2024-01-03, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Du kan ju inte sitta och säga A men inte B

Fram med skiten, vad hindrar dig?

Han snackar bara skit , han är livrädd för bajsrunkaren & co sen dom lyckades få fram hans identitet
Citera
2024-01-03, 20:37
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
detta kan säkert vara en till gång då jockiboi hade riktat in sig på en tajt läckerbit till mansröv som Joz men blev kukblockad och tappade det totalt och började jaga snickaren med ambulans.

Så fick han syn på Linneas stjärt och tänkte nu jääävlar ser jag målet för snorren igen.. men så blir han kukblockerad igen och blir bara mer och mer frustrerad av alla stängda stjärtar.

Chrippa har säkert fått lov att låna ut fisringen till slut innan det tar hus i helvete igen.

Kanske slog han henne för att hon hajade att Jockboi hade en kåtaggression riktad mot hon.

Chrille veva direkt -kärring du knullar med min bror om han känner för det eller vill du förstöra hela mitt liv kärring!!

Snuten ringdes och Chrille skrev att hon är klandervärd ge detta till cluee news som får sprida att det är hon som är ett fel.

Här har vi nog svaret vad som hände och som föranledde misshandeln.
Citera
2024-01-03, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Jag menar bara att just nu verkar det som att alldeles för många sväljer minsta lilla sk "bevis" som kommer från Jocke &co utan att ens vara lite kritisk med tanke på hur motsägelsefullt vissa saker varit, hur desperata de verkligen verkar samt att det uppenbarligen cirkulerar osanningar från den gruppen.

Det mest komiska är egentligen att jag inte är på Linneas sida heller även om jag är fullt medveten om att jag definitivt upplevs så men tack vare att det som sprids för att hon skulle vara en total galning helt tappar trovärdighet så som det läggs fram och när man faktiskt set det objektivt. Men jag har varit i den här tråden tillräckligt länge för att ha en bild av Chrippa och även om jag hade trott att Linnea vore ett psyko så hade jag inte köpt att Chrippa skulle vara oskyldig. Sen är jag som jag skrivit förvånad att det blev just det här som bet honom i ändan och inte typ skatte/drogrelaterat brott eller att kronofogden faktiskt skulle gjort något.

ok då förstår ja. ja ja instämmer. de har delat upp sig i två läger där såklart team chrille har ett övertag pg.a. sin publik. men de verkar ju som att bilen beslagstog innan gripande från linneas sms t clue så visst e nån myndighet redan indragen.

vill se mer objektivitet i tråden.
Citera
2024-01-03, 20:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Du menar den här fejkade konversationen?

https://i.postimg.cc/0Q6xMrrK/3-C47-BCCB-C968-449-D-9-AE2-9669164-C7547.png

Syftar på 20 tal bilder.
Citera
2024-01-03, 20:40
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Han snackar bara skit , han är livrädd för bajsrunkaren & co sen dom lyckades få fram hans identitet
Brukar oftast va så i kändisskvaller nån påstår att den har info som den ej kan lägga ut. Har man info som man inte kan lägga ut så ska man hålla käft och inte yttra sig alls.
Citera
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Men när det kommer är det bra kan jag lova 🙂

Såvida L inte äter barn har jag svårt att se något överträffa kvinnobox - om det har hänt och då allt över en örfil.
Citera
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Jag menar bara att just nu verkar det som att alldeles för många sväljer minsta lilla sk "bevis" som kommer från Jocke &co utan att ens vara lite kritisk med tanke på hur motsägelsefullt vissa saker varit, hur desperata de verkligen verkar samt att det uppenbarligen cirkulerar osanningar från den gruppen.

Det mest komiska är egentligen att jag inte är på Linneas sida heller även om jag är fullt medveten om att jag definitivt upplevs så men tack vare att det som sprids för att hon skulle vara en total galning helt tappar trovärdighet så som det läggs fram och när man faktiskt set det objektivt. Men jag har varit i den här tråden tillräckligt länge för att ha en bild av Chrippa och även om jag hade trott att Linnea vore ett psyko så hade jag inte köpt att Chrippa skulle vara oskyldig. Sen är jag som jag skrivit förvånad att det blev just det här som bet honom i ändan och inte typ skatte/drogrelaterat brott eller att kronofogden faktiskt skulle gjort något.

Vissa diskuterar brottet och vissa diskuterar förhållandet. Det blir lätt rörigt. Kan man inte vänta med att diskutera förhållandet till efter rättegången? Om Chrippa är oskyldig till brotten, halshugg Linnea då?

Även om Chrippa är skyldig så tycker inte alla att Linnea var en ängel i förhållandet och tvärt om.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Du kan ju inte sitta och säga A men inte B

Fram med skiten, vad hindrar dig?

Förtal?

Brukar bevis för domstol läggas upp här först?
Citera
2024-01-03, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Linnea skickade ju bild hur hon och Chrippa skrev till varandra till cluee

Hon skriver och och inte &
Hon använder inte förkortningar som tex tsm eller nt

Den bilden på det har jag inte, finns den sparad någonstans? Tänker att just sättet att skriva är ju något som ofta går per automatik och ändå sitter rätt inpräntat oavsett sinnesstämning.
Som du nämner om man använde hela ord eller förkortningar, om man skriver ett längre meddelande eller som i det här "beviset" är ett nytt meddelande för varje mening i princip.
Det är ju lite som med en handstil att man har vissa särskiljande drag, om man börjar en bokstav uppifrån och ner, vilken sorts a man gör etc...men även för det digitala språket finns det ju också.

För om man jämför de två meddelandena kan man ju få ett hum om ifall det är troligt att det är samma person.
Citera
2024-01-03, 20:45
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
ok då förstår ja. ja ja instämmer. de har delat upp sig i två läger där såklart team chrille har ett övertag pg.a. sin publik. men de verkar ju som att bilen beslagstog innan gripande från linneas sms t clue så visst e nån myndighet redan indragen.

vill se mer objektivitet i tråden.

Polisen kan ha fått ett tips att det fanns droger i bilen. Chrippa luskar fram att L ligger bakom tipset. Och sen smäller det?
Citera
2024-01-03, 20:46
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
rask har lagt ut video där nån kontaktat han och sagt att hon har 2 tänder utslagna.

Alltså alla dessa youtubers som nu ska ha views och pengar på en förmodad misshandel. Vi kan spekulera hur mycket vi vill men det är rättväsendet som avgör. Internet har spårat ur.

Det händer något och sen plötsligt är det något som är trendigt. Kreatörerna gör allt för att få sin del av kakan. Rask pushade upp "mag-mys Micke" som inte förtjänar att få en plats i etern. Youtube-Sverige är ett dårhus.
Citera
2024-01-03, 20:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Förtal?

Brukar bevis för domstol läggas upp här först?

Vad fan snackar du om? Vad är det du vill säga? Ut med det nu, jävla idiot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in