• 5
  • 6
2023-07-01, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsynligTejp
Kpte Double Wood Tongkat Ali. Kndes som att jag fick jkligt bra utdelning p gymmet dom tv veckorna jag t tillskottet, orkade mycket och fick ett jkla pump. Kuken tog semester helt och hllet dock, inga spontanstnd och svrt att bli hrd alls. Knde mig helt ointresserad sexuellt, vilket r vldigt olikt mig.

S slutat ta tillskottet, helt oaktuellt att byta bort sexlusten och -frmgan.

Samma hr. Dlig smn, dlig fokus p jobbet, noll sexlust och motivation. r det vad lite mer testo innebr s kan jag skippa det helt och hllet knner jag. Jag blev baitad in av Andrew Huberman som mnga andra och har nu insett att han inte r ngot annat n reklam fr "testo boosters" och annat skit. Visserligen en legit vetenskapsman, men ocks en riktig jvla sell out.
Citera
2023-08-05, 20:31
Medlem
tycker det funkar jvligt bra. kuken str som ett spett och knner mig redo fr att stlla upp i mr olympia 2025.
Citera
2023-08-08, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
jag har krt TRT i mnga r, har haft enorma problem med att sluta detta d jag ej mtt bra p ngon behandling jag krt via Lkaren. provat olika Gel och nebido som gjorde att jag fick sjukt hga HB vrden, HCG funkade bra men knde mig inte riktigt 100% av det.

Jag hoppade av TRT i vintras, avslutade med 3mn HCG och krde en brygga med HCG i brjan i kombination av Fedogia agrestis och tongkat ali, fr att senare verg till bara fedogia och tongkat. Mr idag toppen efter ca 6mn med detta. Nu har jag hllt upp 2mn med allt och mr bra, vilket jag aldrig gjort nr jag frskt sluta TRT innan.

Ska ta prover inom kort s ser jag vad mina niver ligger p, i Mars utan HCG lg jag p 8nmol/L vilket blir 230ng/dL. Lg just d men hoppas det har kat.

Sjlv har jag tnkt hoppa av TRT snart och tyckte att din resa lt fantastisk. Har ocks grunnat p fadogia och tongkat kombinationen och har vl mest tnkt p vart jag ska f tag p det, du tipsade senare i trden om prohormones.co.uk vilka har grejerna till salu fortfarande, kruxet r vl med tullavgifter och allt att det blir ganska s dyrt men tnker det r vrt det. Men finns det ngn annan shop som sljer bra saker idag utan fr mkt tullavgifter och problem med infrsel, eller funkar det fint att bestlla frn tex prohormones uk?

Det du skrev om HCG och brygga dr ver TRT-avslutet vad jag lite nyfiken p hur du gjorde sjlva bryggan, hur lngt innan avslut satte ni in den och vilka doser, hur lnge efter avslut, trappades det ut osv...

r i en situation av att ha brjat med testosteron och samtidigt ha long-covid och vldigt mkt trtthet utav det. S en av mina motivatorer r att undvika en alltfr kraftig dipp efter avslut av TRT. Sen r det vl ocks intressant att kunna kra med bra tillskott istllet, om man har en bra klla till tongkat och fadogia och man knner att det funkar s knns det som ett mkt sundare alternativ till TRT d det vad jag frstr inte stnger ner egenproduktionen p samma stt.

Ocks nyfiken p hur dina resultat har sttt sig s hr ett r senare?
Citera
2023-08-08, 21:28
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shenzhou
Sjlv har jag tnkt hoppa av TRT snart och tyckte att din resa lt fantastisk. Har ocks grunnat p fadogia och tongkat kombinationen och har vl mest tnkt p vart jag ska f tag p det, du tipsade senare i trden om prohormones.co.uk vilka har grejerna till salu fortfarande, kruxet r vl med tullavgifter och allt att det blir ganska s dyrt men tnker det r vrt det. Men finns det ngn annan shop som sljer bra saker idag utan fr mkt tullavgifter och problem med infrsel, eller funkar det fint att bestlla frn tex prohormones uk?

