2024-01-03, 21:38
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
..Eller en sån enkel sak att han slutat jobba och sitter hemma istället, har bytt stad och lämnat familj/vänner, fått sina skulder outade och blivit synad här vilket inte varit nådigt och även gjort att han verkar ha blivit smått besatt av flashback (och att läsa sin egen tråd är nog inte det smartaste man kan göra om man inte vill tappa förståndet), tydligen fått högar med soc-anmälningar och har haft Chloe väldigt mycket då Julia gått igenom sitt, han har festat mer med småttingar (i jämförelse med hans egen ålder) och ja, listan kan göras lång...så att han blivit en helt annan människa beror nog inte enbart på Linnea isf.

Kan hålla med om det, man ska nog inte lägga allt på henne
Samtidigt har han ju själv kastat in bensin i elden när han suttit på sin kanal och snackat om tråden. Han skulle bara ha ignorerat det och kört på. Men det kanske inte är så lätt om man har polare som förmodligen läser tråden och påtalar det för chrippa.
Citera
2024-01-03, 21:39
Medlem
Men snälla nån. Så ni menar att linnea inte skulle kunna läcka oroväckande sms från chrippa? Gör hon det blir det pajkastning och sandlådenivå. Hon sitter säkert i en skön säng i england nu och lutar sig tillbaka och är nöjd över sneddtegen klanen gjort och fortsatt gör
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Bara att kolla TikTok, hon använder förkortningar som "ja" för jag, "sk" för ska, "e" för är, specialtecknet "&" för och samt använder siffra istället för att skriva ut numret.

De har varit ihop i fem minuter...

Det som spelar roll här är såklart hennes trovärdighet i påståendet (och vidare upprättad polisanmälan) gällande grov misshandel. Vad oss anbelangar kan det ju röra sig om en fasthållning från Chrippas sida i syfte att skydda sig själv/henne själv från allvarlig fysisk skada/självskada, vilket resulterat i blåmärken på armarna exempelvis. Likaväl som det kan handla om ett sadistiskt psykopatutbrott med ett eller flera knytnävslag i ansiktet med utslagna tänder och bruten käke som följd.

Det återstår att se om hon kör en Gone Girl eller om faktiskt är en kvinnoboxare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Som jag och många andra påpekat senaste dygnet, borderline. En vidrig personlighetsstörning som alla tror sig vara immuna mot innan de själva blir tillsammans med någon som har den.

Allt är guld och gröna skogar under förälskelsefasen men sen vänder de.

Nu är ni inne på något som inte har ett skit med att göra med Chrippas rättegång.

Vilka bevis har ni på detta mer än alla "bevis" ni hittills lyckats prestera och lägga fram? Borderline? Bättre kan ni, det hade kommit fram långt tidigare än nu, blir bara pinsamt tyckande. Nä, mig och nog många fler har ni bara fått att skaka på huvudet och tycka att det det ser rätt tunt ut, att få henne att se klandervärd och psyko ut.

Skulle skämmas om jag själv la upp såna "bevis".
Citera
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Men det är sådär Jocke gjort hela tiden, Anis blev känd genom att roasta Jockes DJ-kunskaper, numera är dom vänner. Anjo hade någon konflikt med Jocke om deras hus, Ninetone etc, för någon vecka sedan var dom i fjällen tillsammans. På något sätt lyckas alltid Jocke omvända nästan alla sina hatare till att springa hans ärenden, 400Ben verkar ha gått in i den kategorin han också. Sorgligt.

Grooming kan gå till så som när Jockiboi röt i åt Anjo i en livechatt.. Anjo tog åt sig jättedjupt på insidan då hans idol just röt till.. då hade Anjo visat sig duktig med exposevideos om jocke vilket orsakade rytandet som skrämde Anjo och samtidigt insåg han att nästa gång han får kontakt med sin idol så kan Anjo ändra sig och börja exposa jockes fiender istället för att exposa jocke.
Anjo blev accepterad nästa gång dom sågs.. när jocke hade full kontroll över hundanjo som inte vill att hans idol måste ryta, eller ha ovänner.

400ben haha.

Grooming ska bestraffa, belöna och tillslut förstår offret att dom är beroende av groomaren som då är deras mästare som kan utnyttja offret för egen vinning.

400ben efterlystes och hängdes ut av Chrille berättade Chrille, sen vandaliserade nån 400bens bil.. sen var 400ben en av dom som nu förstår hur bra jockiboi och Chrille är som har kontakt med han som idoliserar dom och aldrig vill att Chrille behöver ryta till igen.
Citera
2024-01-03, 21:40
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Är man utsatt så skäms man över att berätta. Är man närstående och har sina aningar så står man inför valet att stöta sig och kolla läget eller inte. Oftast när man kollar läget får man kalla handen. De som inte vågar fråga om allt är okej vet inte hur mycket de ska våga fråga om. Helt sjukt att du sitter och leker nått jävla proffs på hur en psykisk nedbruten människa reagerar, stila till dig förihelvete.

