2024-01-03, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ja... Jocke och Chrippa la ut en efterlysning på sina instagramkonton och efterlyste om någon visste vem som döljde sig först bakom kontot ben400 och fick sedan reda på det (om det verkligen var rätt person vet jag inte men utifrån den användarens vändning var det säkert det) och hängde ut h*n med bild och så...och efter det hade tydligen Jocke kontaktat den användaren och av någon anledning fått den att vända sida helt.

Efter att de lyckades med ben400 la de ut ytterligare en efterlysning efter tre stycken (som Chrippa dessutom kallade tattare).

Knappt man tror det är sant, och Jocke som ska försöka slå sig in i filmbranschen etc. Trodde han försökte hålla sig utanför olika draman och liknande, men nu försöker han få fram identiteten på Flashback-användare. Tack för svaret.
Citera
2024-01-03, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Hur såg konversationen innan ut då? Något har ju lett fram till detta. Sen är det nog inte C som kallas för h*obarn utan Chrille.

Spelar ingen roll. Det är ju supertydligt utifrån deras sätt att skriva att Linnea är helt sjuk i huvudet, förmodligen borderline, medan Chrippa bara vill gå vidare.

Detta börjar mer och mer lika Depp/Heard-härvan.
Citera
2024-01-03, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
posta sånt där efter rättegången, folk tror att det har med misshandeln att göra, som att det skulle hjälpa chrippa i ett misshandelsfall

Tror det handlar om att varna män för henne.
Citera
2024-01-03, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ja... Jocke och Chrippa la ut en efterlysning på sina instagramkonton och efterlyste om någon visste vem som döljde sig först bakom kontot ben400 och fick sedan reda på det (om det verkligen var rätt person vet jag inte men utifrån den användarens vändning var det säkert det) och hängde ut h*n med bild och så...och efter det hade tydligen Jocke kontaktat den användaren och av någon anledning fått den att vända sida helt.

Efter att de lyckades med ben400 la de ut ytterligare en efterlysning efter tre stycken (som Chrippa dessutom kallade tattare).

Försvarar ingen, men har du läst vad ben400 skrev imorse?

Han bröstade åtminstone allt, det tror jag inte många flashbackare hade gjort. Lätt att leka tuff anonymt, det gör alla hela tiden, man blir automatiskt ”tuffare” anonymt.

Vad ben400 och Jocke sen skrev om kan man endast spekulera om. Men mest troligt fick de båda en bra förstårlse från varandra.

De tuffa anonyma tycker självklart att det är rövslickeri.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Knappt man tror det är sant, och Jocke som ska försöka slå sig in i filmbranschen etc. Trodde han försökte hålla sig utanför olika draman och liknande, men nu försöker han få fram identiteten på Flashback-användare. Tack för svaret.

Här var första: https://ibb.co/T2XyRzC
Citera
Medlem
jocke hoppas du ser detta.
brukar försvara dig för tkr folk riktar obefogat hat mot dig men måste säga att det e dags att även du kmr ner på jorden. Du e inte störst bäst o vackrast, du är inte jurist o du ska inte leda allas kamper. det e inte ditt jobb att försvara chrille elr bevisa hans oskuld. han har en försvarsadvokat som kmr sitta där med han hela vägen o se till att åklagaren gör sitt jobb objektivt o korrekt enligt de regler o lagrum.

det e jätte omoget o oprofessionellt av dig att skicka "bevis" till massa personer som inte har med saken o göra. linnea kanske e en skit hög men låt de oxå då framkomma i rätten så har hon orsakat sin egna hatstorm då. just nu skapar DU, jacke o gustav denna hatstorm. ja hoppas verkligen ni åker dit för nån slags förtal, övergrepp i rättssak elr liknande. För OM chrippa åker på denna. då har du skämt ut dig rejält. drf e de bättre att hålla dig utanför, förbli tyst o se vad juridiken säger.

i din komfortzon (på sociala medier) e du väldigt kaxig o självsaker men i en debatt 1v1 hade du it varit lika stöddig inte heller i rätten om du tvingas vittna (vi har sett de förr).

har en bekant som beter sig exakt som du. går igång på drama, trivs inte i lugn o e alltid redo o bråka/tjafsa o leda alla andras kamper. att jämföras med min bekanta e absolut inget positivt så skärp dig nu.

fokusera på dig själv o din kärnfamilj så får vi se vad undersökningen leder till.

om du vill bemöta de ja skriver, möt mig i dm så kan vi föra en dialog 1v1.
Citera
2024-01-03, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Jag tycker fortfarande att han är en nolla och är pinsam med sina skulder och han borde ta sig i kragen med sin dotter och brösta sina problem och ta åt sig av kritiken. Det vet Chrippa mycket väl om och det står jag fast vid och det vet han, däremot har jag sågat Linnea hårdare redan vid starten och verkade ha rätt som den Topp G jag är… skämt åsido. Såg tidigt att hon vart psykopat och har väntat på något skulle gå åt skogen. Är dock väldigt allergisk mot kvinnors makt när det kommer till falska anklagelser och där håller jag Chrippas rygg. Tror inte att han slagit henne och hon vart tillsammans med honom för att komma nära Jocke, lovar att jag har rätt där.

Men Chrippa är fortfarande en skithög.

Håller helt med dig!
Citera
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Exakt såhär är det

Om chrille nu var så utsatt dom du vill påstå jacke så kunde han lämnat henne när hon var iväg eller på jobbet eller vad som helst. Speciellt om han har bevis mot henne. Nej era bevis är så otrovärdiga efter all skit ni hittat på

Ooh nej hjälp en kvinna med halva min muskelmassa håller fast mig oj vad synd det är om mig, oj nu slåss hon, PANG på näsan i självförsvar lol
Dessa män är psyk.

Själv så har jag upplevt allt dom nämner, jag blev till och med inlåst men jag har ju större muskler så ge hit nyckeln för jag ska avlägsna mig från platsen.. flickvännen kutar ut och vrålar till sin mamma att han/jag slår henne haha säkert ditt jävla psykfall hejdå så gick jag och vi sågs aldrig mer.

Att jag aldrig ens varit nära att slå en brud trots att jag träffat såna där extra heta galningar lol.. det bevisar att visst är det möjligt att gå därifrån istället för att slåss även om psykbruden försöker hävda att man slåss.. så kommer dom ingenstans med det utan bevis.

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Ja du vet verkligen hur det fungerar. När man är utsatt i ett förhållande tar det oftast lång tid att ta sig därifrån. Många kvinnor som försöker lämna, men som har svårt då man är psykiskt nedtryckt.

Då ringer man väl snuten då om bruden är för stark för att man har raggat upp byns största fläskhöna och inte har större muskler än den kvinnan.

Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Du vet verkligen ingenting.

Jag försvarar inte misshandel åt något håll men att säga att säga att det bara är att lämna en psykopatisk partner visar att du förmodligen är en lågintelligent bonde.

Mig jagade hon ute på gatan utan skor men det blir onekligen svårt för en kvinna att stoppa en snubbe som går mot ett annat håll utan att nån ringer snuten om det går över styr med tvångsförsöken.

Jag tror bara att mentalt klena män, som Chrille.. dom låtsas att en snubbe är ett offer för att dom vill hämnas och göra kvinnan till ett offer istället för att besluta sig som man att gå därifrån, och inte gå tbx.

Chrille misshandlade ju grovt sen skrev han 3 förtalsmeningar till Julia som gjorde nyheter av det.. han visste alltså att nu är det kört.. låt mig skriva tre meningar om mitt klandervärda brottsoffer innan snuten kommer och griper för de allvarliga skador som mesen valde att orsaka på en annan människas kropp.. en kropp med en tredjedel av Chrilles muskler höll fast mesen.
Citera
Medlem
Citat:
@CCkane och @Mumsmums ni båda kan bekräfta fler konversationer som läckt (som vi håller lite på). Där framkommer det ännu mer hur sjuk hon är från någon som inte har med Jocke och co att göra.

Svar : Ja det har nått mig!
Citera
2024-01-03, 17:49
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
posta sånt där efter rättegången, folk tror att det har med misshandeln att göra, som att det skulle hjälpa chrippa i ett misshandelsfall

Ärkepuckot Gustav Björklund som la upp, han har redan lagt upp tidigare storys där han hänger ut Linnéa och uppmanar att alla ska höra av sig med sina historier om henne. Det resulterar i att psykfall nu söker upp henne utanför hennes bostad.

Om hon redan blivit slagen, men han fortsätter göra så här, det kanske inte räckte tycker han? Det är så jävla sjuk att det är helt otroligt.
Citera
2024-01-03, 17:49
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Denna Linnea verkar vara en riktig keeper. Linnea i grått.

https://i.postimg.cc/0Q6xMrrK/3-C47-BCCB-C968-449-D-9-AE2-9669164-C7547.png

Hahahaha
Och du tror att någon ska gå på de där?
Skärp dig
Citera
2024-01-03, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig

Här var andra efterlysningen: https://imgur.com/a/FjBuxt4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in