Det du skrev om HCG och brygga dr ver TRT-avslutet vad jag lite nyfiken p hur du gjorde sjlva bryggan, hur lngt innan avslut satte ni in den och vilka doser, hur lnge efter avslut, trappades det ut osv...

r i en situation av att ha brjat med testosteron och samtidigt ha long-covid och vldigt mkt trtthet utav det. S en av mina motivatorer r att undvika en alltfr kraftig dipp efter avslut av TRT. Sen r det vl ocks intressant att kunna kra med bra tillskott istllet, om man har en bra klla till tongkat och fadogia och man knner att det funkar s knns det som ett mkt sundare alternativ till TRT d det vad jag frstr inte stnger ner egenproduktionen p samma stt.

Ocks nyfiken p hur dina resultat har sttt sig s hr ett r senare?

Det gr du rtt i!

Jag krde 500ius HCG varje dag i 3 mnader fr att boosta kulorna, efter det tongkat ali och fedogia i 3 mnader p sen 3 av i 9mn.

Har nu 22 i teso och bra SHBG niver
Citera
2023-11-12, 16:35
Medlem
Det knns som att Tongkat och dylika produkter ger en jvla effekt ett par veckor, sen tar det stopp och man kan nsta knna omvnd effekt istllet. Kanske inbillning. Vet ej.
Citera
2023-11-26, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckashitpiss
Samma hr. Dlig smn, dlig fokus p jobbet, noll sexlust och motivation. r det vad lite mer testo innebr s kan jag skippa det helt och hllet knner jag. Jag blev baitad in av Andrew Huberman som mnga andra och har nu insett att han inte r ngot annat n reklam fr "testo boosters" och annat skit. Visserligen en legit vetenskapsman, men ocks en riktig jvla sell out.

Knner igen det. Visade sig efter blodprov att det var (i mitt fall) vldigt lga strogenvrden som gav mig bieffekter.

"Eurycomanon inhiberar aromatasenzymet och frhindrar omvandling av testosteron till strogen i Leydig-celler och behller mer testosteron i kroppen n tidigare. "
Citera
2024-01-03, 19:08
Medlem
speedygonsalezs avatar
funkar skiten ens?

https://www.svensktkosttillskott.se/...agalus-extrakt

hrt det dr ska va de bsta.

Annars r det vl hederlig kreatin som r det lagliga alternativet fr lite extra, sdr 2-4%
Citera
2025-05-21, 14:13
Medlem
samverkans avatar
Har testat tongkat ali nu i drygt tre mnader och r ganska njd, kr fem dagar p och tv dagar av i fyra veckor, sen en vecka paus. Knner absolut av mer styrka och har bttre morgonbnge, kanske bara r placebo men ngot hnder.

Krt p denna frn Naturvalet: https://www.naturvalet.com/products/...akt-60-kapslar

Funderar p att testa komplettera med ngot, typ fadogia?
Citera
2025-05-21, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckashitpiss

Fr du tag i riktig Tongkat Ali som jag kpte sjlv frn USA innan bannan i EU kom s lovar jag dig att du kommer mrka skillnad.

Jag gick frn 12 till 18-19. De bara rykte ur ronen p mig literally.

Tongkat r perfekt fr oss som inte fr TRT pga lder etc men vill f mer.
Citera
2025-06-08, 20:28
Medlem
Lser en del som fr motsatt effekt. Har fortsatt ta detta ett tag frn en shop som stngt nu tyvrr s lite dyrare att kpa. Fick ngon svart variant och rd variant. Aldrig tagit paus ver ett r typ nu och mrker ingen trtthet utan bara energi och sexuelllust. Inte prvat det fr trning tyvrr men orkar ju mer att springa runt med hunden. Men alla reagerar vl olika. Kanske mrker jag en skillnad om jag prvar att ta paus en stund men med allt plast i vatten och mat s frstr det ens hormonbalans nd och man fr mer strogen (r det vl, jag kan ha fel dr). S jag ser inget problem med att boosta sin testosteron.

Ngon som listat ut varfr de blir trtta efter ett tag de tagit? Kommer kolla igenom trden s kanske redan besvarat.
Citera
2025-06-08, 21:22
Medlem
Finns ju lite mer info ute dr nu.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33541567/

Som exempel
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto