2024-01-03, 20:47
Medlem
Gud vad många i tråden som fjäskar arslet av sig i hopp om att Linnea ska se vad ni skriver och höra av sig till er och vilja ligga. Riktiga betahannar är vad ni är.

Vi har att göra med en psykiskt instabil borderlinebrud att göra. Helt sjukt att ni är så sexuellt frustrerade.
Citera
2024-01-03, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Du kan ju inte sitta och säga A men inte B

Fram med skiten, vad hindrar dig?

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Förtal?

Brukar bevis för domstol läggas upp här först?

Snälla du, vad sysslar du med? Först totalt emot Chrippa och nedskrivningar om honom och sen tvärvänder du och säger att Linnea är allt du tillskrivit Chrippa förut. Ser du inte själv hur skevt det och du framstår nu? Tycker du får framföra lite "bevis" nu i allt du framför eller tänka ett litet steg längre än du gör just nu. Ser bara suspekt ut i mitt perspektiv.
Citera
2024-01-03, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Ofta han skriver jag älskar dig hejdå! När hon skrivit som hon gjort

Det är bland annat det jag menar inte går ihop med hur han själv visat att han är/uppträtt när det varit lite pressat - och så som känslan borde varit att få det där skickat till sig vore ju inte bara lite pressad utan skulle nog stressa upp väldigt rejält. Och därför har jag svårt att tro att det är en helt äkta bild och om det nu skulle vara det skulle jag vilja ha en större övergripande bild av den konversation.
Citera
2024-01-03, 20:53
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
vet nt o bryr mig nt. spekulerar nt i hur händelseförloppet gått te.

Tror inte det är något spektakulärt som kommer komma fram som jockes marionett 400ben försöker få det som.
Utan kvinnomisshandlare är oftast osäkra, kontrollerande män med mindervärdeskomplex och missbruksproblem.
Citera
2024-01-03, 20:54
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Linnea är en borderlinerbrud. Ni ska se hennes sms till crippa. Senaste hos hos Gustav. Han har tagit bort det nu.

Inte koll på alla, Gustav är det han "jättebebisen" som sumpade bort sin supersnygga brud förut?
Citera
2024-01-03, 20:56
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Syftar på 20 tal bilder.

Ja det är ju jävligt lustigt att inte ett ord om det här viskats innan den 29e?

För ca 2-3 veckor sedan så var hon medbjuden till sälen.

Jag vet hur det här gänget opererar när det kommer till drev. Och det är vidrigt, vidrigt!
Citera
2024-01-03, 20:59
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Har du problem med svenska kan jag inte hjälpa dig.

Men du får ta att du själv sagt att dina bevis du har fått så tvivlar du inte längre, du fick de bevisen inatt. Samtidigt är alla rövslickare till Linnea som inte har samma bevis som du vägrar dela med dig av. Det säger emot sig själv, eller?
Citera
2024-01-03, 21:00
Medlem
Citat:
Vad fan snackar du om?

? Har jag citerat dig? Vet inte var du fick ifrån ditt inlägg i detta att angå dig? Jag citerade en helt annan användare, så du kan vända dig om och fortsätta läsa tråden, om du vill.
Citera
2024-01-03, 21:03
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
? Har jag citerat dig? Vet inte var du fick ifrån ditt inlägg i detta att angå dig? Jag citerade en helt annan användare, så du kan vända dig om och fortsätta läsa tråden, om du vill.
Ja du citerade mig
Annars skulle jag inte skrivit vad fan du snackade om

Ska du citera flera så måste du skriva under varje citering du kan inte bunta ihop alla citeringar och bara skriva ett svar.
Citera
2024-01-03, 21:04
Medlem
Citat:
Vad fan snackar du om?

Ahh såg nu att du hängde med i min citering, ber verkligen om ursäkt för det, var den andra citeringen jag kommenterade. Ben med 3000 ben.
Citera
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ni som skyddar Linnea spring

Kommit fram ännu mer som kommer fram sen.

Familjen Bergs nyttiga idiot, är vad du reducerat dig själv till. Sitter här och tror att du är Jockes bästis numera och springer benen av dig för att driva hans agenda. Det skulle inte förvåna mig om du gör bort dig ännu hårdare nu, än förra gången när du körde Allan-Ballan och var tvungen att be om ursäkt.
Citera
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Ahh såg nu att du hängde med i min citering, ber verkligen om ursäkt för det, var den andra citeringen jag kommenterade. Ben med 3000 ben.
Bra där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in