Finns en anledning till att Chrippa sedan han blev tillsammans med henne blivit en helt annan människa. Men den tankeverksamheten sitter väl i förhuden hos dig.

Du tycks inte fatta, så jag tar det långsamt. Om hon skrivit elaka saker är helt ovidkommande, om det nu är så att misstankarna om ev misshandel stämmer! Nu har Jocke och co släppt lös hyenorna och drevet är i fullgång.

Skulle det visa att misstankarna stämmer så är det, bland de äckligaste jag skådat, men det är jag det. Att du stöttar sånt är inte intressant för mig.
Citera
2024-01-03, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Har tyckt Chrippa vart skön ( speciellt när han körde med sin bror ) dock så går hans käft för mycke vilket kan bli jävligt jobbigt. Har en polare som är precis som han, käften klappar konstant

Sen att han har skulder och skit bryr jag mig inte så mycke om. Men hans egna kanal tycker jag är riktigt tråkigt, som sagt när han körde med jacke med deras munhugg va underhållande då vi ( mina polare ) kör likadant.

Ja jag är inget vidare fan av honom heller. Men vi var några här som varnade för Linnea redan innan. Hon har ett mörker i sin blick som är svår att förklara, jag har sett den blicken förr och det skrämmer mig. Av bevisen jag fått så tar jag Chrippas parti i DETTA fallet. Man måste kunna sära på denna händelse och vad han ställt till med förut. Rättvis objektiv bedömning är en egenskap många inte besitter här!
Citera
2024-01-03, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Vadå helt annan människa? Han har ju vart exakt likadan som alla tidigare år..

Nej förändringarna har varit betyndande, vad snackar du om? Gapig har han alltid varit!
Citera
2024-01-03, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Du tycks inte fatta, så jag tar det långsamt. Om hon skrivit elaka saker är helt ovidkommande, om det nu är så att misstankarna om ev misshandel stämmer! Nu har Jocke och co släppt lös hyenorna och drevet är i fullgång.

Skulle det visa att misstankarna stämmer så är det, bland de äckligaste jag skådat, men det är jag det. Att du stöttar sånt är inte intressant för mig.

Snarare du som har bomull mellan öronen.

Bra att du tycker att kvinnor som sparkar, slår psykiskt trycker ned sin man är ovidkommande. De är fridlysta och du är hulken som skulle kunna behålla mod och lugn när den du är nedkärad i för 100gången är okontaktbar psykotisk och utåtagrerar på dig. Du hade bara " step a side baby I call da cops"

Fan du är nog den enda som kan se på det nyktert i dessa situationer. Helvete impad blir jag.
Citera
2024-01-03, 21:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Vadå helt annan människa? Han har ju vart exakt likadan som alla tidigare år..
Va!? Nej, han har betett sig som en trånande hundvalp, som gjort allt för att göra henne nöjd. Alla töntiga tiktoks och fjanterier, festande med kidz
Chrippa har förändrats, det har varit en markant skillnad från när han bytte ner sig till Linnea och allt gick i 200...
Att flashbacktråden exploderade iom det, då det lös av red flags kring den kalla Linnea och Chrippas trånande.
Att han sen blex exposad och fälld för diverse brott, som inte lirar med vad en PT-coach bör syssla med, samt hans agg mot "alla haters" som inte lyckönskade honom, utan snarare gav uppriktiga råd och tips kring Chloes omkullkastade vardag.
Citera
2024-01-03, 21:55
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Snarare du som har bomull mellan öronen.

Bra att du tycker att kvinnor som sparkar, slår psykiskt trycker ned sin man är ovidkommande. De är fridlysta och du är hulken som skulle kunna behålla mod och lugn när den du är nedkärad i för 100gången är okontaktbar psykotisk och utåtagrerar på dig. Du hade bara " step a side baby I call da cops"

Fan du är nog den enda som kan se på det nyktert i dessa situationer. Helvete impad blir jag.

Vi har fattat nu att du haft det jättesvårt och låtit en kvinna dominera dig. Man up och släpp det, tråden handlar Chrippa.
Citera
2024-01-03, 21:57
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Men snälla nån. Så ni menar att linnea inte skulle kunna läcka oroväckande sms från chrippa? Gör hon det blir det pajkastning och sandlådenivå. Hon sitter säkert i en skön säng i england nu och lutar sig tillbaka och är nöjd över sneddtegen klanen gjort och fortsatt gör

Den attityden signalerar gaslightande förövare snarare än misshandelsoffer. Otroligt jävla dumt om så är fallet, vi har sett den filmen förut och vet hur den slutar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in