Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
Vi behöver inte förklara det for rookies i tråden. Jag började skriva i den här tråden då han blev tillsammans med L och betedde sig som ett rövhål.
Det är uppenbart varför somliga skriver.
Du har rätt, det bara så frustrerande att så många inte ser elefanten i rummet...
Det spelar ingen roll, det viktigaste just nu är att låta rättvisan ha sin gång.
Det kommer visa sig genom digitala tömningar, bankkonton, allt man kan tänka sig.
En intressant iakttagelse, är vilka "nya vänner" som tillkom med Linnea, vad deras intention egentligen var.
Jag önskar att dom som har information vänder sig till polisen, advokaten, åklagaren med uppgifter, inte delar det på sociala medier, utan låt dom som kan, göra jobbet.
Manipulerad bevisning kommer straffa sig, det bästa för Christofer, är att kontakta och meddela den som utreder vad som skett.
Det kan finnas saker dom inte tänker på, som kan vara av vikt. Även om det till synes är till nackdel för Christofer, så kan det vara det som räddar honom tillslut.
Låt den smutsiga sanningen komma fram i ljuset, så kan vi se sen vem som hade rätt.
Det finns nog väldigt mycket som Christofer ångrar och önskar ogjort.
Nu är det som det är, skett har skett, jag tror att det kommer bli ett lyckligt slut för Chloe och hennes föräldrar. Tillsammans eller var för sig, det viktigaste är ändå lilltjejen och att föräldrarna jobbar för hennes bästa.
En svartsjuk partner är inte bra, någonsin.