2024-01-03, 03:18
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nu var det Nicci som dissade Adrian för hennes familj ville hon skulle satsa på han men hon tyckte han var för seriös och tråkig, Sedan att hon försökte eller hur man ska säga i Love Island visade sig vara dödfött för han visade snabbt inget intresse för dissa du mig innan så dissar jag dig nu!

För hans syrra och Niccis morsa är bästa vänner och deras familjer umgås en del samt att Adrian och Niccis äldre bror varit vänner men det har visst skurit sig så dem fungerar inte mer, Sedan vem och om Adrian hittat något nytt det vete sjutton sista var att jag tror det hänt något med mamman hans som han hintade via IG innan Jul har jag för mig!

Utöver det så får Nicci bete sig och göra vad sjutton hon vill det är inte något jag orkar bry mig om ens...!

Men i Love Island sa Nicci att Adrian inte hade velat gå på dejt med henne och hon var sur för det, kolla själv.
Senare har hon sagt att det var hon som dissade honom och Adrian sa inte emot utan skrattade bara.

En tjej som Nicci kan inte acceptera att bli dumpad eller lämnad och Adrian är mogen och snäll och låter henne tro det.

Resten av det du skrev har jag ingen koll på och tycker att det är bra att Adrian är försiktig på sociala medier eftersom han verkar ogilla drama.
2024-01-03, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadur49
Det är väl styvpappan som tagit Jeanettes flicknamn. Niccis mormor heter ju hernestig.

Okej då ber jag om ursäkt för fel info. Hon kallade sig för Bergkvist förr så jag tog förgivet att hon bytt för att styvpappan hette så.
2024-01-03, 08:02
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Men i Love Island sa Nicci att Adrian inte hade velat gå på dejt med henne och hon var sur för det, kolla själv.
Senare har hon sagt att det var hon som dissade honom och Adrian sa inte emot utan skrattade bara.

En tjej som Nicci kan inte acceptera att bli dumpad eller lämnad och Adrian är mogen och snäll och låter henne tro det.

Resten av det du skrev har jag ingen koll på och tycker att det är bra att Adrian är försiktig på sociala medier eftersom han verkar ogilla drama.
Dem var ute på dejter INNAN Love Island i November har jag för mig det var som jag fått det till mig, Men det var Nicci som inte ville sedan vd hon vill få det till i media och annat är väl en sak men hon klippte banden medans hennes familj gjorde allt för hon skulle välja han!

Jupp han är jäkligt försiktig det är lite som Greta Garbo varianten syns man inte hörs man inte, Men i bland så ploppar det fram ngt men då är det mest vardagligt och inget vem han är med vilket är ok!
2024-01-03, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Varför kan ingen Influencer köpa annan bärsele än dåliga babybjörn. En sele som gör sitt jobb, att bära ett barn ergonomisk, säkert och bekvämt för bebis och bärare. Herregud! Det är inte så svårt att läsa på lite, använda huvudet.

Influencer är verkligen fel titel på dessa brudar, för hela innebörden har försvunnit. Deras jobb är att influera, nått som ofta ofta glöms bort. Nej posta lite tråkiga bilder med dåliga samarbeten som uppmuntrar till konsumtion. Men gör nått vettigt med din plattform istället!!!

Influera till att ställa upp i dokusåpa, influera till att bli gravid med nån du inte känner, influera till att dumpa pappan under graviditet och stänga ute från förlossning. Influera sen till att smutskasta pappan på dina kanaler, gå sen också ut och festa flera gånger före din bebis ens är en månad gammal.
Vilken förebild för våra ungdomar 👏🏼

Ja, tänk alla unga tjejer som dras med i hennes sjuka ohederliga retorik.....& Det värsta är att N tjänar pengar på all denna Idioti.
2024-01-03, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Stackars liten som sitter/hänger helt fel i bärselen..

Exakt vad jag tänkte! Lilla huvudet hänger åt sidan! Så står N och filmar och putar med läpparna! 🫣
2024-01-03, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, tänk alla unga tjejer som dras med i hennes sjuka ohederliga retorik.....& Det värsta är att N tjänar pengar på all denna Idioti.
Ja det är inte klokt att dom ser upp så mkt till henne och dras med i hennes skit. Och sen som du säger tjäna pengar på skiten
2024-01-03, 15:43
Medlem
Har N några kompisar? Bortsett från Frida från LI. Tänker barndomsvänner eller så som hon umgås med?
2024-01-03, 16:43
Medlem
Vet att några av er inte följer alla på IG så här är lite info.
I dag är A tillsammans med Jonas på gym i Gbg, båda ser glada och goa ut finns händelser på bådas IG och med reklam för myprotein. Länge sedan A gjorde det.
Dessutom verkar det nu som om A o N inte längre följer varandra, även Jonas har avföljt N och vad jag kan se även Adrian. Frida däremot verkar både följa och vara följd av av dom andra, hon hart väl inte valt sida helt ännu då
2024-01-03, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppfulltant
Vet att några av er inte följer alla på IG så här är lite info.
I dag är A tillsammans med Jonas på gym i Gbg, båda ser glada och goa ut finns händelser på bådas IG och med reklam för myprotein. Länge sedan A gjorde det.
Dessutom verkar det nu som om A o N inte längre följer varandra, även Jonas har avföljt N och vad jag kan se även Adrian. Frida däremot verkar både följa och vara följd av av dom andra, hon hart väl inte valt sida helt ännu då

Tack 🙏🏼
2024-01-03, 18:17
Medlem
N har även tagit bort alla bilder på A i sitt flöde…
2024-01-03, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruhuggorm
N har även tagit bort alla bilder på A i sitt flöde…

Ja verkligen, det hade jag missat, allt är borta
2024-01-03, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppfulltant
Ja verkligen, det hade jag missat, allt är borta
Verkar som om N Raderat ut A helt i bildform på TT och IG.
Häromdagen följde de varandra & nu är det avföljning.....
& så även radering av bilder som gäller för N del. 🙃🫣 A har kvar deras gemensamma bilder ännu.
Visst, man har rätt till att lägga ut och visa vad man vill i enlighet med reglementet, men kan ej frångå känslan av att A straffas återigen....
genom att radera ut hans existens helt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in