2024-01-03, 21:05
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Förtal?

Brukar bevis för domstol läggas upp här först?

Svårt att tänka mig att det är mycket till bevis om hon inte direkt säger " jag ska anklaga dig för misshandel".

Med det sagt så kommer jag lämna denna tråden tillsvidare tills den 15 januari.

Och såklart inte följa "trenden" på youtube.
Citera
2024-01-03, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Ja du citerade mig
Annars skulle jag inte skrivit vad fan du snackade om

Ska du citera flera så måste du skriva under varje citering du kan inte bunta ihop alla citeringar och bara skriva ett svar.

Ja jag vet, får ursäkta men inte urskulda att jag är en aning trött. Vet och ska inte hända dig igen!
Citera
2024-01-03, 21:06
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Jo det kan det vara!

Sluta teasea, hur fan bär du dig åt? Lämnar tråden med blue balls och åt sitt öde istället för att hålla igen tills du ”kan” posta fakta eller rent av bara gör det ändå!

Tröttsamt när det kommer ifrån dig som ändå bidragit mycket till tråden. Man skulle kunna tro du har lämnat över spakarna till någon annan………
Citera
2024-01-03, 21:08
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Familjen Bergs nyttiga idiot, är vad du reducerat dig själv till. Sitter här och tror att du är Jockes bästis numera och springer benen av dig för att driva hans agenda. Det skulle inte förvåna mig om du gör bort dig ännu hårdare nu, än förra gången när du körde Allan-Ballan och var tvungen att be om ursäkt.
Har läst lite i tråden, och han va bra het på chrippa satt ju här varje dag och skrev skit. Nu verkar han skydda chrippa och vill sätta dit Linnea iställe. Nog så som du säger att jocke har vart och petat han lite i röven
Citera
2024-01-03, 21:09
Avslutad
Citat:
Förtal?

Brukar bevis för domstol läggas upp här först?

Om du inte kan lägga upp bevisen så är det bättre du inte nämner något om detta alls. Tyvärr känns det som du springer Jockes ärenden när du lägger ut sådant.
Citera
2024-01-03, 21:11
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Har läst lite i tråden, och han va bra het på chrippa satt ju här varje dag och skrev skit. Nu verkar han skydda chrippa och vill sätta dit Linnea iställe. Nog så som du säger att jocke har vart och petat han lite i röven

Tragisk kappvändare bara. Riktig simp.
Citera
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ja du citerade mig
Annars skulle jag inte skrivit vad fan du snackade om

Ska du citera flera så måste du skriva under varje citering du kan inte bunta ihop alla citeringar och bara skriva ett svar.
Lugna dig lite din röv!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Gud vad många i tråden som fjäskar arslet av sig i hopp om att Linnea ska se vad ni skriver och höra av sig till er och vilja ligga. Riktiga betahannar är vad ni är.

Vi har att göra med en psykiskt instabil borderlinebrud att göra. Helt sjukt att ni är så sexuellt frustrerade.

Tänkte också på det. Lika som hjärndöda kommentarer " Chrippa väger 40 kg mer, vad har han att vara rädd för höhö"

" om man blir slagen och psykisk misshandlad är det bara gå därifrån yada yada"

Dessa personer vet noll om psykologi, de får ALLT att låta så jävla lätt.

Jag kommer skratta idioterna i ansiktet och aldrig blidka en seriös approach mot dessa dårar när sanningen publiceras. Ni vet vilka ni är!
Citera
2024-01-03, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ja det är ju jävligt lustigt att inte ett ord om det här viskats innan den 29e?

För ca 2-3 veckor sedan så var hon medbjuden till sälen.

Jag vet hur det här gänget opererar när det kommer till drev. Och det är vidrigt, vidrigt!

Är man utsatt så skäms man över att berätta. Är man närstående och har sina aningar så står man inför valet att stöta sig och kolla läget eller inte. Oftast när man kollar läget får man kalla handen. De som inte vågar fråga om allt är okej vet inte hur mycket de ska våga fråga om. Helt sjukt att du sitter och leker nått jävla proffs på hur en psykisk nedbruten människa reagerar, stila till dig förihelvete.

Finns en anledning till att Chrippa sedan han blev tillsammans med henne blivit en helt annan människa. Men den tankeverksamheten sitter väl i förhuden hos dig.
Citera
2024-01-03, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Tragisk kappvändare bara. Riktig simp.

Men det är sådär Jocke gjort hela tiden, Anis blev känd genom att roasta Jockes DJ-kunskaper, numera är dom vänner. Anjo hade någon konflikt med Jocke om deras hus, Ninetone etc, för någon vecka sedan var dom i fjällen tillsammans. På något sätt lyckas alltid Jocke omvända nästan alla sina hatare till att springa hans ärenden, 400Ben verkar ha gått in i den kategorin han också. Sorgligt.
Citera
2024-01-03, 21:19
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Är man utsatt så skäms man över att berätta. Är man närstående och har sina aningar så står man inför valet att stöta sig och kolla läget eller inte. Oftast när man kollar läget får man kalla handen. De som inte vågar fråga om allt är okej vet inte hur mycket de ska våga fråga om. Helt sjukt att du sitter och leker nått jävla proffs på hur en psykisk nedbruten människa reagerar, stila till dig förihelvete.

Finns en anledning till att Chrippa sedan han blev tillsammans med henne blivit en helt annan människa. Men den tankeverksamheten sitter väl i förhuden hos dig.
Tagit mer steroider? ville Chrippa se stor och muskellös inför lilltjejen kanske? vi vet ju att små tjejer gillar killar med magrutor och stora biceps
Citera
2024-01-03, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane

Så du menar allvarligt att Chrippa blev nerbruten och psykiskt misshandlad under hans och Linneas förhållande? Skämtar du? Annars blir jag bara fundersam hur du tänker, intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in