2024-01-03, 19:22
Medlem
Linnea är en borderlinerbrud. Ni ska se hennes sms till crippa. Senaste hos hos Gustav. Han har tagit bort det nu.
Citera
2024-01-03, 19:24
Avstängd
Har sms konversationer läckt?
Citera
2024-01-03, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Chrippa har som sagt redan kört det hotet...de två första inläggen är plockade från då Julias rättegång när det senaste exet åkte in.
Så att Julia nu säger att han inte gjort något är väldigt tvivelaktigt.

Vad exakt var hänt med Julias ex.
Citera
2024-01-03, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Linnea är en borderlinerbrud. Ni ska se hennes sms till crippa. Senaste hos hos Gustav. Han har tagit bort det nu.
va stod det då? lägg upp
Citera
2024-01-03, 19:27
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Störd kille. Riktigt obehagligt.
Inte för att jag står på L sida, men hade jag varit hon så hade jag ringt polisen som fått ha ett vakande öga på den killen. Om han sa sådär i samma video när han står utanför hennes adress hade jag tagit det som ett indirekt hot.

Säger man på internet utanför vilken adress man är och letar efter ett brottsoffer så tror jag ärligt talat att det åker dit folk och väntar på han för att ge han stryk eller grövre..

så snuten gorde gripa han för hans skull också då han behöver vårdas isolerat.

Den jäveln hade väl varit på flashback och förklarat att han är pedofil också men det låter ju otroligt men är det sant så borde han definitivt skyddas genom att låsas in med andra pedos istället för att berätta på internet vart han befinner sig.
Citera
2024-01-03, 19:27
Medlem
Upp med bilder istället för att snacka om dom - om det nu inte är skitsnack från cloutchasers
Citera
2024-01-03, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Har sms konversationer läckt?

Jag har fått ta del av flera konversationer, har lovat att inte vara den som läcker. Men det ser inte heller ljust ut för Linnea. Vad som hände i lägenheten den där dagen vet bara de.

Men av konversationerna att döma och även filmen så är det Linnea som är psykot.

Även att Chrippa stuckit ut en hand i rop på hjälp 9 minuter innan polisen kom styrker tesen över att Linnea är en jobbig jävel.
Citera
2024-01-03, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
va stod det då? lägg upp

https://postlmg.cc/hzqNNDLK

Av den här ”konversationen” att döma så verkar det ju inte som att Chrippa är speciellt aggressiV, Linnéa är dock väldigt aggressiv i hur hon uttrycker sig.
Citera
2024-01-03, 19:31
Medlem
Jag anser att Crippa ska yrka på självförsvar mog psykiskvåld. 👍🏻
Citera
2024-01-03, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Säger man på internet utanför vilken adress man är och letar efter ett brottsoffer så tror jag ärligt talat att det åker dit folk och väntar på han för att ge han stryk eller grövre..

så snuten gorde gripa han för hans skull också då han behöver vårdas isolerat.

Den jäveln hade väl varit på flashback och förklarat att han är pedofil också men det låter ju otroligt men är det sant så borde han definitivt skyddas genom att låsas in med andra pedos istället för att berätta på internet vart han befinner sig.

Så en självutnämnd pedofil som suttit inne för mordplanering enligt han själv, stryker runt ett brottsoffer lägenhet för att få se hennes ansikte.
Låter som en snubbe polisen bör plocka illa kvickt.
Citera
2024-01-03, 19:34
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirColumbia
https://postlmg.cc/hzqNNDLK

Av den här ”konversationen” att döma så verkar det ju inte som att Chrippa är speciellt aggressiV, Linnéa är dock väldigt aggressiv i hur hon uttrycker sig.

Kanske därför man vald ut precis den konversationen. Vad har skrivits före, efter osv?

Chrippa: "Jag har gett dig allting", vad menas ens med det. Har skrev ju exakt samma till Julia, låter bara som ett skuldbeläggande drag i en toxic destruktiv och pskylogisk misshandel.
Citera
2024-01-03, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Kanske därför man vald ut precis den konversationen. Vad har skrivits före, efter osv?

Chrippa: "Jag har gett dig allting", vad menas ens med det. Har skrev ju exakt samma till Julia, låter bara som ett skuldbeläggande drag i en toxic destruktiv och pskylogisk misshandel.

Det har du såklart rätt i, det hade varit tämligen intressant att se hela konversationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in