jag känner lite så också, som du säger det är naturligtvis deras rätt att göra så. Men verkar kanske som att något mer har hänt som utlöst det just nu. Kan hon fått någon info om att A inte ger sig tro?
2024-01-03, 19:16
Medlem
Shattereds avatar
Citat:
& så även radering av bilder som gäller för N del. 🙃🫣 A har kvar deras gemensamma bilder ännu.
Visst, man har rätt till att lägga ut och visa vad man vill i enlighet med reglementet, men kan ej frångå känslan av att A straffas återigen....

Tycker det inte är konstigt alls det är raderat, jag är mer chockad hon inte gjorde det tidigare.
Inte många man sett som vill ha kvar sitt gamla ex och liv på sociala medier, brukar försvinna typ samma dag som de gör slut 🤣
Sen undrar man ju mer varför nu och ej tidigare, nån anledning finns det ju.
Och visst känns det som om att dörren till A är mer stängd också, känslan är att hon kommer försöka ha dotter själv sålänge det går och kommer fortsätta hävda A ej bryr sig eller hör av sig..

Intressant vad A kommer göra och kan göra. Hoppas han gör nått iaf!
2024-01-03, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppfulltant
Ja jag känner lite så också, som du säger det är naturligtvis deras rätt att göra så. Men verkar kanske som att något mer har hänt som utlöst det just nu. Kan hon fått någon info om att A inte ger sig tro?

Känner man henne rätt så är det där bara början på helvetet om han bestämt sig för att stämma henne på vårdnaden eller liknande. Hon kommer göra världens kaos. Men har han samtidigt anmält henne för allt hon lagt ut om honom så kanske hon inte vågar nämna något mer utåt sett. Ge sig kommer hon dock aldrig göra.
2024-01-03, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shattered
Tycker det inte är konstigt alls det är raderat, jag är mer chockad hon inte gjorde det tidigare.
Inte många man sett som vill ha kvar sitt gamla ex och liv på sociala medier, brukar försvinna typ samma dag som de gör slut 🤣
Sen undrar man ju mer varför nu och ej tidigare, nån anledning finns det ju.
Och visst känns det som om att dörren till A är mer stängd också, känslan är att hon kommer försöka ha dotter själv sålänge det går och kommer fortsätta hävda A ej bryr sig eller hör av sig..

Intressant vad A kommer göra och kan göra. Hoppas han gör nått iaf!

Nej, det är föga förvånande & det hör väl kanske mer till vanligheterna att man gör så när ett förhållande tar slut.

I början så skildes de åt som icke ovänner, sedan har N startat världens drev mot A i omgångar. Och med tanke på att de nu har barn ihop så hoppas man ju innerligt att det löser sig till A & lilla Chiaras fördel då N inte är frisk på en enda fläck.
2024-01-03, 20:38
Medlem
Ju mer tiden går att han ej för träffa dottern desto svårare blir de för honom
2024-01-03, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Ju mer tiden går att han ej för träffa dottern desto svårare blir de för honom
Lite så är det ,och som vi flesta tror så har hon planerat detta från början till slut . Och lika så detta är bara början på ett helvete som kommer spåra ut totalt. Känns oxå så fort A har hittat styrkan att komma tillbaka och visar att han mår bra ju mer hittar hon något som kan själpa han ännu mer
2024-01-03, 22:34
Medlem
Citat:

Undrar om det är på grund av ryktet att A setts med en annan tjej!
2024-01-03, 23:46
Medlem
En fråga. Är vi 100% säker på att det är Andreas som är pappa till Chiara?
Tycker det känns som något som inte stämmer riktigt. Någon som vet om han begärt faderskapstest?
2024-01-03, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Tycker det känns som något som inte stämmer riktigt. Någon som vet om han begärt faderskapstest?
Den tanken har oxå slagit mig! För som du säger det är något som inte stämmer med helst den här historien och med tanke på att hon oxå var jäkligt snabb på att gå ut med att han smittat henne med klamydia mm
2024-01-04, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Undrar om det är på grund av ryktet att A setts med en annan tjej!
mycket möjligt att det kan vara så. Och då tror N att hon straffar han genom att ta bort allt .

Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Den tanken har dykt upp ett ex antal ggr för historien går ej ihop

[quote=Millan75|86902941]Den tanken har oxå slagit mig! För som du säger det är något som inte stämmer med helst den här historien och med tanke på att hon oxå var jäkligt snabb på att gå ut med att han smittat henne med klamydia mm[/QUOTE Det har jag undrat oxå varför hon var så snabb på att gå ut med det
2024-01-04, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Den tanken har oxå slagit mig! För som du säger det är något som inte stämmer med helst den här historien och med tanke på att hon oxå var jäkligt snabb på att gå ut med att han smittat henne med klamydia mm
Det har jag oxå tänkt många ggr varför var hon så snabb med att gå ut med det om man inte har något att dölja för att skydda sig själv
2024-01-04, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Det har jag oxå tänkt många ggr varför var hon så snabb med att gå ut med det om man inte har något att dölja för att skydda sig själv

Det skulle förklara en hel del. Inte heller första gången hon är otrogen isåfall

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in