2024-01-03, 21:21
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Tänkte också på det. Lika som hjärndöda kommentarer " Chrippa väger 40 kg mer, vad har han att vara rädd för höhö"

" om man blir slagen och psykisk misshandlad är det bara gå därifrån yada yada"

Dessa personer vet noll om psykologi, de får ALLT att låta så jävla lätt.

Jag kommer skratta idioterna i ansiktet och aldrig blidka en seriös approach mot dessa dårar när sanningen publiceras. Ni vet vilka ni är!

Ni säger ju själv anledningen till eran kovändning är era bevis. VI HAR INTE BEVISEN SÅ VI STÅR PÅ SAMMA RUTA SOM NI GJORDE UTAN BEVIS. Så när får vi bevisen så vi kan gå med i erat nirvana?

EDIT: "vänta tills ni får se bevisen och se hur dumma ni är" ja, lika dumma som er?
Senast redigerad av kanblikul 2024-01-03 kl. 21:25.
Citera
2024-01-03, 21:24
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Sluta teasea, hur fan bär du dig åt? Lämnar tråden med blue balls och åt sitt öde istället för att hålla igen tills du ”kan” posta fakta eller rent av bara gör det ändå!

Tröttsamt när det kommer ifrån dig som ändå bidragit mycket till tråden. Man skulle kunna tro du har lämnat över spakarna till någon annan………

Så kan det mycket väl vara. Jocke har krävt att få ta över hans konto här.
Citera
2024-01-03, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Men det är sådär Jocke gjort hela tiden, Anis blev känd genom att roasta Jockes DJ-kunskaper, numera är dom vänner. Anjo hade någon konflikt med Jocke om deras hus, Ninetone etc, för någon vecka sedan var dom i fjällen tillsammans. På något sätt lyckas alltid Jocke omvända nästan alla sina hatare till att springa hans ärenden, 400Ben verkar ha gått in i den kategorin han också. Sorgligt.
Det här va en intressant sammanfattning.
Det där stämmer ju.

Anis verkar dock har gått vidare, men är smart nog att hålla relationen på en ’god nivå’.
Citera
2024-01-03, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Så du menar allvarligt att Chrippa blev nerbruten och psykiskt misshandlad under hans och Linneas förhållande? Skämtar du? Annars blir jag bara fundersam hur du tänker, intressant.

Som jag och många andra påpekat senaste dygnet, borderline. En vidrig personlighetsstörning som alla tror sig vara immuna mot innan de själva blir tillsammans med någon som har den.

Allt är guld och gröna skogar under förälskelsefasen men sen vänder de.
Citera
2024-01-03, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Tagit mer steroider? ville Chrippa se stor och muskellös inför lilltjejen kanske? vi vet ju att små tjejer gillar killar med magrutor och stora biceps

Troligtvis är det så och jag stör mig mycket på det Chrippa gör. Men i detta fallet håller jag hans rygg. Borderline brudar är det vidrigaste som finns, och det finns en jävla massa av de där ute. Speciellt de som anses attraktiva och blivit behandlade som små prinsessor, är riktigt jävla sluga och utnyttjar regeln om att en man aldrig ska lägga en hand på de.
Citera
2024-01-03, 21:32
Medlem
Citat:
Så du menar allvarligt att Chrippa blev nerbruten och psykiskt misshandlad under hans och Linneas förhållande? Skämtar du? Annars blir jag bara fundersam hur du tänker, intressant.
Det är det ju egentligen ingen som vet, men det är väl ändå inte ett omöjligt scenario?
Citera
2024-01-03, 21:33
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Denna Linnea verkar vara en riktig keeper. Linnea i grått.

https://i.postimg.cc/0Q6xMrrK/3-C47-BCCB-C968-449-D-9-AE2-9669164-C7547.png

Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det var ju skrivet på ett väldigt tydligt sätt så om någon sitter på riktiga sms från Linnea kan man ju börja med att jämföra stilarna. Sen om det ska föreställa en konversation mellan Linnea och Chrippa så tror jag inte nån ens tror på det själv att Chrippa skulle skrivit som den i blått?? Snarare att det här gör att hela handlingen med misshandeln nästan planerats och att detta skulle användas just som "titta vilken psykbrud hon är och hur fiiiin och gullig Chrippa är" 🤦‍♂️

Bara att kolla TikTok, hon använder förkortningar som "ja" för jag, "sk" för ska, "e" för är, specialtecknet "&" för och samt använder siffra istället för att skriva ut numret.

Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Linnea har varit under psykisk och fysisk misshandel en väldigt väldigt lång tid. Polisen skulle ingripa för längesen mot monstret. Ni ser ju vilken psykisk misshandel BRÖDERNA utsätter henne för nu

Varför är du så tyst jockiboi? Varför skickar du andra att göra ditt smutsgöra? För att du vet att det är fel?

De har varit ihop i fem minuter...

Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Egentligen så visar de där meddelandena ingenting.
Chrippa sitter häktad för misshandel.
Hon kan ha skrivit 50 sms där det står "du är dum" och det kommer fortfarande inte rättfärdiga hans handlingar

Det som spelar roll här är såklart hennes trovärdighet i påståendet (och vidare upprättad polisanmälan) gällande grov misshandel. Vad oss anbelangar kan det ju röra sig om en fasthållning från Chrippas sida i syfte att skydda sig själv/henne själv från allvarlig fysisk skada/självskada, vilket resulterat i blåmärken på armarna exempelvis. Likaväl som det kan handla om ett sadistiskt psykopatutbrott med ett eller flera knytnävslag i ansiktet med utslagna tänder och bruten käke som följd.
Citera
2024-01-03, 21:34
Medlem
Citat:

Exakt så! Och han var nog riktigt kär i henne, och då tänker man inte helt klart. Hon får bryt, de blir lugnt, hon får bryt, det blir lugnt. Så går de runt runt och varje gång så lever den nedkärade på hoppet om att det alltid ska vara perfekt.
Citera
2024-01-03, 21:35
Medlem
Citat:
Är man utsatt så skäms man över att berätta. Är man närstående och har sina aningar så står man inför valet att stöta sig och kolla läget eller inte. Oftast när man kollar läget får man kalla handen. De som inte vågar fråga om allt är okej vet inte hur mycket de ska våga fråga om. Helt sjukt att du sitter och leker nått jävla proffs på hur en psykisk nedbruten människa reagerar, stila till dig förihelvete.

Finns en anledning till att Chrippa sedan han blev tillsammans med henne blivit en helt annan människa. Men den tankeverksamheten sitter väl i förhuden hos dig.

Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Tagit mer steroider? ville Chrippa se stor och muskellös inför lilltjejen kanske? vi vet ju att små tjejer gillar killar med magrutor och stora biceps

..Eller en sån enkel sak att han slutat jobba och sitter hemma istället, har bytt stad och lämnat familj/vänner, fått sina skulder outade och blivit synad här vilket inte varit nådigt och även gjort att han verkar ha blivit smått besatt av flashback (och att läsa sin egen tråd är nog inte det smartaste man kan göra om man inte vill tappa förståndet), tydligen fått högar med soc-anmälningar och har haft Chloe väldigt mycket då Julia gått igenom sitt, han har festat mer med småttingar (i jämförelse med hans egen ålder) och ja, listan kan göras lång...så att han blivit en helt annan människa beror nog inte enbart på Linnea isf.
Citera
2024-01-03, 21:35
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Troligtvis är det så och jag stör mig mycket på det Chrippa gör. Men i detta fallet håller jag hans rygg. Borderline brudar är det vidrigaste som finns, och det finns en jävla massa av de där ute. Speciellt de som anses attraktiva och blivit behandlade som små prinsessor, är riktigt jävla sluga och utnyttjar regeln om att en man aldrig ska lägga en hand på de.
Har tyckt Chrippa vart skön ( speciellt när han körde med sin bror ) dock så går hans käft för mycke vilket kan bli jävligt jobbigt. Har en polare som är precis som han, käften klappar konstant

Sen att han har skulder och skit bryr jag mig inte så mycke om. Men hans egna kanal tycker jag är riktigt tråkigt, som sagt när han körde med jacke med deras munhugg va underhållande då vi ( mina polare ) kör likadant.
Citera
2024-01-03, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Som jag och många andra påpekat senaste dygnet, borderline. En vidrig personlighetsstörning som alla tror sig vara immuna mot innan de själva blir tillsammans med någon som har den.

Allt är guld och gröna skogar under förälskelsefasen men sen vänder de.

Ingen idé att försöka förklara, de har inte varit med om det och vet inte hur sjukt psykotiskt det kan bli.
Citera
2024-01-03, 21:38
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Är man utsatt så skäms man över att berätta. Är man närstående och har sina aningar så står man inför valet att stöta sig och kolla läget eller inte. Oftast när man kollar läget får man kalla handen. De som inte vågar fråga om allt är okej vet inte hur mycket de ska våga fråga om. Helt sjukt att du sitter och leker nått jävla proffs på hur en psykisk nedbruten människa reagerar, stila till dig förihelvete.

Finns en anledning till att Chrippa sedan han blev tillsammans med henne blivit en helt annan människa. Men den tankeverksamheten sitter väl i förhuden hos dig.

Vadå helt annan människa? Han har ju vart exakt likadan som alla tidigare år..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in